Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
Muta egy kepet. Az euroert meg gyere at, vagy hitelezd meg nekem azt a kb 3 euro osszeget a vanilias es a citromos koffolara |
Csak tudnám, miért raktak a tótok csehszlovák aprópénzt körbe a Pionyr küllői közé...ez talán valami nagyon beteg falusi tuning?
|
Flexelve ez akkor lesz, mikor már bevásároltam egy másik merevítőt a börzén. Addig inkább bevállalok mínusz 10 benzinszűrőt, mint anno a Mustangnál...
|
Küzdj vele, flex, fúró, hidegvágó, fűrészlap, vess be mindent! Erőszakold meg, legfeljebb valami kárát látja, mérlegeld mi legyen az
|
Oké, csak kurvára nem jön le a tank, megnézhetnétek nekem azokat a csavarokat...
|
E85 szart sem old, de a citromsav is gyenge a rendes rozsdára. A többszöri mechanikus csavaros és láncos rázás a jó megoldás (akár mosószeres)vízzel, ahogy Kakas írja, fárasztó művelet. És utána benzines lötykölgetés. Gázolaj ragadósabb, és nem old annyira. És ezt jópárszor eljátszani. Benzint le kell ülepíteni, és szűrni, addig csinálni, amíg szinte nem lesz tiszta a benzin. És ezután jöhet valami citromsav, bár én erősen vizes sósavval szoktam, az van itthon, erősebb is, gyorsabb is, nem kell napokig benne hagyni, 1 óra alatt is dolgozik. De utána benzinnel ki kell mosni újra, vagy oda már gázolaj is jó, az jobban ken, hogy ne rozsdáljon vissza. Aztán szűrő a csap elé, csap után.
(ne benzinben rázd a csavarokat, láncot, mert ha szikrát kap, bummm, és ne is óriási csavarok legyenek, mert rázás közben kihorpasztják a tankot)
|
Vedd le a tankot, csavarokat górjál bele, rázzad bőszen, utána meg ki lehet mosni valamivel, citromsavat írt itt vki, én nem tudom az jó-e, gázolajjal szokatm kilögybölni, mert az van itt a kertben.
|
E 85-öt már egyik kúton sem lehet kapni? Azzal akartam kimaratni a kék villám tankját, de tegnap sehol se találtam...
|
Itt van neked jó fingó, Gabika!
|
Hát Puxikám, én úgy tudom, hogy a Jawa Typ 05 az Ideal, a Typ 20 a Pionyr, Typ 21 a Sport, Typ 23A a Mustang. Persze lehet, hogy tévedek. Mindazonáltal a tuskóüléses Jawa Typ 550 és Jawa Typ 555 is Pionyr, semmi kétség.
Más elméletek szerint itthon minden Ideal ami nem Mustang, odakint minden Pionyr ami nem Mustang...
Ugyanezen elméletet hangoztatók szerint ha egy szlovák motorosnak Jawa Idealról kezdesz el regélni, nem fogja tudni hogy miről beszélsz.
Na de majd szombaton teszek egy tapasztalati próbát Kassán a Jawás boltban, mint Sákó anno a gólyatáborban Pepa Eszterrel... Kérek angolul ülészsanért kitámasztóval, meg jobbos és balos láncfeszítőt Jawa Ideálhoz. Meglátjuk kapok-e. Ha nem, akkor ugyanezeket fogom kérni 1975-ös Jawa Pionyrhoz. Úgy már biztosan lesz...
|
Adjad az Eurót Sákesz, de mint már korábban kifejtettem, Kassára hülyeség kocsival menni, mivel a pályaudvar a belvárosban van, és itthon is mellette lakok. Fejenként 2 ezer a jegy, nyuggereknek meg tán ingyenes is. Kocsival rögtön levesznek 5 Euróra a parkolásért, plusz inni se lehet. Szóva zsugorral nem kapsz Koffolát, de pár üveggel kinéz neked, ha perkálsz előre...
|
Bárki bármit mond, blokkba motorolaj kell, a 80W90 nem oda való.
|
Az a bádogos Ideal nem lesz még Pionyr, attól még, hogy annak becézed
|
Hát a vastag olaj jobban tapad, szal első körben szerintem próbáld ki 80/90-es géllel, lehet jó is lesz, max hidegen kicsit visz, meg reccsen az 1-es.
Nekem anno az ezredforduló környékén az éppen akkori egyik Verhóm benzinesítette fel mindig az olajat, aztán kezdett el csúszni, csere után mindig jó lett. Meg legutóbb az S50B-ém is emiatt csúszott borzalmasan.
De ez csak egy tipp. A Danuviám 1-2 éve berúgáskor kezdett el csúszni, abba betettem egy plusz fémlamellát, hogy jobban feszüljenek a rúgók, jó is azóta.
|
Reszemrol mehet a tura, kell koffola! Sok!
Jani ha ti ugy is kocsival mentek, nem hoznal nekem egy zsugor vaniliasat, es egy zsugor citromosat? Van itthon eurom is, oda is adom ha hazhoz szallitod. |
Hát Pukker, szombaton mi Kassára megyünk Mutterékkal meg Melindával, vasárnap délelőtt régiségvásár, délután Pionyr szerelés...
|
A vekony olaj nagyon kipreselodik, foleg ha melegen higul meg... |
Éppen, hogy minél hígabb, annál kevésbé kéne megcsúsznia, nemde? A vastag olaj jobban ken, szerintem. 10-40-es motorolaj van benne, ezt tud faterom bartelba..
|
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
|