Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
Én simán vennék szalonból kétütemű Wartburgot, ha lehetne!
|
Hétvégén egy jó macskaetetős szerencsi Simsonos túrában benne vagytok? Vagy az már túl messze van kismotorral?
De nekem nagymotorral is jó. Vagy az még túl közel van nagymotorral?
|
A fegyvergyártól meg simán hazatolom egyedül sötétben a Selyemrétre, meg se kottyan...
Kielégítenek engem ezek a rövid, ámde biztonságos utak is egyelőre, köszi...
|
Egyébként örülök, hogy a csapatból legalább egy ember elérte azt a szintet, hogy szalonból vesz bármit, szerintem én sosem fogok ebbe a kasztba tartozni, nem csak anyagi, hanem ésszerűségi okokból sem!
|
Burki, nem sok különbség van egy Bükkszenten leállt és egy üzemképes motor között, mert a fegyvergyárig be sem szoktam, rúgni, levisz a gravitáció. Világításra meg ott a telefon, egy cimbim a 37-esen ment el így éjszaka egy Pancsival Szerencstől Patakig Szóval nincs kifogás, csak nyafogás!
Az új Nivának is meg van az a csodálatos tulajdonsága, hogy csak addig működik tökéletesen, amíg ki nem fizeted érte a vételárat. Utána elkezd rázkódni, félrehúzni, ezeket hallottam Ezekből csak régit szabad venni, szerelni ugyanannyit kell, de legalább olcsóbb.
|
Apró, kurvanagy élmény amúgy ezt az új Nivát vezetni, én mentem vele egy nagyobb kört a városban a tesztnapon anno, nagyon élveztem. Ha továbbra is szépen alakulnak a dolgaim, veszek majd egy bézs színűt szalonból hobby célra, de csak a szalon motor után...
|
Puxi, tökegyedül, sötétedés előtt 2 órával nem szivesen megyek túl messzire, meg aztán hideg is volt. Ha Bükkszenten megáll a 40 éves S 50 blokkom, és egyedül a helyszínen nem tudom megcsinálni (elég esélyes hogy nem) majd feljössz értem a céges puttonyossal Bükkszentre kimenteni ha felhívlak, (és ha felveszed, esélyes hogy fel sem veszed), vagy csak röhögsz a markodba, engem meg halálra gázol Alsóhámorban az út szélén a kivilágítatlan Simsont sötét ruhában tolva egy kockaladás csapatós hülyegyerek, és Gabóék adnak érte neki egy év fefüggesztettet, mert sötét ruhában voltam... szerintem az utóbbi...
Ilyenekre is gondolni kell egy veterán motorozás megtervezésekor indulás előtt...egy garanciális szalon motorral persze teljesen más lenne a helyzet, az az idő sincs már túl messze, csak meg kellene érni...
|
Ilyenkor Burki miért nem vereted fel alapból mittom Bükkszentre, Kisgyőrbe?
Én meg azon füstölgök, hogy melyik motor(okat) adjam majd el idővel, mert ennyi gépet egyszerűen nincs időm, energiám, pénzem készenlétben tartani, főleg, hogy most beléptem a terepjárózás világába, ez teljesen leköt, kardánkereszteket cserélek, zsírzok, lehet idővel egy fullos alváz-bódé szétkapás-felújítás is befigyel majd, nem lesz ennyi motorra szükségem, mint amennyi van. Csak mindegyik annyira jó a maga nemében, hogy egyiktől se válnék meg, egyelőre nem is fogok, pár év alatt kiforrja magát, melyik(ek) az(ok) amelyikre szinte rá sem ülök. Elhamarkodottan nem akarok dönteni, mert mittom, most az XT-re rávagyok kattanva, mert még új, de lehet fél év után rájövök, hogy elég nekem a kis DT, stb. A műszakik javarésze 2018-ig meg van, addig arra sem kell költeni, addig inkább maradnak befektetésnek. A Dancsiról már le is járt a vizsga, nem is újítom meg.
|
Munka után ma is átszimóztam Sákóhoz, de ott se úgy mennek már a dolgok mint régen, nincs már semmi garázsozás, szerelgetés, egyedül Ati szűrögetett tisztességesen a garázsudvaron, benne sosem csalódok, de más mozgás nem volt ott most sem...
|
Pukk tesztelgeti a Samut?
|
Rendszeresen előznek így, engem már vagy 10x, meg kell szokni.
|
Néztétek ma a híradót? Eggyel kevesebben lettünk. Kecskemét közelében egy buzi 24 éves Suzuki Swiftes hülyegyerek előzésbe kezdett, és rögtön elcsapta a szemből érkező Jawa 638-cal szabályosan közlkedő 64 éves kollégát, aki azonnal meghalt. Egyszer volt egy tökilyen szituációm, de a keskeny Jawa Mustanggal még épp elfértem a padkán. A Twinnel nekem sem adta volna ki a hely...
|
Hát ezek közül egyedül a Miss Germany értékelhető, sereghajtónak elmenne hazai viszonylatban, de a fuxos cigány-Bömöst, meg a többi kiöregedett macát inkább nem minősíteném, szerintem nekünk szebb látványokban volt részünk Felvidéken.
|
A Hapro reklámarca (reklámteste) élőben. Mindent visz...
|
Ergoline angyalka...feltűnt, hogy a legjobb hostess csajok oroszul beszélgetnek egymással...tuti ez is ruszki, látszik az arcán...na nem panaszképp mondom...
|
Miss Germany 2016 személyesen (jó lett volna rázzomolni...)
|
Na lett egy szusszanásnyi időm, szúrom a beígért kölni fotókat.
A közlekedési eszköz:
|
Nem fecsérlem a szavakat a kamaz-olajra, inkább égetem Egy kis flaska ma is minusz
(valszeg ez volt egy ideig az utsó útja az XT-nek, mert borzalmsan füstöl már a megállások után, kb. úgy, mint Sákó Trabija, amikor a több hónapi városi tötymörgés után kikormolja 100-al a Turulnak, szóval le kell kapni a hengerfejet mese nincs, mert ezt már kamaz-olajjal sem lehet bírni, sőt már huzamosabb alapjáraton járáskor slusszolja a gyertyát, nem tudja eldolgozni az olajat, meg a kipuffdobot se akarom olajtartálynak használni)
Amúgy rohadt jól megy kétszeméllyel, Rékának kapaszkodni kell, teljesen megszokom már a kraftot, hogy rottyantásra ugrik, nem búgócsiga, hogy fel kell húzni, mielőtt kiakarok lőni, nem szívesen ülök már gyengébbre.....
|
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
|