Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
Egy hangácsi körre gondoltam a napsütésben, veteránokkal. Mi ketten terhelnénk a vasat, kb 1-re lennénk a búzán.
|
Dt-zni is van kedvem, Greti se akar jonni, szoval nekem mindegy. Azt talaljuk ki hogy kb mikor induljunk. Kakassal beszeltem ma janinal, dolgozik delig, neki kb 1 fele jo. Amugy az xt is veteran, sot a te dt-d is, ugyhogy amiota sajat szememmel lattam muszakin egy 250 es kawasaki endurot ot-s rendszammal, egy szot sem szolhatsz! |
Hát Burki, részvétem az Ideálhoz, no komment, "kedvenc" típusaim egyike
Holnapra mit tervezünk akkor? Én nagymotoros aszfalttúrára még nem szívesen megyek, kevés lesz az a 6 fok széllel ~80-100 km-en át. Kertek alá meg nem szívesen indítom be a Jáwát. De ha esetleg lennénk vagy 3-4-en régi motorral, akkor vállalom a dermedést. Ilyen XT-t és tsait nem számolom annak, bocs. Mittom jönne Burki a Jáwával, Siskó az MZ-ével, stb, jöhetnek persze XT-ék is odacsapódva, de legyen egy erős veterános mag. Vagy esetleg egy nagyobb Szimózás, ha oda lennének tagok?
Én ma DT-éztem egyet Andókútnak, mindig épp motoron ültem, amikot hívkáltál Sákó. Elég bő sár van sajna még, nagyobb emelkedők problémásak, Ostorosra se tudtam felmenni hátulról, bár nagyon nem is erőlködtem, mentem másfele. Fák közt pont jó volt, szél se fújt be, meg a terep erősen izzasztott, folyt rólam a víz. Holnap se lenne rossz erdőzni, csak ez a sár hátráltató, nem lehet haladni rendesen, csak prüntyögni.
Na ezért nem kell nekem terepjáró:
|
Ja, el ne feledjem itt a nagy izgalomban...PÉNTEK !!!
|
Baszki, kicsit utánaolvastam, és ez egy Jawa 20 Pionyr szlovák rendszámmal....akkor mégsincs Ideálom....
|
Szerintem Csehszlovákiából hozhatták ezt át valamikor magánimportban, nagyon fullos, még duda is van rajta, meg ugye a szlovák adattábla azzal a rengeteg lóerővel...Itthon 2 lóerős lebutítottakat forgalmaztak Ideálból meg Mustangból is, amennyire tudom...
|
Köszi Kakker!
|
Még azon a rendszámon filózgatok sokat, hogy vajon a hatóság festette rá a két betű négy számot a kis gyári rendszámtáblára, vagy valaki magának poénból?
|
Egész komoly kismotor gyűjteménye van már Burkinak! Jó vétel volt, grat!
|
|
|
|
Na kéremszépen, régi álmom valósult meg, lett egy Ideálom Karcsáról. Főni férje ingyen megoldotta nekem a fuvart a Peugeot Pertnerrel, megelőzve 2 órával a szolisok Fiat Ducatóját, akik így lemaradtak az ingyen fuvar lehetőségéről, dehát ahogy Puxi barátunk szokta mondani, ha jó vétel van, indulni kell azonnal, nem lehet tökölni, mert beelőznek a tótok, akik ezúttal is helyzeti előnyben voltak, ha a térképre pillantunk.
A kikiáltási ára 30 ezer volt, de azért én lezsidóztam 13 ezerre, biztos ami biztos alapon...
Az ülés felnyitó "mechanikája" hiányzik, nincs gázbovden, gyertya, hátsó belső defektes, első külső kuka, meg az első kerékben van egy nyolcas is, dehát megvan még a hatvani börzén parádés áron vett két patent Mustang kerekem, külső meg belső is akad bőven, ha meg hosszabb távon is beválik és stabil lesz, úgyis rálocsolok majd erre is két új Heidenau külsőt-belsőt, mint az összes többire...
Sebességeket veszi, úgy látom ez már a Mustang blokkal szerelt 1975-ös változat, szlovák adattáblával, 3,5 lóerős teljesítménnyel, Mustang kipuffal. A hátsó lámpa nem rávaló, majd börzézek rá egy gyárit, de már kezdem megszeretni ezzel...
|
Szombatra szép napos időt jósolnak elfogadható 6-7 fokkal. Motorozzunk egyet? Hangács felé egy kis karika mondjuk.
|
Mit szereztel jani? Meg honnan es mennyiert? |
Es a fordulatszamtartomany milyen neked? Nekem 2500 nal mar nagyon rangat, 4000 az idealis kellemesen halados, de gazadaskor meg ket emberes terheles alatt is ugrik rendesen, es siman elforog 7500 ig. Igaz ott mar nem gyorsul, erdemes mar 6500 nal elvaltani. A vege gyork szerint 130, en 120 at mentem vele. |
Én meg már tegnap úgy készültem, hogy ma végre motorozok egyet ebben a 10-15 fokos kora tavaszi időben, így kocsival mentem direkt munkába, hogy minél hamarabb hazaérjek, és átnyergeljek gyorsba! Kiverettem a 26-oson Péteren át Varbóra, aztán Lyukónak haza, meg még Rékához ki, ideoda a városba. Jól muzsikál az XT, a 120-ba lazán beleugrik, szal olyan nagyon sokat nem fojthat a 250-es dob, ami szar benne, hogy rohadt nehéz berúgni, napi szinten melóbajárós gépnek nem lenne kellemes utcai cipőben. Ja meg hidegen, meg pirosban állva alapjáraton elég büdösen és erősen okádja a füstöt, mint a BT-é
|
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
|