Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
Burki, most komolyan azthiszed, hogy bárki fejből mond szimmeringméreteket?
|
Rajta vagyok az ügyön Puxi, bár most egy Type 21 Sport van kilátásban 60 Euróért Léván, igaz a kép csak illusztráció, mint a kék motorom esetében, szóval ott is lehet még meglepetés bőven. Viszont akkor teljes lenne a Type 20, 21, 23A sorozat a garázsomban...
Én amúgy azt mondom, hogy 10 fok alatt nem kell motorozni, 20 fok alatt maximum kismotorozni kell, és 20 foktól kell elővenni a nagymotorokat. Nekem az a no comment kategória, hogy te Puxi 20 fok felett már semmilyen motorra nem ülsz, mert meleged van és nem lehet jól beöltözni, hanem inkább klímás kocsi után áhítozol, 20 fok felett már azzal mennél mindenhová, nem motorral... pedig motorozni melegben kell, mikor hűsít a menetszél, és jól tapad a két kerék az aszfalton... az ízületeid öreg korodban majd megköszönnék...
|
Mi sem tetlenkedtunk, mikor kisutott a nap es elallt a szel olyan 3 fele kimenrunk turazni Gretivel a bukkbe. Magosko ,solyomkoi barlangszallo, baratsagkerti forras kornyeken nyomultunk, meg sutkereztunk a kikericsek kozott. Baratsagkerten meg buli volt, eleg jo cuccal kuldtek, a foutrol tisztan hallottam a basszust.... |
Edelény-Császta szőlőhegyen van ez a búcsúhely, meg ott van pár 100m-rel feljebb a nagy fakilátó is.
Tisza-tó príma, én még csak motorral mentem körbe gátjeggyel, de jó lenne nyáron bicajjal is, vonattal levinni, aztán sörözgetve, meg-megállva strandolva.
Amúgy jóidő volt Burki, aláöltözve, rendes motoros cuccban egy tapottat se fáztam, ráért volna az a szimering-csere......
Bővíthetnéd a parkodat egy tuskóüléses Pionyírral, mert ha jó számolom nálad csak 450 ccm-nyi jawa van, míg nálam 500 ccm-nyi
|
Petak az a szep kilato, hol van pontosan? Szuper turat csinaltatok. Mi korbetekertuk a Tisza-tavat. Kellemes volt a szembeszelben.
|
Na örülök hogy ilyen jól ment a motorozás!
Akkor Kakker, hol és milyen szimmeringeket vegyek a kék Jawába, melynek blokkja megegyezik a Mustangéval?
|
A Mustang szerelése közben idegállapotba' vótam, nem emlékszem semmire, csak hogy sárga, és hogy nagyon röhögtem, amikor megláttam az a kuplungot... Mondjuk a Rometé sokkal szarabb, ez legalább egyszerű és általában jó is.
A viton nem zöld. A zöld szimering a legszarabb. Bármelyik csapágyboltban kapsz bármilyen méretet.
|
Gergő cserélte, de én tettem a helyére
|
Siskó Geri, te nem emlékszel hogy pontosan milyen méretű szimmeringek kellenek a Mustang blokkba? Te cserélted az okkeren BT-vel. Én úgy emlékszem, hogy volt két kicsi, meg egy nagy. És az a zöld viton a tuti minőség bele ugye? Más méret, mint a Simsoné? Honnan szerezted anno az okkerhez? Úgy emlékszem, te vásároltad, nem én.
|
No akkor jo motorozast nektek, en inkabb maradok a seggemen, es epitem tovabb az erositot a melyladahoz, mert meg magamtol is szedulok, a motoron meg lefujna a szep masnapos buraval. |
Na most olvasom. Akkor 11:30-kor indulás a búzáról, ezt veszem fixnek!
|
Ma megyünk, végeztem is a melóval, idő is kiszépült, (reggel még borzasztó volt) még bekajálok rendesen, szal 11-fele indulhatok is, szóval a Búza 11.20-30 jó lenne! 30-kor már induljunk is, ne még csak dumáljunk, meg várjunk, hogy valaki még tankol.
Burki no comment, de igazándiból meg sem lepődök, az lenne a csoda, ha egyszer jönne is rendesen motorozni......
Sákó, ha jössz, kajálj be, meg hozz magaddal, mert nem boltok, burgeresek után akarok szaladgálni már az első órában.
|
Huuuu tegnap benyestem kisse! Szerelni akartam, de nem hagytak, beallitott adam meg dani egy uveg beherovkaval...aztan jott greti meg eszti, benezett sisko g.....vegul beepitettem a trabiba inverterrel a discogombot, es indult a varosi amokfutas....meg persze elfogyott a garazs palinkakeszlete.
Ugyhogy jo buli volt, most meg fejfajas van.
Ilyen szelben is motorozzunk, vagy tegyuk at holnapra? |
Mi ilyen 7 fokban nem ülünk nagymotorra, nem hiányzik a megfázás, április 30-ig nincs aki beugorjon helyettem a melóban. Inkább benézünk a városba, bevásárolunk Pufinál, és ebéd után nyomjuk a szerelgetést meg a tankpucolást a garázsban Melindával.
|
Ja, én viszem Nórit, Ti is csapjátok a hátatok mögé a csajaitokat, ne csak én terheljem a gépest!
|
Én is megtankoltam az izst, jöhet a táv! Délig mindenképpen legyünk úton, semmit sem utálok jobban, mint a szarakodást, uh a fél1-et csak megmosolyogni tudom, megvárni nem, Burki! Jó lett amúgy nagyon az új kuplung, és mik derülnek ki ha az ember végre nyelezni tudja a gépét? Hogy eveselt! Uh tettem bele egy 10-el nagyobb főfúvókát, mostmár koppon is jól húz!
|
Otthon kajáljatok be, meg hozzatok, ha éhesek vagytok, mert ezen a vonalon nem nagyon lesz mit enni.....
|
Bő 150, nehogymár sokalld, a motoroddal ez egy melóutáni kis délutáni kör.
|
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
|