Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
Hát az úgy is van jól, hogy a 15/54-en gyújtásra plusz van. Erre megy a töltéségő egyik lába. A másik meg le a szabályzó D-éjére, ahol álló helyzetben minusz van neki, ezért ég, de járó motornál már itt is plusz van, így nincs potenciálkülönbség, tehát nem ég. Ha kicsit is parázslik, akkor a dinamó fesze kisebb, mint az akksi.
|
Én meg így gondolom :
|
Valahogy így gondolták:
|
Na közben rájöttem, h hogy gondolták azt a csehszlovákok!
|
Nekünk tuti lesz helyünk a garzonban, nem kell vívni
Peták, beszéltük ezt a hová kötöm a töltésjelző izzót dolgot, hát nagyon fura ez a gyújtáskapcsoló, mert az 54-esen + van, amint ráadom a gyújtást, tehát a gyári kapcsolási rajz szerint azonnali zárlat, ha ahhoz kötöm a fesszabályzó D-jét Most úgy kötöttem be, h azt a csatlakozót úgy ahogy van kihagytam, csak az izzóra tettem a D-t meg a 15-ös +-t, így minden működik szépen. Azért ha szombaton megyünk is motorozni inkább még nem ezzel megyek, majd egyedül tesztelgetem, nameg még nem is egészen komplett, de végülis már működőképes.
|
Én majd holnap vívok, de ha nem akad, akkor marad az otthoni kávézás
|
Na én most letudtam a Valentin napi vacsit előre (-10.500,- Ft+1.000 Ft jatt) a ZIPS-ben, így holnap este már nem kell közelharcot vívnom szabad asztalért...
Ahogy így elnézem, nem lesz itt különösebben jó idő szombatra, Kakker...nade majd meglátjuk...
|
Szombatra már 8˘C-ot mondanak, lehetne csapni egy motorozást a veteránokkal!
|
Bükkszentlászlótól felfelé napsütés volt
|
Vagányak ezek a darázs-ikrek
Szombaton még úgy voltam vele, hogy a héten lehet járművel megyek már melóba, hogy izibe hazaérjek, és még maradjon egy szűk órácskám végre DT-ézgetni itt ki a dombokon, dehát mára megint elvette az idő a kedvem a korai motorozástól
|
Az enyémen nincs duda, se dudakapcsoló, de munka után majd pontosan megnézem. Amúgyis időszerű lenne beröffenteni.
|
Valóban nem, a selyemrétinek nagy skoda felirat van az oldalán. Mindenesetre hiba volt eladni Pukker, ha ekkora puncimágnes volt! Sákesz meg nem is küldött semmilyen fotókat...
|
Ez az biztos? A kocsira fókuszálj!
|
Hát szerintem nem ezt látod, Pestre került.
|
Biztos azóta is buknak rá a spinék!
|
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
|