Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[Ksbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korbbi]
Ahova en a bubutol kolcsonzott valamelyik szimoval megyek. Vagy ha Greti is jonni akar akkor meg az xt vel |
Aprnknt nyriastom mel utn dlutnonknt hasonl mdon tolstvolsgon bell a kicsiket is, hisz vszesen kzeleg a simsonos vadnyit... 
|
Na most hogy a magam rszrl elkszltem a Pionyrral, kzkvnatra nyriastottam a Twin Sportot. Felfjtam a kerekeit a Shell-en, onnan kiptygtem tvenkvel az Auchanig, a krforgalomban visszafordultam, hirtelen eltntek az autk, gyhogy onnan kilval Kozmig, majd az ismt besrsd forgalomban tvenkvel haza. Kis pucolgats, miegyms, majd kupakig nyomtam benyval. A hts fk nem nagyon fog, az els bika. A hts ha pr hten bell nem lesz jobb, kicsit beljebb tekerem.
Szval rszemrl jhetnek a trk, de csak sszel megszervezve! 
|
Hogyne tudnm Sk, hogy van bels s kls rgs is, a kls rgs gy 79-80-ban debtlt. s van gyrilag kiskarbis belsrgs is, 78 krliek, ilyen a piros Verhm is, meg az els Rigm is ilyen volt. Gab 79-es Verhja mr nagykarbis volt, de mg belsrgs. Az S57-es dekli meg 1000%, hogy pedlos, de csereszabatos.
Amgy szombaton az XT-vel mr nagyon megbartkoztam Bkkszent fele, eddig csak skon mentem vele, de gy hegyen marhra kijn a plusz ereje, meg nyomatka, virult vgig a szm, ahogy 2-3-asba kentem neki felfele a fociplytl a kilthoz a meredeken, s ha elredltem a kerk forog alatta, ha meg htra, akkor az elejt emelgetn, nagyon brutl nekem ez mg, lehet neki kenetni hirtelen, nem kell nygatni, figyelni is kell, mert kzvetlenebb az er, nincs gondolkodsi id, amg elri a "poweres" fordulatot. De a cammogst, srban, nyomvjban pcslst lpsben nem szereti, menni szeret. Szval tetszik a gp, perpillanat mr jobban, mint a DT 
Egyedl a fogyaszts csalta kiss le a mosolyt a kpemrl, direkt ezrt mentem megmrni, s sajna 2,8 liter ment el 40 km-re......ez biza 7liter,/100km, j mondjuk, nem kzti hossztv mdban.......
|

|
Akkor az felteheten egy nagyon rtkes tmeneti export limited golden edition!
|
Amugy tegnap vettem eszre, hogy az s 58 as blokknak is ket fajtaja van. Van egy amelyiknel a berugokar rugojat kivulrol kell beakasztani, ez lehet az ujabb, es van eg amelyikre ramegy a sima, meg pedalosra tervezett s57 es dekni, es belul van a rugoja a blokkozepben. Vajon jott meg ki 16 os gep gyarilag kis karbival es belsorugos blokkal? Akkor pont az valthatta az en harmadik szerias pedalosomat. |
Legutobbi terepezesunkkor is 4 szarvas furott at elottunk, ozeket rendszeresen latok a mezon csordastul, szoval egy a lenyeg, lassan kell menni ha olyan helyen jarsz. A masik pedig hogs bitanghangos kipufogoval, neha odarecsegtetve nekik, mert sokkal hamarabb elkezdenek mar szaladni minthogy odaernel.
Egyszer basztak minket majdnem oldalba a szarvasok, a harsanyi to feletti vizmosasba... na az memeny lett volna, garantalt halal. En is ugy szeretek komoly erdei terepen menni ha ott van legalabb megegy ember, ha valami tortenik. Mezon elmegyek egyeduk is vidaman. |
Ht Puxi, Ktai Dani meg a romm trt Panelkja tudna meslni arrl, milyen okos dolog nyron sttben az ton cikz kanos szarvasbikk s ellk menekl szarvastehenek kzt motorozni... 
Plusz az zek ugyanebben a felllsban...
|
Hmrvel a seggkben motoroznnak, kzben meg Rigt meg Idealt meg hasonlkat szerelnek, ez oszt stlus! Mondjuk halkan megjegyzem, hogy n meg egy Pony Rometet szereztem, szerintem nagyon jl fogok kinzni rajta!
Gyrkkel meg velem meg egyik se jn sose novembertl februrig...
|
Jo amugy vivcsi, bar nekem tul nadszal. A riga viszont elol gorbe, valaki nagyot perecelt vele. Lehet teljes restauralast igenyel majd mijt a masik. A masik amugy ezerszer jobb volt meg fellelt allapotaba is. |
Sk meg gyrzem Vivcsitl vett Rigt, kzben fzte is biztos 

|
Pedig olyan gynyrek.....de mind szar????? 

