Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
Szartok ti a farmra....de en nem ugyhogy rendbetettem nyeket;-) |
Emberek! Sut a nap! Motorozas? |
Na ebben van valami Pukker...meg abban is hogy nem kellett volna húszféle Pálinkát összeinni csak azért mert ingyen van...Melinda megmondta előre...na lemegyünk a szaunába, hátha attól jobb lesz, de nem hiszem... |
Tömjed magad Burki, amíg fér beléd, az a lényeg, aztán ne csodálkozz, ha nem fog húzni a Pionyír
6
|
Fu de beadta az esti üzemlátogatás a Birkás pálinkafőzdében korlátlan étel és italfogyasztással...... |
Ooooo technikaellenes petike!
Hat milyen jo lenne az onvezeto tesla, odahivnam bebaszva ahol vagyok, befekszek oszt hazavisz!
Igazabol regen is igy kozekedtek falun a parasztok, csak ott lovaskocsival, es senki nem akadt ki;-) |
Siskó beszél jól, én konkrétan betiltanám az ilyen automatikus marhaságokat, mert elbutítja teljesen az embert, és full kiszolgáltatottá teszi az elektronikának. Az ilyen ember elfelejt vezetni idővel, ha meg nem is akar, menjen taxival. (nem kell minden hülye jogásznak vezetni). Aztán ha meg kell, mert épp kigyullad valamelyik piros fény a műszerfalon, akkor meg ott a tudatlanság. És ez csak a jobbik eset, amikor nem az elektronika veszi át az irányítást, és meghülyül az autó. Arról nem is beszélve, hogy nyomkodni, programozni, állítgatni kell ezeket a szarokat, addig meg a sofőr nem az utat figyeli. Én még csak utasként ültem tempomatos autóba, de már majd frászt kaptam, amikor a sofőr csak pöckölgette a bajuszkapcsolót, aztán baszakodott neki, közben meg már mentünk le az útról......
Hallok híreket az ilyen vezető nélküli autókról is, hát az is borzalom..........
|
Nem muszáj ezeket az okosságokat bekapcsolni. Viszont 3,5 óra alatt keresztülautóztuk a segitségükkel az országot hosszában és tök kipihenten szálltunk ki Szombathelyen a kocsiból. Megnézném Gabika hogy pattanna ki a golf 3-ból, és hogy mennyi idő alatt érne ide, ha egyáltalán ideérne. De a legnagyobb dolog nem a dsg meg az adaptiv tempomat, hanem az ingyen korlátlan kaja a 4 csilkagos bungaló éttermében. Most konkrétan itt ülök a budin, és azon gondolkodok hogy összefossam vagy összehányjam magam...nagyon adja... :-) |
Sákó, állíts rá a hátsó telóra, két körmöskulcs kell hozzá csak
Ez a magától gyorsítós-lassítós tempomat meg nekem inkább félelmetesen hangzik, mint érdekesen (ami el tud baszódni, az előbb-utóbb el is baszódik, gondolom, nem kell részleteznem...). Az ABS-t szeretem, az motoron is nagyon hasznos, de nálam itt vége az ilyesmik iránti igénynek, automata okosságok helyett jobban díjazok egy terepre is alkalmas futóművet, manuálisan kapcsolható összkerékhajtást, manuálisan kapcsolható difit, manuálisan kapcsolható bármit
|
A gyerekeinknek már csak annyi lesz a vezetés, h kezelik az on-off gombot és a megadott időpontokban elviszik szervízbe a kocsit.
|
Burkus ez a társaság nem hokizik ilyen dsg meg tököm tudja mire, mi magunk szeretjük szúrni a sebességet és magunk szeretjük eldönteni mikor fékezünk vagy lassítunk. Ha te nem szeretsz vezetni akkor hokizz csak ezekre. Amúgy tudtad hogy idén nincsenek motorok az AMTS-en? csak autók! szóval ha motoros cuccok miatt mennél akkor kidobott pénz.
|
Kétszeméllyel semmivel sem jó terepezni az az igazság, de amúgy az XT tényleg lágyabb, ami jól is jön a gidres-gödrös, de alapvetően szilárd utakon, pl. Hór-völgy, ott jobban lehet száguldozni, de komolyabb terepen már hátrány.
Most nem jól tippeltél Apró, mert ez a Subalyuk környéki régi bánya
Amúgy a képesmotoron is láttam valami cafe-racer kocka Jáwát, de már 260-ért.........
|
Vegyel barkaszt jani az a meno! Es kb elobb utobb anyiba fog kerulni mint a passat.....
Petak nekem meg jol nem szoltal megint, hogy ba....on meg egy talicska apromajom;-)
Szerdan mentunk ketten az xtvel terepre, de csak igen lajtos dimbes dombos fuves pusztara, es igy is folyamatosan leutott a hatso telo alattunk, szoval nem valo az neki. Ugyanez a dt vel meg sziklas uton sem kovetkezett be, igy en azt fogom uzni folduton tovabbra is. De egyedul elmennek az xtve l veled zemplenbe meg matraba, de szaraz utra, mert azon nincs butykos! |
Üdv a csapatnak Szombathelyről! Mi itt geccsőlünk a Claudius hotelben. Jszóval a motorozás most is kimarad sajnos. Komoly gép ez a passat, jó dolog ez a dsg váltó ilyen hosszu úton, na meg városban is. Adaptiv tempomat van benne, igy szinte már helyetted megy ha kifogsz egy gyors kocsit a pályán, gyorsit lassit. Nekem csak a kormányt kell tekergetnem. Hatalmas a csomagtere is. Jo lesz... |
Jó kiállású ez az XT. A kép meg Kisgyőr előtti bányánál készült. Kitaláltam, bár nem kérdezted. A Jawas csóka azóta sem írt, úgy látszik nem érdeke eladni a gépet. De igazad van, hogy egyhenger kevesebb gond. Újra az MZ felé kacsingatok.
|
Remélem ma ti is kihasználtátok a jóidőt a bejósolt hétvégi esők előtt, én átrepültem délután egy UAZ-t megnézni Noszvajra a veterán 32 éves XT-vel, természetesen toronyiránt. Így odavissza tettem meg 87 km-t, főúton meg csak oda lett volna 75. Istenkirány ez a gép, egyszerűen nem tudom kimotorozni, most sár sincsen, felszáradt minden, teljesen neki való a terep. Csak hidegen berúgni ne lenne olyan nehézkes, inkább begurulok már vele lefele a dombon, ha már beöltöztem, mert leizzaszt. Melegen már könnyű.
|
Danuvia sport henger meg hengerfej, mz kipuff? Igen igenyes atalakitas, avatatlan szem eszre sem veszi, es biztos hogy van benne ero, meg nyomatek boven! |
Na erre varrjatok gombot:
|
Gyanús ez a viselkedés az eldó részéről, Apró...aztán majd nehogy úgy járj, mint én a Pionyrral, hogy a helyszínen derül ki, hogy a kép illusztráció...
|
Szerintem 80-100-at ér az a tuning 350-es. Értem én, hogy sokba van, de amíg gyárit találni 150-ért, addig ez nem ér többet. No persze, ha pont ilyenre vágysz az más tészta, mert akkor neked is benne lesz annyiba/többe, mondjuk 200-ba semmiképp, max. egy 120-150.
De szerintem maradj a Barátságkerten vázolt TS250/1-esnél.........kétszer annyi henger, kétszer annyi gond......kétszer annyi súly.
|
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
|