Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
Na látod Burki, megy ez neked, csak egy kis bátorító szóra van szükséged! Olyan meg nincs, hogy csavar nem jön ki, fékfolyadékkal kezelgesd, vésgő soron flex-fúró, de a helyén nem lehet rendesen kimosni azt. Jó lesz az a kis gép, azért mennyivel különlegesebb, mint a svalbi, én nem sokat mnetem az enyémmel, de meg volt a feelingje!
|
No ennek orulok hogy kezdessz megtanulni szerelni, csak igy tovabb! Lehet hogy rohogunk ezeken a szarkupacokon, bar mi is igy kezdtuk, igaz 10-15 evvel ezelott, amikor meg tenyleg nem is volt penzunk masra. Az hogy fustol mint a gyar nem biztos hogy egybol a szimering miatt van, lehet olaj sincs benne, es a kioufohoban levo evszazados retek kezd kiegni belole. Nyilvan egy felujitasnal alap a szimeringcsere, de ha beindult menni kell vele es figyelni a hibakat.
A burkolatot csak co geppelehet heggeszteni, az elektro ategeti azonnal. A tankot citromsavazni kell, forrovizzel, es a csapot kicsavarva leengedni. A berohadt anyakat meg langgal melegitve es utogetve lehet meglazitani, de csak miutan ki van mosva a tank, es vizzel szinultig toltve, hogy a benzingoz be ne robbanjon. |
Nemnem Póc, a Pionyír eddig az évtized vétele, bár a Passat is lehet majd az, ha eleget enged belőle a főni, és még ebben az évtizedben ideadja. Amúgy végülis ha úgy vesszük, a Mondeó is ingyen házhozszállítással volt, mert teli tankkal kaptam, ebből kiindulva a Passatot is úgy fogom, ergo ingyen házhozszállítással. No de az még odébb lesz pár évvel.
Jelenleg inkább annak kell örülni, hogy 10 órától most jöttem fel garázsból, és a Kaxi útmutatása alapján elvégzett karbipucolás meg többszöri gyertyacsere no meg egy alapos olajcsere után (benzinnel a Mustangról megtáplálva) 4. rúgásra röffent a Pionyr, és járt is szépen. Ezen felbuzdulva igényesen lepucoltam benzines ronggyal, a gagyi dukkót egyelőre nem bántottam. Ha az akciós fekete ámde hibátlan kerekek kerülnek alá, még jól is fog állni neki a jelenlegi színkombó. Majd ha hosszabb távon is beválik, akkor indulhat a féktelen pénzlocsolás rá...
Durván okádja a füstöt, szerintem főtengelyszimmeringes lesz. Annak a cseréjéhez viszont elfogadnék némi szakirányú segítséget majd valamelyik bandatagtól...
Meg jól jönne egy kis hegesztés is a kabátjára, kissé el van repedve az ülés alatt a felső felfogatásnál, de még bőven menthető, remélem ebben is segít majd valaki.
A tankot meg az alatta lévő hajlított U alakú hosszú merevítés két végén lévő totál berohadt két csavar miatt (WD 40 se segített, se a menő német csavarlazítóm) nem tudtam leszerelni, szóval a helyén kell majd kimosni belőle a rengeteg rozsdát, erre vonatkozólag szívesen veszek jótanácsokat, hogy hogyan és mivel tudom úgy kipucolni a tankot, hogy nem szerelem le a motorról.
Sikerült helyet is legóznom neki, szóval elkezdhetem keresni a régiségvásáron a garázsaimra a "megtelt" táblát.
|
2017.02.26 01:55 Rescue Az évtized vétele nem a mondeo volt a "Főni" től? Vagy majd egy "Főnis, kiruccanós, lazítós" nyaralás utáni passat vásárlás lesz? Persze lealkudva, ingyen házhoz szállítással....
2017.02.25 09:56 JANI „
Na ugye Puxikám, hát ezt mondom én meg Kakker, hogy ház elé lerakva 13-ért az évtized vétele volt...A kék pemzlizést lehet lemosom majd róla, hátha olyan jól járok majd, mint Pónya a Stárral...
