Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
Öcsisajt fennt süt a Nap!
|
Ez a resze hol van? Alulrol az olajleengedo felol hozzaferheto, vagy le kell venni az olajdenkit, vagy a mi meg rosszabb, szethuzni a blokkot? |
Úgyérzem az XT hajtókar-kopásához az ilyenek jobban hozzájárultak, mintsem a 80 ezer km. Köcsög paszta, vagy sziloplaszt, vagy nemtom mi a szarral tették fel a deklit, de szépen összegyűlt a kocsonya az olajpumpa szívó-szűrőjén. A benzin nem is oldotta, csak kente, nitróval tudtam nagynehezen lehámozni. Ajánlom Sákó, hogy ezt is takarítsd a blokk alján, ne csak a klasszikus olajszűrőt mosd ki oldalt, mert oda már lehet kellő olaj se jut, az nekem is patyolat volt....... Ezért maradok én mindig a házi papírtömítésnél.....
Tavasszal a Bogáron is kitisztítom ezt, mert abban ezenkívül más szűrő nincs is, és bevallom 2006 óta nem láttam még sose
Ezek meg az aktuális edelényi árak:
|
Gondoltam én, hogy valami enyhe tolás volt, mert nagyon sík az út teteje, egy terepjárón meg nem szokott alacsony lökös lenni, ami tolhatta volna. "Sajnos" amúgy pont a tolás miatt keményedett/zömült le a nyomok közti rész teteje, a szűz havat jobban tolta volna az alacsony kocsi eleje hólánccal, nem tépi le akár a (rohadófélben lévő) kipufogót, úgy bepróbáltam volna. A sorompónál van még széttrancsírozva, mert ott oldalról Magoskő felől felverettek valami UAZt, meg a házhoz menő elágazásnál van még több nyom, mert ott mennek le Oszra fele is a nyomok.
|
Jogos.
No, voltam a manusznál a ház-kulcsért, pár dolgot elmondott. Voltak fenn valamikor és egy L200-assal eltolták a havat vmi asztallappal. Szerinte a Duster bemegy, majd meglátjuk.
A világítás inverteres rendszerű, több aksiról megy, amiket napelem tölt. Mivel ráesett most a nagy jó, ez nem fog menni, így tényleg csak a saját aksis, himbilimbi fényeink lesznek. Kb 1dl petróm van itthon, azt a két lámpámhoz elviszem, akinek van még lámpája az hozzon.
Zsoltiék írtak, h kb 3-fél4re érnek fel.
|
Sákó! Milliós értékű, rendszeresen szervizelt, garázsban tartott, még télen is mosott autód van. Csak nekem fagyjon szét a 200 ezres 23 éves kocsim a mások által már kidobott akksimmal, tökömtudja milyen fagyállóval? Csak azért sem mostmár
Amúgy meg nem szabadban alszunk, lehet kint -50 is, fűtött épületben leszünk, nem túlérő túra ez. Ha fázol, hívsz egy taxit.....van térerő......aszfaltszáraz az út Bánkútig, Mályinkáig.
Ha meg fosol, gyere az XT-vel vagy Trabival, abban nem fagyhat meg semmi
Ja és a tömény fagyálló -72 fokos. Csak higítatlanul hamarabb felforr, de azt hiszem ez most nem szezonális.
|
Hogy fizetne az a rezcsap a mehben.... |
Na alakul valami munka? Sikerült kapcsolatot építeni a jó szögligeti kocsmában? Majd holnap mesélsz. Viszek nyelvindító ajándékot.
|
Vagy menjél őhozzá...tutira nem fogsz fázni, és a fagyállód is jó helyre fog kerülni, ha érted mire gondolok...
|
Gabónak igaza van, Sákó most nagyon túlbonyolítja ezt a bulit, az a hegymászó pályamotoros cimbi meg erősen vetített! -18 volt a fennsíkon előző este, mellesleg tegnap jöttem haza az Aggteleki karsztról és még élek, pedig este a szögligeti kocsmától gyalogoltam fél órát a szállásra. Holnap stére -12 fokot mondanak leghidegebbet, a reális, nem vészmadár oldalakon. Ott van két forgalmis autó, X motor, nem értem, miért máshoz kell csapódni mindenképp. Janiék gyalog jönnek, kisvonattal, gyere akor velük, ha nem bízol a fagyállóban.
|
Látod Sákesz, ha már megvetted volna a Simson Duót, nem lenne min izgulnod. Frankón melegen tart a kabin, arról nem fagynál le úgy, mint a halszagról...
|
alap hogy a puha gumi jobb a hóba. mit össze szarakodtok ezen a bükki felmenetelen....kész kabaré. egyik nagyobb zs... mint a másik
|
Nos Tornai Norbi qutosboltos baratom, aki most hegymaszo de elotte palyacrossos volt le akar beszelni a motoros felmenetelrol, de a kinnalvastol os ova int minket. Minusz 31.6 fok volt ma reggel 6.37 kor nagymezon, abban a hidegben 10 perc is elegendo a vegtagok es a tudo maradando fagyasahoz....es biztos hogy a dt se fog beindulni masnap. Vettem nalla minusz 35 ig fagyallo hutofolyadekot, de arra is azt mondta hogy mivel marad a rendszerben nem garantalja csak 30 ig a fagyvedelmet. Negiscsak neked kene felvinni petak, nem egy nagy kitero az, allom a benzin felet is ha mar barati alapon nem vags hajlando ennyt plusz energiat sem aldozni ram! |
Burkikám olyan helyen fújd, ahol van kis hologramos MKEH feliratú hitelesítő matrica az órán, az tuti biztosan mér, bízhatsz benne
Amúgy én előlre 2,5-öt, hátra 2-őt szoktam nyomatni. Mondjuk nyilván mivel útközben állok meg a kúton, így ez nem full hideg érték, az valamivel még kisebb lehet.
|
Én 2,3-at tolok a Mondeo téli kerekeibe. Persze nem is megyek vele terepre...
Tényleg, nem tudtok olyan benzinkutat ajánlani nekm, ahol frankón precízen mér a pumpa visszajelzője? Eddig a búza téri MOL-on fújtam-mértem mindig a frankó kézi hordozhatós cuccal, de elbaszták sajnos...
|
Na akkor most mi van? Én azt gondolnám, h a hóban akkor süpped be kevésbé, ha alacsonyabb a nyomás, mert nagyon felületen ér talajt.
|
Tök mindegy mit csinálsz, ezt is találtam.
Hidegben más az ideális abroncsnyomás, mint nyáron. Mivel a gumi belső hőmérséklete a külső hőmérséklettel csökken, a benne lévő levegő összehúzódik, azaz csökken a gumira ható nyomás, ezért ajánlott 0,2 bar nyomást hozzáadni a gyártó által megadott értékhez.
|
Peti ezt is találtam a neten.
Így hát egyértelmű, hogy a 0,2 baros plusz légnyomás emelés, nemhogy nem garantál jobb tapadást, hanem éppen ellenkezőleg, még csökkenti is azt.
|
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
|