Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
Nekem is hiányzik a feeling...
|
Jó ez az összehasonlító kép, azthittem azért nagyobb a különbség szabad magasságban.
|
Egyre jobban bejönnek ezek a Níveák!
|
Van azért különbség.....
|
Megesz a penész, hát tudjátok mi jött velem szemben ma Mályinkába? Az eladott bábonyi polgárőr UAZ! Ott vigyorgott benne megelégedve az új tulaj, már messziről kiszúrtam az otromba gallytörőről, közelről meg a rendszám is stimmelt, GEW.....erősen elkapott az irigység.......
Kéne valami ócsó terepjáró, lecserélném valamelyik motort, mert így télen annyira vágynék ki az erdőre, egyszerűen hiányzik, hogy a dózerutakat járjam kint a messzi erdőkben, mint valami önjelölt vadász-erdész járőr Jóidőben ott a motor, de ilyenkor kéne a karosszéria melege. Lehet mennék ilyen önkéntes szemétszedőnek, forrás, pihenőhely rendbentartónak, a lényeg, hogy kint legyek az erdőn valamilyen járművel rendszeresen.
Hívtam ezt a Nivát is, itt volt Felsőtrákányban 250-ért, műszakival, jó állapotban, de természetsen a hétvégén vitték el....
Kevesebb a feelingjük ezeknek a Niváknak, de sokkal pénztárcabarátabbak, mint egy UAZ, és nem mellesleg legalább befér a garázsba.
|
Na látod Sákó, ezért nem kell nekem "új" autó, ha a megkímélt szervizelt drága is ilyen, akkor milyen lehet a 300-500 ezret futott
Amúgy miért nem magad szervizeled? Simán megtudnád csinálni, legalább megismered/kitanulod a típust, max. be kell fektetni pár speckó szerszámba, de az meg is marad, máshoz is jó lesz, később is. Ott a Trabi amíg szét van kapva, 1-2 hét alatt megcsinálod, amit a szervíz 1-2 nap alatt, dehát nem nélkülözheteten neked az Almera, nem Pestre jársz naponta munkába, mégcsak nem is Szerencsre.
Nézd meg a gyertyákat, de gyanítom, hogy az nagyobb lesz, "legjobbb" esetben is 12-es, ami amúgy az XT-ék gyári mérete, csak ebben perselyezve van, és abba 10-es megy nagy örömömre
Ez a félmenetes ez nem jó Kaxi nekem sajna!
|
Hatalmas mazlod van petak, ma vittem el a nissant gyertya es egyeb aprosagok cserere, es ilyesmi ngk van benne. Mibe kell? Odaadom ingyen mindet ha ki nem dobja a szervizes mire odaerek.
Tegnap kigyulladt a csekkendzsin, elkezdett rangatni ma hajnalban meg leallt menet kozben. Utana ujrandult, de azerf ez igy nem maradhat. Levittem kiolvastak belole hogy felso holtpont jelado hiba. Holmapra itt van. De kell mar ekszij csere is, meg gyertyacsere is, mert legalabb 50 ezret futott ahogy kineznek mar. Mindennel egyutt 40.000 |
Peták, ilyet tudok adni, bár ha Neked végigmenetes kell, nem fog belemenni. De az is lehet, h ilyen volt benne gyárilag és csak belecsavarták azt amit benne találtál
|
Ez a gyertya már nagy lenne bele, Puxi?
|
Van asszem 4 ilyen gyertyám, ami a vfr-ből jött ki, megnézem majd mindjárt. Ez ilyen kis filigrán, ugye? Az új 3ezer felett volt amúgy
|
Majd megnézem neked a garázsban a Golf régi gyertyáit, azok NGK-k, de szerintem vastagabbak ennél. Felírtam a pontos típust.
Voltam ma is a kasznis szakinál, már be se engedett, telefonban aszonta a kádban ül, a Golffal nem haladt semmit, de most már tényleg ráhajt, majd ő leműszakiztatja (jővő héten jár le róla) határidőt még véletlenül se mondott. Hát ebből így nem lesz semmi szerintem a Golf találkozóra se...
|
Nincs valakinek otthon bontott, használt NGK CR8E vagy ezzel azonos méretű más gyertyája? (nem ingyen) Extra-vékony fajta, 10-es átmérő, 16-os kulcsnyílás, hosszú, 19-es menet. Tartalékba kéne az ülés alá csak, azért nem veszek újat 2-3000-ért.
Angyalmotorba bementem ma megkérdezni, nincs-e a szervízben kidobásra szánt pár darab jóárasított (amikor 4-esével cserélik a millás motorokban), erre azt mondta flegmán, kidobnak minden használt szart, erre poénból rákérdeztem, akkor hol a kuka!? De már válaszra se méltattak.....
Vagy tudtok valami szerelőt, szervízt, ahol mondjuk nem restek nekem adni egy ezresért egy marékkal? Ha már ezek a rizs-zabálók egy normális gyertyát nem képesek beépíteni, mert nem fér a 4 szelep közé.
|
Mert mint tudjuk, sotetben minden tehen.....horkol! |
A két Twin Sport valóban olyan mint két tojás - a motorosok alkatbeli különbségét meg nem láthatta, mert sötét volt már.
|
Valóban, mint két tojás
|
Kátai Danival kevert anno össze, akkortájt vette a Twint.
|
Na bebuliztam a Zsolti haveromat a legszélső garázsba, ami nem kellett Sákónak meg Gabónak se. Lezsidózta a bérleti díjat 13.500-ról 10.000-re, okosan, ahogy kell. Szóval úgy néz ki bővült a veterán motoros banda, van egy 1976-os BMW R 75 /6-osa a srácnak. Tudod Sákesz, együtt barátkoztunk össze vele tavasszal a kilátónál, mikor csatlakozott hozzánk motorozás közben, mert azt hitte a Twinemről, hogy a haverjáé. Hívom majd őt is a túrákra, ha nem bánjátok.
|
Én már meguntam vele foglalkozni. Biztos elvitte a pesti lóvés vevő látatlanban házhozszállítással alku nélkül...
|
Es a legyesbenyei fantom dt kerdese megoldodott e mar? |
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
|