Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
Na ezeket a Simókat sem fogjuk már lezsidózni a börzén...
|
Nekem meg a parádés, minden motoromra vonatkozó, 2. illetve 4. rúgásra induló tavaszi ébredés után beütött a madárinfluenza a garázsban. A Schwalbi már síkon is alig vonszolja magát, úgy tűnik nem úszom meg a blokkfelújítást, tegnap meg a Stár gyújtása készült ki végképp, már a gyertyacsere se segített rajta... csináltam is a garázs sarkában egy madártemetőt...
Szóval valszeg S 50-nel megyek szombaton, az eddig nem muttott különösebb hibát a kilátó túrán se egy-két kisebb dadogást leszámítva, de az gondolom csak ilyen könnyebb kis karbi-dugulás lehetett, ami végül átszaladt rajta nagy gázra.
A Mustangnak meg akad néha a gázbovdene. Fújtam rá WD40-et, most sokkal jobb, de lehet már ki van bolyhosodva a gázbovden, hosszabb útra nem indulok vele, amíg ki nem lesz cserélve zsírújra. Max Sákóig meg vissza.
A Pionyr még szimmering-cserére vár, A Twinnel meg csak nem illik odaállítai egy kismotoros rendezvényre ugyebár...
|
Hát ez a felháborodás pont egyszerre volt Gabikával!
Sákó, csak nem Grétit láttam tegnap a villamos sínnel párhuzamosan futni fehér felsőben és fekete nadrágban a Diósgyőri vártúrás motorozás legelején?
És nem gyanús hogy a saját testvéred se mer motort kölcsönadni neked?
|
akkor marad a jó öreg Riga moped
|
Nekem mar nincs uzemkepes es biztositasos simsonom, bubu meg nem ad, ugyhogy ennyi. |
Alap, hogy a Swalbival megyek, meg ide nőt nem szokás hozni szerintem, nem az a rendezvény.
|
nem simson találkozó lesz????? akkor nem kérdés ki mivel jön
|
Ez egy Simsonos rendezvény lesz bazz...
|
Használtautón ilyen gyöngyszemek is vannak. 70ezer.
|
Te mivel jossz sutogetni? Gyere az xt vel mi is azzal leszunk aztan mehetunk rallyra. Vagy ha terepen megyunk akkor dt |
Ha már ott leszünk Varbón szombaton, akár felmehetnénk a bánkúti útra megstírölni a Historic-rallyt! Vagy Csókás aszfalton, bár ott lehet tele lesz minden, vagy egy kicsit rázósabb földúton a Barátságkerti leágazó Oszratető fele.
Historic:
Március 31. (péntek):
Adminisztratív átvételek, 7.30-12.00-ig (Avalon Park, Miskolc-Tapolca)
Technikai átvételek, 8.00-12.30-ig (Miskolc Autóház, Skoda Szalon, Pesti út 21.)
Prológ (Miskolc, Népkert), 17.00
Április 1. (szombat):
GY1 – Bükkszentlászló – Bükkszentkereszt/1 11.19
GY2 – Garadna – Mályinka/1 11.52
GY3 – Bükkszentlászló – Bükkszentkereszt/2 14.35
GY4 – Garadna – Mályinka/2 15.08
GY5 – Bükkszentlászló – Bükkszentkereszt/3 17.52
GY6 – Garadna – Mályinka/3 18.24
Április 2. (vasárnap):
GY7 – Lyukóbánya – Parasznya/1 7.39
GY8 – Kánó – Ragály/1 8.42
GY9 – Mályinka – Garadna/1 9.45
GY10 – Lyukóbánya – Parasznya/2 12.18
GY11 – Kánó – Ragály/2 13.21
GY12 – Mályinka – Garadna/2 14.24
GY13 – Lyukóbánya – Parasznya/3 16.57
GY14 – Kányó – Ragály/3 18.00
|
Én az avasi kilátót hódítottam meg az S 50-nel tegnap meló után, azt az emelkedőt még bírja. Ma meg Mustangozok a Diósgyőri várhoz, 17 órakor indulok a garázsomtól, ha valakinek van kedve csatlakozni, de szóló lesz ez megint szerintem...
|
Egyelőre még a szemeteket porciózom a fák közül.... Aztán kéne majd aprítani.
Épp most akartam mondani, hogy valami nagyobb veterános kör lehetne vasárnapra, de akkor sztornó, tervezek valami túrafélét, ha tartja magát az idő.
|
A Kaxi-féle Csezsett már javában pöföghetne, ha Bíró Gabi nem krómózná már fél éve a kipufogót, amit amúgy szerintem megint elhagyott és most másikért kajtat....
|
Képzelem milyen szigorú volt
Szombattól újra forgalomban a VFR, így most a hétvégén tuti ahhoz fogom visszaszoktatni magam, jó időt ígérnek!
Peták, szívesen megyek kertet rendezni, ahogy beszéltük!
|
Gratulálunk, sugárzik rólad a szigorúság foka
Szombat akkor varbói Szimózás?
Ma a Swalbival voltam telkezni, tegnap a Jáwával, azt kell mondjam ilyen rövidebb távra, városi reggeli és délutáni csúcsforgalmon való áttörésre, reggel garázsból kitolásra, aztán melóhelyen letámasztásra, telken kapunyitogatásra, stb, a kis Swalbi jobb!
A Jawa Szirma végétől van elemében csak a Kistokaj tábláig, máshol csak szenvedés a tökölés. A Danuvia lenne az ideális, mint eddig is, de lejárt a vizsgája tavaly, most egy ideig nyugdíjazom, koptatom a többit, van választék, de igazándiból egyik sem full-kompakt, a DT talán az lehetne, ha nem bütykös figyelne rajta.
|
Megvan a szigoritott fizikaim emborok! |
Minőségi mind, egytől egyig!
|
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
|