Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[Ksbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korbbi]
Elg tmr ez a Jawa az tny, de szerintem ha megltnm a slyt a forgalmiban, rgtn elmenne tle a kedvem 
Sk! A 350-esen neked is ilyen "neheztett" lendkerk van? Konkrtan pluszba r van szegecselve egy ilyen trcsa szer sly, elg gyrinak fest. A 250-esen nincs ilyen.
|
Szpek ezek a vetern szcskk, de n most a boxer Jawkra gerjedek:

|
Mr nem aktulis elbbi rsom.......nem is csoda........indultak rte Pestrl.
|
Ha valakinek kne egy pcc-rff kis kopottas, patins 1978-as 4T Honda XL 125 egy 40-esbe, akkor szljon, adom az elrhetsget! Cegldre kne rte menni, elvileg csak ma ennyi, mert kell a pnz a srcnak, de sztem holnap se lesz mg sokkal drgbb, ha meglesz. Nem lehet rossz......ha nem 160 km-re lenne, mr itt lenne a garzsban. St ha nem ilyen fagyos-nylks-csszs id lenne, egy ers alku utn lehet indulnk is. Megtetszettek ezek a kis mr-mr vetern szcskk.


|
Igen szp vkony, des a mosolya, hossz a haja...
|
Szervlni kell egy Spatz-ot is kintrl... nekem nagyon bejn ez a formavilg... 

|
Fele se igaz!
Ez a bord szn elg men, lehet a vgn mg festkszrt ragadok tavasszal. 
|
Szval a Simson Star csnya.......... Te mit szlsz ehhez, Pnya?

|
rban van, n is ezt mondom pont, csak mgsem kapkodnak rte, nem friss hirdets, fstlgnek rajta csak, tlagban relis ron max. 1 hnap alatt elkel valami, ha utna az mr tlrazott.....persze mindig lehet vrni s kifogni egy "hlyt", akinek nagyon kell ppen. Nomeg kitudja milyen vgs alkuval megy el.....
n maradok a max. 200-as rfekvsben, ha biznszelek, az prg. Ha e fel akarsz menni, ott mr annyival tbbet r is kell klteni, vagy a munkt belelni, meg a rizikt, meg a sok-sok idt.
|
Pedig Petk, ez sztem rban van s pont ez az az llapot, ami mindenki ignyt kielgti, mert a gyrit lltottk vissza, mirt akarna brki is mst? Az onnantl rtkcskkents (nem a pancsa visszaalakthat mszaki tuningjai azok). Na figyelni kell, meddig lesz hrdetve, nyilvn nem fogjk rgtn megvenni, de sztem elviszik egy hnapon bell.
|
Prg a biznisz Petk, nem vits!
Na, hogy jl induljon ez a hideg tli reggel:

|
ja amgy a jawa-csetteg is lekerlt.....visznek itt mindent, ami j s nem horror r!
|
Na mondjuk egy ilyen helyzetben csavard ki a gyertyt egy XT-bl Pedig ez csak a tavalyi sr a DT-men. Erre mg csak jnni fog 

|
Itt van pl. ez a Jawa, gynyr krmok, szp llapot, rendszmos s 350 ezer. Ennyirt egy ilyet, ilyen minsgben, ahogy a kpek sugalljk, hacsak nem magad csinlsz mindent, nem hozol ki, max. ha az alapot rklted, vagy aprrt vetted. s mgse viszik el.......200-akrt meg elmennek a kopottasak napok alatt..........errl beszltem, hogy aki mr ilyen nagyobb pnzt szn a dologra, az magnak akarja feljtani.......sajt ignyei szerint, sajt lmnyknt.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/jawa/jawa_250-10909447
|
A veszprmi 485-s el is ment.....nem aktv mr a hirdets. Nem csoda, ilyen ron, ilyen llapot, paprosan mg a kockkbl is j biznisz 
|
A fstt gy tolja, mint egy 2T, gy hidegen, trztatva Mondjuk oldalra dlve volt j darabig, kitudja menni olaj befolyt a hengerbe.
Amgy a gyertya-elhelyezs egy nagyon elcseszett konstrukci! Az egy dolog, hogy kell egy mretes cskulcs, de annyira lent van egy gdrben a gyertya, hogy konkrtan srban, porban, tlevlben, minden szarban ll, teht ha szimpln kicsavarod alapos takarts, kikompresszorozs, tanklevtel nlkl, akkor megy be a hengerbe a sok szutyok..........meg amgy akr a vz is simn megllhat abban a gdrben ztatva a gyertyt.........nem egy vrbeli terepmotor 
|
sszedobtam, meg berffentettem a 350-es XT-t, elgg torpansan-lvldzsen jr mg, sokat is kellett szivatval indtgatni, hogy egyltaln jrjon folyamatosan, ne fulladjon le rgtn gzra, szerintem kevesel, mondjuk a 2. torkon rajta sincs a gumicsonk a lgszrbe, lehet arra is rzkeny, meg a karbit se rtana kipucolni, majd mg foglalkozok vele, csak kivncsi voltam mr megy-e tnyleg egyltaln, hangja amgy annyira nem brutl kalapl, mint a 250-es volt, kb. olyan tlagosan csrg-zrg, mint mondjuk a DT-m, de flet bntan nem kolompol.
Nmi rfordtssal komplettrozni is lehetne, deht minek......majd eldl mg, hogy a 250-es vagy 350-es blokk lesz-e a piros vzban.

|
Szervezz csak szl trt, hacsak nem jn kzbe vmi, mi kt napra megynk!
Remlem az a chick lesz majd akkor is, amikor a DKW-t iratom a nevemre 
|
Akkor szl-trt szervezzek szombatra Kakas? 
Gpjrm gyekben a rgi kishunyadi okmnyirodt ajnlom, htul a sarokban a pincben egy igen kellemes 25-35-s feketehaj, szemveges, kellen kigombolt fehr blzos, kimondottan secratary-s jelleg csajszi rendel, s mg rendes is, utnanzett nekem egy rgi Jawa rendszmnak, miutn kipuffogta magt, hogy zrs eltt 2 perccel ilyenekkel zaklatom 
Burki Spatz-os csaja szint 
|
[Ksbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korbbi]
|