Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
Elvileg kiépíthetőek a fojtások, tudtommal van a kipuffban egy szűkítő, a power bovdenek vannak keresztbe kötve, meg némelyikben az elektronika is tiltott, ahogy Sákó írja. Viszont érték cserébe a forgalmiban szereplő kis kW, pl. B125-el is vezethető, későbbi eladáskor jól jöhet.
|
Hát akárhogy is számolgatom, ez a 12 lóerő nem vinné a 108 kilómat terepen sehova...főleg ha a 60 kilós Melindát is felültetem magam mögé...Pedig amúgy itt lenne kéznél a gép, az ilyen vételt szeretem...na mondjuk amúgysem értem, miért kellene kiadnom ezért a szöckéért két Twin Sport árát, épp egyidősek...
|
Az én LC2-esem fix 22 lovas, ebből a régebbiből nem is volt másféle. Az újabb R-esekből van jópár verzió.......ha jól láttam, netes források szerint a legerősebb 27 lovas lehet, a leggyengébb meg valami 9.
|
A tietek hány lóerős, Puxi meg Sákó?
|
Fuuu de gyonyoru gep! Kar hogy mar van egy prika dtm a garazsba;+)
Az momdjuk tulzas, hog a fojtas egy ora alatt eltavolithato, foleg ha elektronikusan fojtott, es akkor kellene hozza egy kis aramkort csinalni ami minig olyan jelet ad mintha 40 nel menne. Ilyen gyari gepet viszont nem lenne szivem erdobe meg mocsarba vinni...akkor meg minek a terepgep? |
Vágtuk a fát Póc Kakas Stihljével, amig ki nem fogyott a keverék, nálam a kocsiban volt tartalék benzin, ki is mentem volna érte, de Kaxi nem merte sima motorolajjal bekeverni......de így is elég lett, bár azért még rá lehetett volna durrantani lefekvés előtt.
|
Hazafelé megnéztük a vízesést is.
Szúrjátok fel a bulifotókat ti is gyorsba! Hadd lám' hogy pusztítottam a Grappát meg a sört! Na meg a virslit...
|
A Nissan is jól teljesített ismét
|
Szóval kiadta a jóóó Golf 3 reggel is, ez a lényeg!
|
Mennyire tudtatok be fűteni? Remélem basztátok a fákat rá ezerrel! Jó lett volna menni de most túlóráztam tegnap napközbe, ma meg megyek éjszakára így sajnos nem adta ki, pihennem kellett, kell a pénz a hondára! 😂 |
Gond nélkül pöccentek, meglepő módon sokkal melegebb volt fent a hegyen, mint lent a városban. -5-nél nem volt hidegebb, kint buliztunk a teraszon még éjfélkor, nem is bent! Engedtük a Videotont, körben a korlátom meg égtek a mécsesek! Pár szék meg kirepült a hóra véletlen, reggel szembesültünk vele
|
Indult reggel simán a Golf 3, vagy azért bikázni kellett? Hát a Dákó? Indult pöccre?
|
Fasza kis kecó ez! A Dusternek még bemenni is meg se kottyant! Mi bezzeg cipelhettük a rossz akksikat......de megérte
Jobb, mint Nyírkő, van 4 külön szoba, 14 db rendes ággyal. Luxus
|
Na kiderult hogy Greti miert remegett annyira lillafureden, meg aludt el a kocsiba....ejszakara belazasodott. Szoval benne volt maf valami betegseg. |
Szép krómozás Zoli!
Na ez fain parti volt, remélem ti se fagytok meg ott reggelre....
|
Edelényi Króm.
Köszönöm Peták a közbejárást!
|
Na megyünk mi is Sákóékkal este nem ottalvósra. Gabika, űzd fel te is a bogarat Edittel, este meg haza jöhetünk karavánban.
|
Nincs valakinek egy rossz dt hatso lanckereke? Homotort akarok epiteni. |
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
|