Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
Milyen olaj van a váltóban? Nem túl híg, vagy nem higítja fel a benzin esetleg a szimeringtől ?
Én minden (2T) váltóba hajtóműolajat teszek, nem motorolajat. Kivéve a kismotorokat, azokba ami éppen van feleslegben :)
|
Jó ötlet, de én az Izzsel nem merészkedem olyan messze még, mert már nagyon csúszik a kuplungja, hiába tettem bele jobbnak tűnő tárcsákat tavaly. Muszáj leszek parafával megcsinálni, majd neki is állok vmikor. A Cz már rég kész, de ez a Bíró Gabi még el sem hozta Kassáról a kipufogót, amit még novemberben adtam oda neki krómozásra A hétre megint megígérte...
|
Ha lehet hinni az időjósoknak, akkor hétvégére tervezhetnénk valami combosabb, időben indulós motoros túrát, a tavalyelőtti buzitai-jászói-szomolnoki-krasznahorkai kanyart megismételhetnénk, defekt nélkül, sztarapacskával zárva. Vagy sok az még 5 órai sötétedéssel? Lehet, ha tökölünk. De én szívesen elmennék motorral a Szádelői-völgy mögé is, arra még nem is jártam, Barka felé, vagy mi van arra. Zsákfalu. Az közelebb van, sztrapi ott is útba esik.
|
mi ez a randa szélesítést ezen a niván?
|
ahány gyártó, annyi féle póver volt, a suzukinak volt a egyik legjobb, de a legérzékenyebb is, ott a pover szelep képezte a hengerfalat és századmiliméterekre ment a dugattyútól. Arra amire tervezték, egy-egy moto GP-re jó volt, de az enyémben 56ezer km volt, csoda, h még bírta.
|
Csakhogy a ket motoron teljesen mas rendszeru a power. A kakasen kamras volt, ahol be tudott esni a szelep. A dt-n ilyen akkor van, ha til van furva a henger, es a power nem csiszoltak hozza. Ez gyari minosegu dugo volt? Nem hiszem.... |
Rigához szinte semmim nincs, az egy komplettemen kívül Vegyél danamid rudat, aztán esztergáltasd le a csőbe, a tengelynek meg kifúrni, reszelni, esetleg dörzsárazni, ha nagyon profit akarsz. MX-DT-émen is így kellett.
Még jó, hogy munkatársam nem jött velünk DT-ézni szombaton, eddig jutott:
Állítólag a power beleért a dugóba....Kakas is valami ilyesmivel szopott az RGV-én anno.
|
Apropo kishaz! Nincs neked veletlenul ket db bakelit riga lengovilla persely? Az en masik vazambol hianyzik. Ha nincs vagy nem adod, akkor a mereteit mokdd meg, hogy tudjak gyartatni. |
Én meg ma átgumiztam végre a DT-ét, ha már itt pihen ősz óta az új gumi a garázsba, hadd kopjon. Utána meg a kisházból pateroltam ki a patkányfészket, meg egyúttal helyet csináltam a tartalék XT-ének, amit be is bontottam, hogy férjek tőle. Így már kezd megint elfogadható hely lenni a garázsban Van vagy 4-5 Verhovina lapra szerelve a sufniban, most számolgattam a vázakat, szerintem az életben nem lesznek újra összerakva, de nincs szívem megválni tőlük. 3 még így is van kompletten pöccröffen, meg 1 Riga
|
látunk mi itt is elég romát....
|
Mennyi szep turan vett reszt a kis Astra kombi. Dehat eljart felette az ido. Amugy Chevrolet a Daewoo.
Romaban nezelodunk Domival, azert hallgatok ennyire. Ma a papaval egyutt imadkoztunk a Vatikanban. Ha tehetitek nezetek meg Romat!
|
Szegény INA.....akkor ha, jól számolom mostantól nekem van a legöregebb napihasználós igáslovam az 1994-es G3 formájában. Mindenki beújított már, Földényi is a Leont, Gabónak is 98-as a Variant, Póc tuningja is tán 97-es, Nóri Pólója is 96-os, Sákóék halszagai is 2000 körüliek, Aprót is mindig a Deawooval látom már, Béciék is Lupóznak, Burki is a Monddejójába terpeszkedik. Én már csak azért is kitartok mellette, majd csak Rékának veszünk egyszer valami klímás "új" gépet A Bogaram is több, mint 40 évet szolgált előző gazdájánál napihasználatos egyszem autóként, nem veteránként, szóval még van mit bizonyítanom
|
Na az karaj Geri, mikor vihetném át a Pionyr kabátot?
Amúgy szerintetek ha E 85-tel lötyögtetném meg átöblíteném többször benzincsap nélkül (már le is szereltem) gumidugóval bedugva a tankot, az kitisztítaná?
Hát Kaxi, brutál az a cigós fuvar, sajnálom szegén Inát, hogy ilyen kezek közé került...
|
Van CO gépem...
|
Paroztattatok a kocsikat kakas? Ez nem semmi...van olyan komoly melo mint a cuccolasok rovatban a rigat rigaval szallitasok! |
Na ezek nem fogják átíratni, már ma bebontották szerintem. Faterodnak első dolga legyen holnap reggel 8-kor hogy bejelenti az eladást az okmányirodában, ha nem akartok bíróságra járni.
|
Az évtized vételével kapcsolatban meg ki kell, hogy ábrándítsak mindenkit, ma a péteri cigányok elvitték a kombit, lejárt műszakival, szétment váltóval egy 80-asba. De még hogy vitték el? Nem is bírtam végignézni, amikor felakadt a platóra inkább eljöttem
|
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
|