Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
Tudta? Egy lámpába 5cl petróleum egész estére elég! Nekem nincs aksim, meg lógólámpám, rászánom a sok pénzt.
|
A petró méregdrága, attól bárminemű fényforrás gazdaságosabb, hozzatok a motorokból is akksikat, lengővezetékes égőkkel. Meg vegyen mindenki egy csomag teamécsest, ne zsidózzuk el. Elég szopás lesz sötétben főzőcskézni.......
Én egy 12V-os 55Ah akksit viszek, de az se 100-as már, múlthéten hajintottam ki a Golfból, mert a minuszokban már nem indított.
|
Most ne legyenek diszkófények, max az a kis cucc, amit Peták hozott Gubaházra is! Nincs fent áram amúgy, akksiról megy ami megy, de nem tudom, hogy ott a házban lesz-e egyáltalán töltött, ezt majd megkérdezem. Petróleumot lehet hozni meg lámpást!
Fagyban kocsit mosni?
|
Hol van a tundragrau Swara, Pukker? Kulcsodért mikor jössz? Vagy átszalajtod érte Gabót?
|
Sákesz, itt a menő előtetős garázs az elit soron az enyémek mellett potom 13.500 forintért havonta, ami ugyan szerintem se kevés, de ez az egy garázs akkora mint a te két garázsod együtt. Plusz már itt van Gabika is. Meg fél lábbal Bübü is ideköltözött. Be kell látni, hogy a veterános kemény mag a Selyemréten bérel, illetve kap garázst. Időben kell lépni! Aki kimarad, lemarad...
|
Régen alágyújtottak és kiolvadt. A Lacettin mindig behúzom és még sosem volt gond.
Van egyáltalán fent áram? Mármint Barátságkerten. Szerintem kismagnós buli lesz.
|
Ez nem az a tundragrau szin amire gabika izgul? Amugy ez, meg egy simson duo erdekelne ha lenne helyem hova tenni. Nem azert irom hohy minek ennyi regi vas, mert nem szeretem, hanem mert nekem nincs helyem. Es kiado vags elado garazs sincs a telepen se, nemhogy az udvarba...szoval a jani fele kiberlem a selyemretet dolog sem mukodik |
Huhukkold kitartóan!
Burki! Nyúlj zsebbe és vegyél egy tényleg értékes motort, facebookon keresd a Swalbi csoportba, 80 ezer nem pénz érte, gyári.
|
Hogy lesz akkor a bukki kakas nap?
Mivel egyedul megyek valakihez betarsulnek, aki lejon ide, es akkor viszem az invertert meg a diszkofenyeket is.
A nissan sajnos befagyott kezifekkel vesztegel a hivatal parkolojaban..ugyani lemosattam es reggel elfelejtettem hogy ne huzzam be a kezit...20 perc mulva mikor eszembe jutott mad keso volt, mindket hatso kerek meg a bowdenek is befagytak csontra.... |
Egy Zündapp Falconette-et én is elfogadnék
|
Ők nem a mi veteránjainkat viszik el hanem a sajátot haza pl szimók, mz-k, bogarak, transporterek, trabik, wareszok. Ahogy a Cseszkók is a Jawa-t. Ezek a Zündappok, meg Puch-ok meg egyéb ismeretlen gépek sosem voltak itthon az utcakép részei.... ezért nem is keresi őket senki 1-2 megszállotton kívül aki pont az ilyesmire hajt. De ha neked ilyen kell hát hozzad, viszont emelett nem fognak megállni az öregek sztorizgatni hogy "húúú hogy ment 2 személlyel 120-at", meg " fél évi fizetésemből vettem az Áfész-ból" hanem max annyit mondanak, hogy mi a sz.r ez? Meg persze alkatrész se lesz hozzá se a Dagadtnál, se a börzén, se a jófogáson, csak max az Ebay-en jóféle valutáért.
|
Amúgy lassan rá kéne már állni a nyugatnémet motorok gyűjtésére is.
Ha a Fritzek elhordják tőlünk a veteránjainkat, hordjuk el mi is az övéiket! Szemet szemért, fogat fogért!
|
Egy kakukkos órában nincs ennyi fogaskerék!
|
Megcsinálták amúgy végre a XT 250-es főtengelyem, végül csak sikerült gyári rendszerű kosaras tűgörgős csapággyal megoldani. 28E lett a vége. Remélem jó lesz, bár, hogy ez kiderülni mikor fog, jó kérdés, mert igazándiból az egy tartalé blokk lesz a polcon.
