Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
Azért annyira nem volt jó vétel, de annyira pont elegendő volt, hogy ne hagyjam ott, 80 ropit adtam érte, tiszta szürkeforgalmis, indul, levegőt tartja, nincs rajta sok gitt és festék. Akár így is lehetne nepperkedni vele kicsit, ahogy van, magyaroknak, vagy lerendszámozni, belefektetni és szlovák import, de leginkább most nincs szívem túladni rajta, szeretem ezt a típust, szal berakom a Czetka helyére, aztán majd, ha unatkozok, elfogytak a Yamaha-projektek, akkor majd előhúzom.
|
Felizgult a jó vételtől.....
|
Réka alatt fekszik, nem a motor alatt
|
Gondolom leizzadt a nagy pakolásban, és belázasodott. Amikor elindult a motorért, se volt már igazán jól.
Én 3 éve minden novemberben belövetem magamnak az influenza elleni védőoltást, azóta sohasem vagyok beteg, meg se fázok, meg semmi. Leginkább a terminátorhoz tudnám magam hasonlítani, olyan kemény vagyok...
|
Petákra rádőlt az új motor, vagy miért nem nyilatkozik már?
|
Hát ez a csepp kapott az élettől, de majd kicsinosítod, gratula Pukker!
Nekem meg épp tegnap volt fél éve a karosszériás szakinál a Golf. Ha még piszmog rajta 3 hónapot a festő haverjával, elmondhatom majd magamról, hogy 18 éve van egyes Golfom, de ebből egy évet szerelőnél töltött... (hiszen Piás Ernő 3 hónapig újította fel a motorját nemrégiben)
|
En meg lehet veszek egy riga dirt monkeyt |
Ez igen, mennyi az annyi? Elég vastagon kell majd kenni a kályhaezüstöt a dobra!
|
Nálad Burki lehet nem, de nálam kerekedett üzlet ma is, betegeskedésben sem állhat meg a biznisz!
|
Na én meg szóltam az önkormányzatnak, hogy itt a KP, hol kell aláírni? Erre aszongya a csaj hogy körbehívgált itt minden bérlőt, de én vagyok az egyetlen, aki megvenné a kérót, a többi csóró inkább fizeti tovább a megduplázott bérleti díjat. Szóval még meg kell tárgyalni az igazgatóságnak, hogy megbontják-e a pakkot a kedvemért. A sok ruppótlan szomszéd miatt a végén még nem lesz itt üzlet, pár hét múlva derül ki, hogy mi a stájz...
|
Rosszul irtam nekunk is f astra volt....csak mar nem tudom melyik milyen.
A toyota draga volt, csak volt benne sok extra. Nem a legszebb az teny. Azonbanaz almera nekem kkifejezetten szep autonak tunik, szeretem az abrazatat nezni szembol, meg oldalrol a nyari szep alufelnikkel |
Veterán Astra Combi. Kifejezetten falunapra nyáron 30 fokban.
|
Bontó? Apám minden körülmények között meg akarja csináltatni! Mondván, hogy ha vesz egy másikat, annak nem fogja tudni, hogy mi a baja, ennek legalább tudja. Szerintem még meg lesz vagy 20 évig ez a kocsi, de 0°C alatt nehogy azt hidd, h beindul, és ez a szám évről évre növekszik
|
Azért hogy egy 23 éves, többszéázezer km-es kocsinak bármi baja van, nem meglepő, attól ez még egy jó típus! Az idő igazolja, Golfok, Pólók, Astrák, Kadettek még szaladgálnak szép számmal, bezzeg a korabeli Escortok, franciák, halszagok lassan kikopnak már! Meg ha faterom nem szarja le, h már hónapok óta zúg, morog vmi, ez sem következik be
|
Egyszerűen Baripapa beletett az Astrába 1 millió km-t. Oszt szétkopott minden a pi..ba.
Lassan megérett a bontóra a kocsi.
|
A titkárnő most vett a csávójával közösen egy utolsó szériás G-s Astrát, 5 ajtós fehér benzinest, nagyon elégedettek vele, szépen is mutat. Előtte lépcsőshátú F-es Astrája volt a csávónak, azt is szerette, neki nem volt semmi problémája vele, nem akadt össze a váltója se mint a Kakkerének. Azelőtt meg ötajtós F-es Astrája volt, na azt szerette a legjobban, csak letarolta egy kamion a 37-esen...
|
Azért a G-Astrával jobban jártatok volna, az még most is egy trendi, divatos autó, büszkén lehet belőle kiszállni, persze csak ha 5 ajtós verzió volt
Azt a béka-lámpás Toyotát nagyon jó árban kellett adni ahhoz, hogy behunyja a szemét valaki és megvegye csakis a műszaki tudása alapján
|
Nekunk volt g astra szalonbol a toyota elott. 3 evesen elkezdett tulmelegedni, dd ilyen 105 fokokig. Mas baja nem voot, ugy adtuk el siman 4 eves koraban, es atvette a helyet a szetuthetetlen szurke toyota! |
Engem lehet erdelelne, hova mennenk es mikor?
A masik lehetoseg hogy lemegyek lucra gretivel.
|
Én hétvégén még lightoskodok, már egész jól vagyok, de nem akarok visszaesni a nyavajába
|
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
|