Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
Már jóideje......
|
Ez a Sákó gyerek kezd teljesen leállni a veteránozással, és a többieket is erre biztatja...
|
Majd meglássuk, indítsák csak be, tudjam kipróbálni, addig ha meg valaki elviszi, hát vigye, megoldja a gondjaim
Hülyeség Sákó két szinte ugyanolyan gépet tartani, min. egy veterán és egy terep kell a házhoz. Nekem spec most mindkettőből van 2-2, ha eladok tuti min. 1-1 marad, mindkét műfajból. Szeretem azért a lightos szilvási palacsintás veterános köröket is, de azért erdő nélkül se tudnék meglenni.
Jó ez az UAZ, árában is van, még talán 0-val ki is lehet belőle szállni, ha megunja az ember, csakhát dög nehéz és dög nagy, szerelni, emelgetni, szimplán tárolni se oly egyszerű. De meglássuk még mit hoz a jövő
|
Fasza lenne egy UAZ, pótolnék a benzinbe, ha mennénk vele az erdőre, feelingesebb lehet a Nivánál jóval!
|
Adj el minden motort a rendszamos xt meg dt n kivil es hozzad az uazt!
Engem is erdekelne a hetvegi tura, felteve ha nem tobb 10 km nel es nem fuggoleges havas fas hegyoldalon akartok felmenni mint tavaly ( bebaszva ) |
Nincs mit tenni a bakancslistáról a Moszkvics már teljesült, a 4T motor teljesülőben van, de az UAZ még ott van......
|
Ma jártamban-keltemben belebotlottam egy eladó polgárőrségi UAZ-ba, műszakis, elvileg pöccröff is, ha épp nem lenne lemerülve az akksija, eddig mezőőr szolgálati kocsi volt, csak pályázatra kaptak egy 0 km-es Nivát, így ez eladósorba került. 450 az irányár, a Bárány-félétől 10-szer jobb, nem egy eladásra lefújt rom.
Mondanom sem kell, hogy erősen "el vagyok érzékenyülve".......és a motorpark átcsoportosításán agyalok
Bár amíg füstölgök tuti elviszi valaki, és megoldódik a dilemma
|
Még az ie lehet Peták, h nem megyünk mégsem két napra, mert tele vannak a szállások szlovákban a síszezon miatt.
Am a Riga lámpán is van egy lyuk alul a rsz-nak
|
A rendszám-megvilágítás meg alapvetően benne van szerintem minden Simsonban. De talán még a Mustangban is, hisz alapvetően rendszámosak voltak ezek új korukban. A rendszámtartóra meg amúgyis adunk a bandában, hogy fent legyen a gépeken
|
No akkor megint olcsó lesz a Simson...
|
Hát, akkor a Riga megy a polcra, a robogót meg bebontom
Hát de csak jó lenne az peták, hamar adják a hőt ezek a kis vackok, megrakod, felmégy vacsizni, mire lemész már egész elfogadható. Nekünk sem megy mindíg, estefelé begyújtok, akkor mostanság még csak 5-6 fok van lent, de mire visszamegyek az esti műszakra már 15 megvan és ugye ez csak a veszteséghő, mert elsősorban a vizet, lakást fűti.
|
Ezt minden éven feldobják, de sose jutnak dűlőre.....hálistennek.
Végülis már annyira nem érint, max. a Swalbit elteszem emlékbe, vagy csak a kertek alá húzom elő, kb. mint amúgy is
|
Jöhet a rendszám a kismotorra
A becslések szerint mintegy hatszázezer érintett jármű többsége azonban tíz évnél idősebb lehet, így első forgalomba helyezésük környezetvédelmi jellemzőik alapján az uniós előírásokon alapuló hazai szabályozás szerint meg sem történhetne. A rendszámosítás jelentős, a motorkerékpár értékéhez képest aránytalanul nagy költségeket róhatna az üzemben tartókra (például a rendszám felszereléséhez és megvilágításához szükséges szerkezetek beszerzése, tulajdonjogot igazoló okmányok pótlása bírósági úton vagy közjegyzői nyilatkozattal).
http://www.vg.hu/gazdasag/innovacio/johet-a-rendszam-a-kismotorra-480539
Ha ezt meglépik remélem megyünk és kinyírjuk az összes politikus, pénzbehajtó rohadékot.
|
Az is akkor érne valamit, ha folyamatosan megy, mint nektek a kazán, mert félóra alatt a sok lehűlt vas nem melegszik fel, az itt a baj.
|
Peták, egy kis vaskályhát miért nem szerzel be? Vagy egy rossz masinát, egyből lenne 10-15 fok, abban már lehet szerelni.
|
Bevallom puxi hogy meg a gyertyat se szedtem ki az xtbol miota megvettem, igaz csak kb 1200 km et tettem bele nyar vege ota, amiota nalam van. Nem neztem a lendkereket sem, de logikusnak tunik hogy nem gyartottak hozza uj alkatreszeket, hanem csak megnoveltek a sulyat a megnovelt hengerurtartalom miatt, mivel tobb tarolt energiara volt szukseg a holt utemeken valo atlenditeshez. Ha atmeg dobd be a blokkot egyben a papiros vazba aztan marciutol lehet egyutt menni 3 xt vel akar a dunakanyarig is. |
Hát Kakaskám, közelről lefényképezgettem a kassai Jawás bolt kirakatát borító Jawás tablót, és egyesével rákeresek minden mocira ráérő időmben a neten. Rengeteg olyan volt illetve van, amiről mi itt Magyarországon nem is hallottunk, mert a töredékét se exportálták ide a cseszkók az igazán színes termékpalettájuknak. Majd még szúrogatok fel egy-két csemegét...
|
Én ilyenkor Peták csak dobok mégegy hasáb fát a kályhába és megiszok egy 2centes szilvát. Te sajna csak az utóbbit tudod tenni.
Burki, honnan szeded ezeket a speckó cseszkó mocikat?
|
Unom már ezt a hideget, nem lehet szerelni normálisan, mégha a légteret be is fűtöm magam körül a kis ventis cuccal, de minden vas, szerszám, alkatrész marha hideg.....pedig most lenne tennivalóm bőven, időm-kedvem is van, ami kárba megy. Egy jó fűtött garázs milyen jó lenne.......
|
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
|