Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
Inkább kímélem, minthogy tolni kelljen...
|
Burki csoda 4 felömlős Vape-turbós Twinjét se láttam még sosem rendesen menni ereje teljében.....állva hagyva minket, kielőzve a p@csába......mint akár Darvas, vagy Bübü párszor egy szaros tuning Simsonnal.....
Most nem olyanra gondolok, hogy síkúton hosszasan 100 feletti tempót diktálva.......hanem a 0-100 közti használós tartományban.
|
Na jó hát az IZS még a kis 175-ös Czetkának se volt túl nehéz ellenfél, a 250-essel meg rendesen hikomatba kell utána menni Egyedül a merész, már-már bevállalós kanyarsebességekkel tud jócskán előretörni Kakas mindig
Viszont a tuning Pancsa az nagyot húzott......bár hosszú távon azt is mindig tán vissza kellett fogni, 70-80-90, aztán 50-60.
|
Ha nem is nagy fordulaton, de mind a 14-15 le-t kihasználva megyünk, én legalábbis
|
Én se merem nyelezni, csak hazafelé, ha már tolástávolságon belül van a garázs...
|
Hol mennénk fúróval a veteránokkal, jó, ha félgázon megyünk, az lenne a fúró, ha visszaszúrnánk egyet, aztán "tiltásig" kettőben :)
Nem 3-4-ben lefulladás közelben pöfögve :)
|
Node a veteránokat is fúrón használjuk, amikor megyünk fel bánkútnak, pl. És bírják.
|
Az xt-s tortenet legalabb 5 eve hasonloan megtortent Vari Tomi nevu pesti cimborammal. Megcsinalta a motorjogsit, vett egy nagyon szep alapotu oninditos dt 125 r-t ami akkor volt kb 12 eves, tehat meg ujszeru. Masnap felpaiolta es elindult vele autopalyan Bibioneba! Persze vegig 120 korul ment, athajtotta az alpokon, talan egyszer allt meg tankolni. Odaert, de akkor meg nem sejtette hogy ezeket a motorokat, de igazabol egyik gepet sem lehet folyamatosan maxon hajtani. Hazafele azonban udine utan, ahol kezdodnek a hegyek nyelgaznal szettortek a gyuruk, osszekarcolt mindent es beallt....
Viszont az is csoda hogy addig elment maximalis terhelesen, at az alpokon |
Shell a király! (az van közel )
Nekem még benzin-gondom sosem volt, kivéve a motorok karbijában kicsapódó taknyot, ami kb.3 hónap feletti állás után jelentkezik. Anno amikor még volt ukrán-lehetőség, néha a beszállító 86-ost (ha nem 72-est) hozott, de mindig észrevettük, mert az én Escortom is, meg haveromé is becsörgött tőle nagygázra, aztán megemlítve a dolgot neki, utána mindig jó anyag jött egy darabig.
|
Akkor az ifiháznál a mobilnál senki nem tankol?
Ettől a francia csávótól azért bátorság volt, h egy 30 éves kisköbcentis motorral megindult több ezer km-re! Mondjuk rá is baszott
|
Peták, esetleg hasonlítottad már össze a Golf meg a Moszkvics kompresszióviszonyát?
|
Az Agipot felvasarolta a Mol. Ev vegig cserelik a kutakon a logokat.
Envinel tankolok. Onkiszolgalo. Mindig jo karibi zene szol.
|
En meg az agipon mert az van kozel....bezzeg regen! |
A Mondeóba a MOL-on takolok drága prémium gázolajat. A Golfra meg már nem emlékszek...
|
Hol tankoltok? A Mobilpetrolnál szoktam, eddig nem volt panasz, de most először tankoltam reggel 6 előtt (-10Ft), lehet akkor rá van kötve a vizező?
|
Biztos elfagyott a vizes-benzin a Dákóba :)
Még jó, hogy ilyen tuti akksitok van, hogy lehet bőven tekertetni, nekem kb. annyit bír hidegben -5 alatt tekerni, hogy éppen elkapja 2 fordulatra. A -20-as időkben már alapból gurulórajtra parkoltam/lok. Már tavaly télen is gyengélkedett, jövő télre lehet be kellesz ruházni egy új akksiba, bár addig még lehet valaki megdob egy használt, de ettől jobbal
Anno a Moszkvicsba Földényitől vettem egy cégüknél teherkocsiból kidobottat 3 rongyért, na azt bánom is, hogy a Moszkvicsba hagytam, az aztán sose merült le, lehetett vele csiszolni a Moszkót hosszasan, mire beindult télen is. A Golf meg alapból indul pöccintésre, csakhát ha a pöccnyi energia is hiányzik.......
|
Mondtam neki a Schwimmwagenes tervemet, aszongya 22,5 misiért tud egy jót, papír nélkül...Hát akkor az még jócskán arrébb lesz...
|
Na Kakaskám, most volt bent nálam Gergely Sanyi. Aszongya, eladta a jó oldalkocsis OT-s BMW R 75-öt 12,5 misibe. 10 körül mennek ezek, nem tudott ellenállni a jó ajánlatnak. Kár érte, jó karban volt, pengetett is vele itt néha a főutcán rohamsisakban, karaj volt erősen.
Azért jó lenne ha már mi is ilyen gépeket tudnánk adni-venni... (én csak venni...)
|
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
|