Kaxi átnézte, és szerinte nins semmi komoly baja.
Azt meg pontosan tudom, hogy műszakilag jobbak a Schwalbik, de ezek meg ritkábbak, különlegesebbek, plusz a fekvőblokk az első motoromra emlékeztet, mindazonáltal már áll egy príma Schwalbi a garázsomban.
Na megyek is, és lepucolom benzines ronggyal, de talán még nitrohígítóssal is...
|
Petak ki kene menni ma terepezni egy kicsit.....megint sut a nap, reg volt mar ilyen! |
Az lesz ianinak az evtized bisznisze, mikor megveszi tolem a dednagyapam,meg a nagyapam jasaibol megmaradt alkatreszeket! Amugy most jut eszembe, hogy az egyiken talan gyari hatsolampa van, pont ami neked kell!
|
Az évtized vétele nem a mondeo volt a "Főni" től? Vagy majd egy "Főnis, kiruccanós, lazítós" nyaralás utáni passat vásárlás lesz? Persze lealkudva, ingyen házhoz szállítással....
2017.02.25 09:56 JANI „
Na ugye Puxikám, hát ezt mondom én meg Kakker, hogy ház elé lerakva 13-ért az évtized vétele volt...A kék pemzlizést lehet lemosom majd róla, hátha olyan jól járok majd, mint Pónya a Stárral...
Kaxi átnézte, és szerinte nins semmi komoly baja.
Azt meg pontosan tudom, hogy műszakilag jobbak a Schwalbik, de ezek meg ritkábbak, különlegesebbek, plusz a fekvőblokk az első motoromra emlékeztet, mindazonáltal már áll egy príma Schwalbi a garázsomban.
Na megyek is, és lepucolom benzines ronggyal, de talán még nitrohígítóssal is...
|
lassan indult be a túra, de utána nem volt kedvünk abbahagyni. meg hat semmi sürgős dolgunk nem volt, hogy oda kelljen erni valahova
|
Szépen hazaértünk, de még ilyen tökölős indulást! Az egyik még hazaszalad gatyáért, benzin kell, le van eresztve a gumi, szütyörgés, szarakodás!
|
Olyan fura feher hegyes toboza van ennek a fenyonek, nem puxi? |
Megvolt bizony, bar eltero utvonalon, kint a parhuzamos egyenesek, talalkoztunk a vegtelenben.
Kakasek atfertek egy lampan, ami utan mi egymas utan haromszor ia pirosat kaptunk. Nem vettem eszre hogy felrealltak, verettunk utanuk, es kiderult hogy mogottunk vannak. Elmemtunk edelenyig, sehol senki. Visszamentunk a hangacsi elagazashoz, es vegul hegymeg vagy mi a fene utan a szokaksos dombtetos megallonal talalkoztunk vekuk ujra. Szepen latszott a havas tatra mar a 26 osrol is, a dombrol meg a szadeloi szurdok is megmutatta magat.
Kakasek onnan hazaindultak, de latva a ketutemu fustot, es a jo idot mi harman tovabbmentunk at lak meg tomor fele a jo dombokon, aztan szikszon sutemenyeztunk. Naplementere ertunk haza, 117 km lett a tura.
Remelem ti is hazaertetek kakas, szurd be a kozos fotot;-) |
No megvolt a motorozás? Vagy még megy a szervíz az út szélén ?
Én kitúráztam magam, belebotlottam egy "meteorológiai állomásba", sőtmitöbb a tulaj is épp előkerült a helyszínen
|
Burken a jó mulatós zenéket nem a legelején 9-kor szokás játszani amikor még csak elkezdenek inni az emberek és alig táncolnak, hanem 11 fele amikor már hangulat is van......
|
Ezúton kívánom megosztani veletek afelett érzett örömömet, hogy éppen ma 18 éve vettem a sokat megélt Golf I-et. Kár, hogy külön kell töltenem tőle e jele évfordulót...
|
Na ugye Puxikám, hát ezt mondom én meg Kakker, hogy ház elé lerakva 13-ért az évtized vétele volt...A kék pemzlizést lehet lemosom majd róla, hátha olyan jól járok majd, mint Pónya a Stárral...
