Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
Hát akkor mondjuk Bükkszenten is jól el lehet szánkózgatni, arra nem driftelnek, de am én az opellal mennék, sztem abban nem lehet kárt tenni, most egy-két horpadással több vagy kevesebb, érted De lehet egy ilyen is meg egy vasárnapi is, annyi, h akkor én nem érek rá olyan sokáig, de ez még nem biztos.
|
Este tele van amatőr driftelővel a hegy, én féltem a járgányaimat. Nappal jobb lenne, meg szebb is a napsütötte hó. Pl. vasárnap..
|
Mivíz Jawa.
Pénteken estefelé felmehetnénk Bánkútra csoportosan egy kicsit szánkózni!
|
Fél pálinkába nyomj bele 1-2 cikk fokhagymát, meg egy kiskanál mézet, hagyd állni fél órát aztán húzd le. Segít és fínom is! Barátságkertre helyrejönni!
|
A memóriám most biztos tompa, eléggé halálon vagyok pár napja, köhögöm a getvát fel, fújom az orrom percenként, ma már bevetettem egy kis házipálinkát, neocitrált, algopirint is a dologra, mert nem múlt magától, Barátságkerten nem akarok nyápickodni El is felejtettem már milyen gyógyszert nyelni, nem is tudom mikor kaptam be utoljára bármiféle tablettát.....években mérhető, itt szerencsétlenkedtem........a feles jobban csúszott
|
Azt a cikázást valahogy nem tudom elképzelni én sem
|
Autók közt cikázni? Na csak kiderül ki itt a Jani!
|
Azért az jó kis verseny volt Darvassal, bár őrültség volt az autók közt cikázni így utólag visszagondolva...
Veled is űztük Pukker Rakacára ment, csak már tompul a memóriád...
De amúgy meg nem is szabad közúton versenyezni.
|
Hegynek lefele Burki meg sohasem versengünk, csak és kizárólag hegynek fel, nem a sebesség a lényeg, hanem a dinamika. Lefelé már nagyban a vezető bevállalóságán/bátorságán/őrültségén/tapasztalatán/gumik milyenségén múlik, mennyire meri megengedni a gépet, felfele jön ki a motor ereje, ahol alapból nem bír menni, tehát nincs őrjítősebesség.
|
Amúgy csak eltűnt a régebben linkelt 350E-es fullos csepp 559-es a Hahuról, úgylátszik azért idővel megfizetik a krómozást is, tehát nem kidobott pénz, de nem is haszon, mert annyival többe is van a gép. Vagy csak lejárt a hirdetés, vagy beolcsózták
|
Azt sajnálom, hogy a 634-esemmel nem mértük össze a Twint normálisan, mert sosem szálltál be a gyorsulásokba, csak Sákó kis RD-éjével, aztán az XT-éjével, meg Gergő 251-esével nyomtuk rendesen egymás ellen km-eken át. Te mindig csak úgy utólag előztél be minket, mire a verseny már lement, mert, mint írtam, nem az itt most nekem a lényeg, hogy valaki meri-e 120-ig húzni, vagy sem, hanem, hogy kb. 100-ig milyet lép, mittom mondjuk egy laza 50-ről 100-ra gyors mit mutat izomból.
|
Az Izs nagyon lomha, de kényelmes és nem kell forgatni, felesleges is, a tuning pancsa meg csak azért lassul be néha, mert akkor váltok és elég nagy a "turbólyuk" De orvosolva lesz a dolog, mostmár anyit nem reszelek fel, meg a hasznos tartomány is nőni fog.
|
És arra sem emlékszel Peták, amikor az első közös nagymotoros utunkon voltunk Buzicáig? Ott volt hgyva mindenki rendesen, kivéve Aprót. Ott volt kiugrás meg gyorsulás meg állva hagyás rendesen (na ott se nyélen). A Hell gyárnál köröztem a körforgalomban Szikszó előtt, amíg utolértetek. Na már rémlik Pukker?
|
(nyilván a fúró nem azt jelenti, hogy agyatlanul húzom neki akkor is, amikor érzem, hogy nem bírja és fölösleges, de ha egy motor gyárilag 6000-nél adja le a max. teljesítményt, és 6600-6800-nál nem nagyon forog tovább, az azt jelenti, hogy majdnem nyelezésre tervezték, szóval ha érzem, hogy leadja az erőt és nem csak üvölt, akkor húzom neki)
|
De amúgy egyszer pl. a Bükkből hazafele helyretettem Darvast a Twinnel, ő a lila Hell-es tuning simóval alázgatott, amíg oda nem húztam a Twinnek a villamos végállomásánál, arra sem emlékszel Peták? Pedig ott voltál. Meg Sákó, Bübü, stb...
|
Én fúrón használom az MZ-t, járok vele néha könnyebb terepre is, tavaly július óta csak tankolni kellett bele. Pedig megszakítós, dinamós, mechanikus feszszabályzóval, szóval elvileg érzékenynek kéne lennie. Jani, a te Jawadban ehhez képest kb. nincs minek elromlani, ha mechanikailag rendben van a motor (csapágyazások, dugattyúk, stb), akkor ha normális olajat használsz, bírnia kell a 110-120 közötti utazót.
|
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
|