Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
Hány km lenne ez összesen oda-vissza?
|
Az út lényegi részei kb. a Rakacai-tótól kezdődnek.....addig semmi extra.
|
Meglátjuk milyen idő lesz. Remélem ez a hideg szél eláll holnapig.
|
Na most meg kerülök egyet az XT-ével, hadd járjon az is, amúgy érdemes figyelgetni az olajat benne, mert az eddigi megtett ~100 km alatt simán elment belőle 2 dl a figyelőablak szerint rátöltve, nem a semmitől füstöl a drága Na mondjuk itt-ott ki is gyöngyözik a blokkon, hengeren.
|
Na holnapra teletankolva a Jawa, lánc lekenve, Kakassal most beszéltem, az indulás attól függ mikor végzek Gabika sezlonyjával, minél hamarabb kéne indulni, mindenképp 12 előtt legkésőbb, mert 5-re itthon is kéne lenni. Szal Burki ne fél1-re alapozz, inkább fél 12-re a Búzára. Az útvonalat úgy beszéltük, hogy a Szendrői várig egyseggel, ott egy kis duma, és onnan át Viszló fele Hídvégardóra, mint múltkor. Hazafele meg az egyenes helyett kiágaznánk Teresztenye fele az új úton, és onnan Imola fele haza.
Gyere Burki végig, ne csipogjon be az 50 km-es zóna
Természetesen menjünk minél többen, aki ráér!
Megverettem ma mindkét Jáwát, egyik jobb, mint a másik, a bordó amúgy simábban jár, halkabb is, biztos jó kokszos a kipufogója, mert a zöldet kiégettem tavaly fullra, az pattogósabb. Igazándiból átlehetne pattintani a rendszámot, aztán azzal is járni, a papírban úgyis még bordó a szín
|
Jani nalunk nem alltak a gepek telen....havonta ment mindketto.....amugy egesz mutatos mar a patkanyjawa is! |
Akkor találkozzunk szombaton 12:30-kor nálam, Peták úgyis itt fog kubikolni Gabónak
|
11-12 előtt sajna nekem sem jó, mert Gabónak kell valami rossz sezlonyt pakolgatni.
|
Dél körülinduljunk, és elég lesz ide a közelbe így elsőre, hátha előjön valakinek valami rejtett hiba az egész téli ácsorgás után. Amúgy 10-kor indul egy simsonos csapat Encsről, Abaújszántó-Monok-Megyaszó felé. Betámadhatnánk őket szemből, Onga-Megyaszó-Monok-Abaújszántó útvonalon.
Ha valakinek beáll a gép, elég Szerencsig tolni az iroda zárt udvarára fedél alá...
|
Inkább a narancssárga motort nézd át holnapra, most hogy előjött a nap, rendesen meleg van, ettől csak kevesebb felhőt ígérnek holnapra! Hány körül és merre menjünk?
|
Kezd összeállni a kék villám...
|
Kabáthegesztés pipa
|
Megyen ez
|
Akkor ezért nem akarsz te a Nagyegedre nyáron feljönni sátrazni az Izzsel! Pedig az meg se kell, hogy kottyanjon neki ott a szőlőhegyen felfele.
Ketyeg már a bordó 559-es, vilgítás is jó, gyújtáskapcsoló is, töltés is van, bovdenek-fékek rendben, lassan menetkész teljesen. Bár úgyse vizsgáztatom le....
|
Én vasárnap melózok, csak a szombat jöhet szóba, de kb egyforma időt jósolnak, jórészt naposat.
Amióta csak meg van, néha-néha nagy gázra mindig is csúszot az, előfordult, h egy úthibára is megcsusszant főleg félmeleg blokknál Pedig annak idején még Pál Józsi tanácsára Botondot raktam bele, az elég sűrű. A rugók is tökig be voltak csavarva, így meg néha a bovden szakadt el, nagy erővel kellett húzni. A pancsa ugye gyárilag parafás, imádom is az egyujjas kuplungolását, uh rászántam azt a pár órás melót és megcsinátam ezt is olyanra, visszavettem a rugóerőből is, megkentem a bovdent, remélem mostmár nem kell fülelgetnem gázadásnál
|
Vasárnapra se lesz jobb idő? Nekünk aznap is megfelel, nincs semmi program, csak Pionyrozás a garázsnál. Egész tiszta már a tank, lötyköltem ma is sokat. Kezdek rájönni, hogyan fogom megoldani az ülés-zsanér problémát furkálás nélkül, megtartva a gyári sajátságokat...
|
Megint kezdek elgyengülni........lehet csapok egy motorozást a Mátrába
|
Én is épp írni akartam, hogy min. 3 réteges idő van kilátásban.....egy fullos napsütés igen sokat dobna a dolgon.
Sűrű váltóolajas témát kipróbáltad? Már az se segített?
|
De jó ladás fingót találtál Burken!
Igaz, csak 9°C lesz szombaton, de hátha nem lesz olyan nagy a hidegérzet, majd meglátjuk mekkorát gurulunk. Az Izsben remélem jól fog muzsikálni a házi parafás kuplungom!
|
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
|