Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
Johetnek ide is, pedig nekem csak marciuban lesz;+) |
Kaxinak szülinapjára meg őket kívánom!
|
Nekem van 1-2 szabályzóm, de kellenek is, ahány Yamaha parkol már itt.....
Amúgy a neten találni rengeteg új, univerzális, robogókhoz valókat, 2-3 ezrekért. Sima egyfázisú zéner-diódás vackok ezek, lényegében párhuzamosan bekötöd, és a felesleges V-okat leszíjjjja De amúgy ha diódákat bekötsz az égő elé sorba, azokon is darabján 0,7 V körül esik, lehet kisérletezgetni, hogy még égjen is a lámpa, de ne is verje ki fúrón.
Burki, ha nem jön össze a DT, itt a következő alany Edelényben:
http://www.kepesmotor.hu/jawa-utcai_klasszikus/p1731061&st=%20jawa
|
Nincs fesszab kakas csak egy olyan aminek le van egve a tolto kore, de a lampat jol szabalyozza. Az meg raadasul 3 fazisu, az rd bol bontottam. |
Kurvajoo ez a fecskeosszehasonlito tablazat;+)
Sajnos ni |
Na a Yamahás gyerek először egy nem létező legyesbényei címet adott meg, szóltam neki hogy olyat nem ismer a Google térkép, erre adott egy szerencsit, itt két utcával arrébb. De aszongya a pesti arc alku nélkül viszi (illetve ő viszi a pestinek) szóval egy forintot sem enged. Na mindegy azért megnézzük holnap hazafelé, éppen útbaesik az új cím, hátha lesz ott egy elfelejtett Stár vagy Swara, oszt áttolom az irodába...
|
Peták, Sákó, nincs véletlenül egy fesszabályzótok? Yamaha lenne a legjobb! Pancsira kéne
|
Ugyanannyi meló ilyen szintre átalakítani egy motort, mint OT-re restaurálni. És sose fog annyit érni, ráadásul kényelmetlen. Viszont szép a szemnek, szó se róla
|
Igen Jani, én is nézegettem ezt. De mégsem az igazi. Nézz rá erre a TS-re, nem sokkal jobb a kiállása? Inkább ilyet, ha már Café. Gyönyőrű az az órás blokk, szép krómos tank és csupaszság.
|
Na már vissza is hívott, hogy csak csütörtökön tudom megnézni a motort...több mint gyanús...
|
Hívtam a csávót. Kintről behozott motor. Novemberben vette, már adja is el...talán nem véletlenül...Megnézzük azért, útba esik. Ja meg valami pesti arc viszi a motort látatlanban, házhozszállítással szombaton. De aszongya jobban örülne ha miskolcié lenne...indul már a nagy duma megint...
|
Megnézzük ma hazafelé fixen a Skodás haverrel, így ahogy Puxi mondja, beröffentjük, stb. Hátha úgy beleszeretek, hogy szélesebbre nyílik a tárcám, de nem hiszem...még ha 27 lóerős lenne...de ez már így eleve rosszul kezdődik, hogy veszek egy motort súlyos lóvéért, aztán meg egyből kezdem a nyekergést Puxinak meg Sákónak, hogy jöjjenek át kiszerelni a fojtást, meg ki tudja még mit...
Én ugyan nem vagyok nagy DT szakértő, de kurva gyanús egy 25 éves terepmotornál ez az érintetlen állapot a 34 ezer kilométerrel, meg a kékre festett váz a leggyanúsabb. Eddig minden DT-n fekete volt a váz amiket én láttam, egyiken se kék... Lehet elcsaptak ezzel valakit, aztán telibe kellett fújni az egyengetés után az egészet...
|
Mindenesetre egy ránézést megér, hogy egyáltalán indul-e stb, mik a valós hibák. Ha ráérsz.
Épülget már össze az XT, jönnek itt lassan a 10 fokok, nem lehet már szarakodni, addig tesztelni kell melyik blokk is lesz a tuti
|
ilyen ajánlat hallatán ő lehet hogy a kisbaltát fogja megvillantani neked
|
Lehet holnap hazafelé megvillantok a csávónak kilóötvenet...de mintha a fogamat húznák...többe nézem a Twin Sportomat 125 ezerért...
|
Nagyon szép ez a Dt, el fogják ezt vinni alku nélkül is!
|
Enyem is ez a 9 kwos fajta, de nem folytott mar, igy kerult hozzam. Szerintem ilyen 24 le korul lehet. Meg kene venned johetnel velunk de te ugysem jojjel terepre, esni bukni a sarban....nem a te vilagod |
Mindenestre Burki ennyit (max. 250) megér akinek kell, mert rendszámosat, ilyen állapotban, mint a képek és leírás sugallja, nem találsz egy könnyen és egyhamar. Főleg a szomszédban. Nyilván azért nem gondolkodás nélküli extra alkalmi vétel, az 150-200-ért lenne ugyanez. Mert akkor még átírás és némi karbantartás után is eladhatod árában, ha meguntad.
|
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
|