|
Na de, hogy ne csak szt osszak, voltam ma Rkval a Mtrba trzni gasvron, s mit ad isten, pont tba esett a pr napja linkelt UAZ (milyen vletlen ), gy megtekintettk. Ht ez is a "szoksos" volt, gy hirdetik, azonnal munkra foghat, krdeztem is, hogy ha esetleg gy alakul(nyilvn nem ma), akkor majd hazatudnk-e vele jnni Miskolcra 140 km-t, persze-persze a vlasz, teljesen zembiztos, napi hasznlatos. Ht ehhez kpest az ven mg be sem volt indtva, fel-AC-zs s nmi tekers utn pcc is volt, akksija se volt tltve tlen, udvaron ll, szal ez bztat volt, mondtk, vigyk ki egy krre, node nyomkodom a fket, padlig beesik, nzzk a fkolajat, res az egsz ffkhengerrel egybeptett tartly, rozsdapor benne.......szal gy a prbakr most is elmaradt. Amgy 10E km van benne, gyri fny, Honvdsgtl vettk 17 ve, olyan patins az egsz, itt-ott moha rajta, semmi fabrik, szal kllemre tetszett. Gumik repedezett szar lefutottt ezervesek.
Elvileg megcsinljk a fket (na de hogy), akkor majd esetleg beknlok egy 300-at az 500 helyett 
Nem igaz, hogy mr a 3. full-zemkpesnek mondott UAZ-t nzem meg, s mg egyikkel sem sikerlt egy rendes prbakrt menni, az egyik 50 m utn lell, a msik be sem indul, a harmadikon fk semmi 
|
Le kne raknom a jogsit meg venni egy Dt-t vagy Xt-t vagy hasonlo kalibert 125 vagy 125+ ccm be mert ugy ltom el fog fogyni a motoros generci, viszont egyre tbb mzeum nyilik a vrosba gy olvasom, ahol van motor, csak kezel nincs hozz...
|
Burki veled mg se 20 fok felett, se 20 fok alatt nem voltunk sehol motorozni 50 km-en tl, mert nyron meg az szokott a problmd lenni, hogy jajj ksn jvnk haza, s sttbe nem motorozol, mert amikor Kakassal felugrunk Kkesre mel utn, vagy csapunk egy nagyobb szlovk krt, s naplementekor mg Krasznahorkn sztorizunk a Kofolk mellett, akkor bizony hazafele meleg van, de stt.
Nyron meg ltalban mindenki itt-ott nyaral, Kistokajban, meg a tavakon iszunk, nem szoktak nagycsoportos egsznapos motorozsok lenni, sok vi tapasztalat sorn ez tavaszra s szre esik mindig. Nyron mindenki megy magnak, meg motoros tallkozk vannak, ahova meg szintn nem jssz, mert nem strazol.
A j motoros ruha meg csodkra kpes, rgen n se hittem, de most mr adok r. s gy nincs fzs, mert n is utlom.
|
Gratullok az j vashoz Skesz, csak gy tovbb a vsrlssal! 
Na ma elkszltem a tankpucolssal, sszedugtam az zemanyagrendszert, bazinagy paprszr rajta. Stabilan megoldottam az lsfelfogatst is. Kabt frankn felcsavarozva. Mr csak az alapjratot kne belni, Kakas vrlak szeretettel, grted hogy segtesz szakmunkval, ha megcsinlom a kuli melt. Megcsinltam.... 
|
Hogy adtk a Rigt? Meg minek vettem amgy?
|
Csicsicsicsirkefalatoooook!
Azet a pentek este nem volt csirke!
Vettem egy fos riga 16 ost! Zold arany. Tank lukas telok blokk kerekek beallva, de komplett |
[Ksbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korbbi]
|