Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
Itt a Selyemréten szoktam látni ezt a vasat.
Sákesz, holnap az irodából felszúrom a fotóidat!
|
A jó kis néhai zöld Skodám ma épp a Tátrában járt.......ahhoz képest, hogy azt mondta a tag, hogy első dolga lesz levenni az otromba vonóhorgot róla, nem kapkodja el, biztos rájött hasznos lehet az!
|
Atkuldom, tedd fel!
Amugy inkabb az onodi varat hoditottuk meg, aztan ellenoriztuk a nyeki telket, es hazafele megalltunk malyiba a szokasos hatso furdohelyen a felszigeten megnezni, hogy jo e mar a viz...de meg ugy erzem nem kell furdogatya egy darabig, foleg hogy be is van fagyva;+)
Jok ezak az xt-k az enyemnek is csak az volt a baja, hogy folyik a csap, es a sok benzin miatt nem indult be multkor. |
Na Sákesz, hogy ment a lillafüredi motorozás Györkkel meg BT-vel? Hol vannak a fotók?
|
Na majd holnap megiszunk valamit Réka sikeres nyelvvizsgájára! Apropó, fb-on vár rád egy lejegyezni való telefonszám!
És vajon jó is ez a lengyel "Szem" gyertya? Azért a vfr-be nem tenném, 12ezrenként 12 ezret lehet költeni rá
|
Sok az nekem egy valszeg soha nem kellő pótalkatrészre
Jó lesz ez az ülés alá, túl jó is
|
de amugy 3 ezer nem penz erte szand ra,
|
Amúgy a dagi fia tud hozni OKO gyártmányú NGK-style gyertyát 1500-ért, lehet egy olyanra rááldozok, hogy nyugodt legyek, hogy van nálam tartalák-gyertya, bár lekopogom a DT-ébe se kellett még sohasem cserélni.....de azért én még maradi motoros vagyok, hogy gyertya és gyertyakulcs nélkül sehova, főleg egyhengeresnél.
|
Adhatok egy csík piros tapétát, de neked inkább citromsárgát kéne venni
Na meg is volt az XT-tesztkör, most értem haza, mentem itt pár kört a toláskörzetben, és mivel nem mutatkozott semmilyen zűr, így kiküldtem Rékához is, meg vissza, (gratuláltam neki az elsőre sikeres nyelvvizsgához), jó lesz a gép, 2-3000-es fordulattól már abszolút él, 3-tól már harap, 4-nél már szerintem teljes erejét leadja, nem is fogom nagyon felé forgatni, 5-6-ig kihuzattam, megy még, de ott már nem nő az erő (mondjuk lehet megfojtja a 250-es kipudob), az a gyári 7500-as max. fordulat elég magasnak tűnik, szerintem sose fogom elérni, felesleges, ha nem akarok száguldozni, egy igazi traktor. Elég nyers az ereje, szokni kell, nedves úton egy kissé nagyobb gázadásra már alapjárat közeli fordulattól is kidobja a seggét kanyarban, nem egy búgócsiga, hogy 5000 felett mutat csak komolyabb erőt, ennek kb. az a vége, nem az eleje. Meg a motorfék is szokatlan, mindig azt hiszem leállt a motor.
|
Milyen fasza lett a fejidom! |
Na Pukker megnéztük az előbb Gabóékkal a garázsban a gyertyákat, aszongya Gabó hogy egyik se jó neked, sorry...
|
Tegnap vagdalkóztam kicsit, csináltam oldalra is pár feliratot, még jó, hogy pont szimmetrikus a felirat, egyszerűbb sablonizálni a tapétára
|
Na mondjuk azért ez felettébb felháborító, és aggályra ad okot, ha a kicserélt saját régi alkatrészeidet kérésre sem adják oda.....helyedben megnézném, hogy tényleg új gyertyák vannak-e benne......
Nemtom mi van azzal az XT-éddel, nekem hidegben is ugyanúgy indul pár rúgásra, mint a DT, csak jóval nehezebb berúgni......meg ha beindul, utána jártatni kell alapjáraton szivatóval kicsit, mert gázra lefullad még hirtelenjébe.
Hétvégére elvileg Kakasékkal ki vagyunk húzva, megyünk páros ottalvósba a Bükkaljára.
|
Ilyen világot élünk, már kukázni se engedik az embert...
|
Ha marad a joido holnap motorozni kene valamerre.
Sajnos az xt 4 honap allas utan nem indul be, egyedul meg be se tudom tolni, elcsuszik a betonon is. De ott a dt.
A gyertyakat nem adtak ide petak, hiaba kertem, azt mondja a szerelo is hogy ne vicceljek mar hogy azt meg a motorba be akarom rakni. |
PÉNTEK !!!
|
Hűha....milyen évjárat? Hány km van benne?
|
Marmint nyilvan nem a janieba, hanem egy ugyanolyan tipusuba |
Jajj de megy itt a NIVAkolas;-)
Azert nem en szervizelem a nissant mert en otthon nem tudnam kiolvasni a hibajat, es be se fer a masik garazsba ahol a szerszamok vannak;-)
Raadasul ez igy hivalosan szamlara megy, azt meg odaadom anyanak...
De az 1 milios arhoz kepest a 40 az kb ugyan ugy aranyban van, mint az 50 ezres trabihoz a 2500 ft os alkatresz. Csak tudomasul kell venni hogy a modern ritkaban romlik el, de dragabb. Most a jani fele uj dizel mokdeoba komputert kellett cserelni, erzekelokkel, felprogramozni, es ez igy masfel millio volt... |
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
|