Most épp a másik blokkot építem be, de előtte azért belenéztem, jól is tettem, mert persze, hogy a gyári biztosító alátéteket nem pótolták a főtengő és balansz tengely végéről.....majd én megteszem. Csak a tököm ki van már, hogy a DT-én, a kis XT-én, meg a nagyon mind-mind más a kuplungagy, így mindegyikhez más célszerszám kell a lelazításhoz.......
Fuck......
|
Nincs ezen mit csodálkozni, hogy mennek fel a régi vasak árai. Telik az idő, elfogytak a valamirevaló vasak, veteránosokhoz kerültek, akik ismerik a megkapható árakat. Most a 90-es évek vasai vannak hulladék áron, meg a sok robogó, miközben a jórésze a MÉHben meg sufnituningerek keze közt végzi. Pár keresett típus majd biztos értékes lesz ezekből is a későbbiekben, ami túléli.
Amúgy az rossz nézet, hogy a tömeggyártott gyakori gépek nem értékesek, mert pont ezek lesznek keresettek, ezekhez fűződnek élmények, ilyenek voltak régen az embereknek, később majd nosztalgiából ilyet akarnak venni, ezekhez épül ki alkatrészellátás, szakértelem. Nem véletlen, hogy a régi japánok, meg ilyen szarok elolcsósodnak, mert egy idő után a kutyának se kellenek, bezzeg egy rossz Pannónia az igen, horroráron is.Itt már nem a funkcionalitás, nem a műszaki tudás a döntő.......na persze az se baj, ha az is meg van, pl. Jáwák, Simsonok, amik faszául használhatóak is veterán létükre.
|
Hát ilyen ez Gerikém, szó mi szó...
Gabika, én nem kérdeztem, honnan vették a Stárt, maguktól mondták. De ha ezt a tudtomra adjátok, biztos hogy el sem indulunk Sajószentpéterre. Hazatoltam volna a főutcáról fele ennyiért tavasszal, ha tetszett volna, de már akkor is egy ordenáré brutális hegyomlás volt, és most is csak annyit változott, hogy szépen lepucolták. Na már nem mintha bármi kár ért volna, egy óra alatt megvolt a akció, jót dumáltunk útközben, fuvardíj nem volt se most, se amikor Kisgyőrbe mentünk az Idealért.
|
Faszom se ért titeket, veszitek tonnaszám az olcsó vasakat, miközben manapság ott tartunk, hogy 4-5 szakadt Simson áráért kis szerencsével gyárias állapotú japán meg nyugati motorok mennek a '80-as évekből vagy azelőttről, a kocsiknál ugyanez a helyzet. Az utóbbi években azért én is jól bevásároltam szoci motorokból, de ennyi elég is, most már nem tudom elképzelni, hogy 5-600ezret költsek Simsonokra meg hasonlókra (+ dolgozzak rajtuk sok száz órát), miközben vehetek belőlük valami háromhengeres japán kétüteműt, vagy valami nagyköbcentis léghűtéses endurot.
Pár ,,trélerrel elhordom külföldre a motorokat" meg ,,felverem a neten az árakat a német/cseh árakra hivatkozva, kommentben mindenhová beugatva" faszkalap gyakorlatilag kinyírta azt az életérzést, amikor még 5-10-20ezrekért vettük a motorokat, egyszerű élvezetből, vagy mert mattrészegen jó ötletnek tűnt. Szakadt, tömeggyártott Starokon, csepptankos Jawakon, egyhengeres Pannóniákon is heteket agyalunk, megéri-e. Egy lerúgott Mini Riga vagy Pony Romet ötvenezer. Emlékszem, amikor elkezdtem veletek börzére járni, kiröhögtetek, amikor azt mondtam, hogy valami minimális pénzért veszek egy utánfutónyi fellelt Danuvia cuccot, köztük 2 forgalmis vázzal, mert hülye, aki azért pénzt ad... Mostanra eltűnt a komolytalan kategória, több százezres darabszámban készült (és műszakilag alapvetően szar) motorokból akar minden hülye meggazdagodni. Szánalmas, hogy ha elbontanám a felfutóra összegányolt csapatós Pannóniát, ki tudnék belőle árulni legalább ötvenezret, és ha ezt eljátszanám párszor + elpasszolnék két láda árvízkáros Simson cuccot, vehetnék belőle egy BMW K75-öt.
Na, hát itt tartunk, véget ért egy laza és szép korszak. A most kezdő tizenévesek meg inkább mennek kockulni, mert nem futja nekik egy rossz Komarra sem.
|
Ott voltam amikor vette a Jawát Pukk, láttam. De amúgy most ez lényegtelen hogy melyik Stár volt, régiségvásár ide vagy oda. Minden motor egy kalap szar mielőtt felújítják, a tied is az volt, az enyém is az volt. szóval ez nem fontos hogy miből lett, miért is kéne mondania hogy hol vette.
|
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
|