Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
Na Burki, csak nem hoztál egy Panelkát? Vagy Kyvackát? Remélem nem Idealizáltál
|
A garázsomban az új állás: Csehszlovákia - Kelet-Németország: 3:3
|
Tényleg jó, Golf I-es nincs? Csapjál rá Gabó! Meg erre is:
|
Jó pulcsi
|
Szoci gépekből csak a 70-es évek előttieknek van komolyabb értékük, a többin nehéz fogni, hacsak nem szarért-húgyért veszed és emellett szép gyári állapotú, amihez nem kell nyúlni komolyabban. Dehát nem mindig a biznisz a lényeg, mint tudjuk, bár mostanság már én is mindig próbálok úgy motort venni, hogy erősen számolom, hogy ha majd egyszer esetleg eladom, akkor hogy alakul a mérleg. Mondhatni nem csak érzelmi, hanem befektetési oldalról is megfontolom a dolgot.
|
|
A kedvencem az a gyerek volt, aki felhívott kedd este negyed tízkor, hogy reggel indulna Szegedre a Simsonjával, menjek már el hozzá és csináljam meg neki megbízhatóan működőre, ő meg csodálkozott, amikor mondtam neki, hogy nincsenek itthon raktáron csapágyak és felújított főtengely ilyen idióták esetére félretéve Azóta sem világos, hogy telefonbetyár volt, vagy komolyan gondolta.
De tudnám még sorolni az ilyen agysebész arcokat:
- Mongyadmá mennyi a Danuvia hengerfej!?
- Ezer forint + posta.
- Bhőőőőőő eeee őőőőő faszommáááá a posta drágább mit képzelsz te?
- Akkor kétezer + posta.
- Jóvan mongyadaszámlaszámod
|
Hát épp ez az, hogy sok agyatlan még így is ilyeneket bír kérdezni, hogy ,,de ebben a felújítás, a szállítás és az átíratás ugye benne van?" mindezt 40-60ezer ft-os tételeknél, nem tudom, egyesek hol élnek, pont az ilyenek miatt nem dolgozok egy percet se eladásra szánt szoci motorokon. Ha valakinek kell szétszedve, viszi, ha nem, akkor 10ezer ft haszonért nem szívatom magamat vele.
|
Jó ebédhez szól a bula.....
|
Ma este garázsozás közben mondom majd neki Gerikém, bár már kinézett egy csicsás sárgát Berettyóújfaluban óccsóér...
|
Gergő, Te minig szétszedett motorokat árulsz
|
Jani, van egy papíros 150-es ETZ-m eladó, komplett, szétszedett blokkal. Gányolásmentes, krómok egész jók. Olcsón viheti a srác.
|
Figyelek mint a sas, bár négyütemű robogót nem tervezek venni. Az én szerepem eddig a megfelelő méretű alátétek adására és a pumpa kölcsönadására szorítkozott a szerelésben
|
Na Burkikám ha már így kitanulod a szakmát, mert ugye azt írtad, hogy szerelgettek (közösen), akkor már a saját gépeidnek is nekiugorhatnál komolyabban Remélem azért nem csak a sör nyitogatását, meg a mocik tologatását érted a garázsozás alatt
|
Ha meg épp nem szerelünk, akkor legózunk, hogy hova lehetne még beszúrni egy hatodik motort is az öt meglévő motor, a két kocsi meg a két bicikli mellé...
|
Intézzél oda egy akciót Sákesz, aztán meg hazafelé feldobod a platóra a zsákmány mellé...
Én meg az új garázsszomszéddal meg a haverjával szerelgetek esténként a garázssoron, meg persze előkerül mindig a sör a bor meg a pálinka is...Melinda úgyis a szakdolgozatát írj napestig, így otthon sincs vita a "züllés" miatt.
Tegnapelőtt egy ingyen kapott Yamaha Cygnus robogót élesztettünk fel eladásra, tegnap est már el is vitték. Pörög a biznisz. A vételárból meg egy ETZ 125-öst vesz srác, szóval lehet hogy még tovább bővül a banda...
|
Nalam meg a rigaszerelos emlekek jottek elo, mert lattam a jofogason mindossze 8 ezerert egy piros feherre frissen fujt, megcsikozott kerek es blokk nelkuli 12 es vazat, ami nagyon tetszik, csak bacsalmason van a szerb hatarnal....ugyhogy vagy futar, vagy posta, de oda nem megyek le erte. |
Na ezek már kettes-dugaljak kérem Minőségiek, nem tescós
A motoros időt várva ráérős estéimen mostanság a 67-es bordó Panelkát csinálgatom, tisztogatom az itt-ott összefestett-ködölt alkatrészeit, aztán kap egy kalapácslakk krómozást, egy kis gépészeti-elektronikai gatyábarázást, aztán igazándiból, ha netán sokáig marad ez a szar idő, és nem fogom el DT-ézgetni a lassan egyre hosszabb délutánokat, akkor a végén még le is rendszámoztatom "unalmamban", végülis kb. plusz egy 50-es, de utána annyival többet is ér, kapósabb is, főleg exportra meg alapfeltétel az új rendszám. De amúgy nem akarom eladni, még nem untam meg, nagy kedvenc a típus, csakhát már többlet van belőlük Nyárra meg ott van még az MX-DT, azt festeni kell telibe, ahhoz meg nem árt a bő 20 fok, hogy húzzon jó hamar, ha már edzőre nem futi
|
Az tuti!
|
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
|