Kaxi átnézte, és szerinte nins semmi komoly baja.
Azt meg pontosan tudom, hogy műszakilag jobbak a Schwalbik, de ezek meg ritkábbak, különlegesebbek, plusz a fekvőblokk az első motoromra emlékeztet, mindazonáltal már áll egy príma Schwalbi a garázsomban.
Na megyek is, és lepucolom benzines ronggyal, de talán még nitrohígítóssal is...
|
Hát Burki, nem ismerem ezeknek az árát, de így ránézésre egy 20-asnál többet nem ér, 30-ért már ugyanilyen állapotú Swalbikat is kifogni, ami azért nem egy kategória. 13-at talán adtam volna érte, ha leteszik a ház elé, de ezzel biztos nem koszoltam volna a Golf csomagtartóját, az is biztos, és rögtön ment volna a netre. De ez csak az én véleményem, utálom a fekvőblokkos Jáwákat, egyedül talán egy régi tuskóüléses Pioneert engednék be a portára, de csakis gyári fénnyel
13-ért már néha gyáridukkós kopottas Rigák, Verhovinák is felbukkanak, amik mutatnak is!
|
Nos az idő eléggé kibővült, a szél se vészes, szal valamibe benne lennék, dehát ezt csak most hallom, hogy Kakasék csak délután jönnének, most meg ez keresztezi a terveim Mert én reggeli után mennék már valamerre igazság szerint, hogy délen át kihasználjam a legmelegebb időszakot. Szólóba megyek az tuti, mert Réka lebuszozott régi barátnőjéhez holnapig.
Egésznapos terepet még tolnám 1-2 héttel, hogy az olvadás felszáradjon, élvezhetőbben járható legyen.
XT-éznék is, dehát azokkal terepre menni méginkább kerülendő még.....lófütty endúrógumikkal.....aszfalton meg nem olyan nagy feeling most leszáguldani mittom Aggtelekre meg vissza, ott is a kis lightos földutas, dombtetős kalandozáson lenne a hangsúly, ami most merő sár még.
Jáwázni meg egyedül nincs most még kedvem, ahhoz elengedhetetlen egy bandás palacsinta
Lehet a Bogarat megjáratom Bükkszentre, aztán bóklászok kicsit arra a napos déli hegyoldalakba, rádiózgatva.
|
Hát elég gyenge zenét toltál Gabika, pedig nagy reményekkel álltam a híres Gabó-szettek elé, de inkább elhúztunk 10-kor a haverokkal. Mindenesetre a látnivalóval meg voltam elégedve, csak az muzsikával nem. Legalább a mulatós szettett lökthetted volna...
Kakas miután megszakértette, aszonta még ő is elhozta volna a Pionyrt, szerinte 30-at is megért volna nemhogy 13-at, és érdemes lenne feújítani. Megvan minden gyári dolga. Plus ehhez a Mustang blokkhoz minden alkatrészt kapni, nem úgy mint az Ideálhoz. Nincs mit tenni, én kedvelem a régi Jawákat, ha lesz egy patent Ideal jóárasítva, azt is elhozom...
Ja Puxi, már kaptam rá egy 40 ezres ajánlatot egy Jawás arctól a Jawás csoportból, szóval biznisznek se utolsó, mert kurva ritka, csakhát én gyűjtő vagyok, nem kupec...
|
Burken tegnap benézett a céges bálra, 1-2 pezsgő után én is beszóltam neki hogy minek vette azt a sz....rt amiért én 5e-t se adnék
|
Amúgy Peták szűkebb tűrésű, mint egy koala maci, most még hideg vana motorozáshoz, nyáron már meleg!
Szarakodás esetére terepfutást terveztünk Nórival a Peták által megjelölt területen!
|
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
|