Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
Elég tömör ez a Jawa az tény, de szerintem ha meglátnám a súlyát a forgalmiban, rögtön elmenne tőle a kedvem
Sákó! A 350-esen neked is ilyen "nehezített" lendkerék van? Konkrétan pluszba rá van szegecselve egy ilyen tárcsa szerű súly, elég gyárinak fest. A 250-esen nincs ilyen.
|
Szépek ezek a veterán szöcskék, de én most a boxer Jawákra gerjedek:
|
Már nem aktuális előbbi írásom.......nem is csoda........indultak érte Pestről.
|
Ha valakinek kéne egy pöcc-röff kis kopottas, patinás 1978-as 4T Honda XL 125 egy 40-esbe, akkor szóljon, adom az elérhetőséget! Ceglédre kéne érte menni, elvileg csak ma ennyi, mert kell a pénz a srácnak, de sztem holnap se lesz még sokkal drágább, ha meglesz. Nem lehet rossz......ha nem 160 km-re lenne, már itt lenne a garázsban. Sőt ha nem ilyen fagyos-nyálkás-csúszós idő lenne, egy erős alku után lehet indulnék is. Megtetszettek ezek a kis már-már veterán szöcskék.
|
Igen szép vékony, édes a mosolya, hosszú a haja...
|
Szerválni kell egy Spatz-ot is kintről... nekem nagyon bejön ez a formavilág...
|
Fele se igaz!
Ez a bordó szín elég menő, lehet a végén még festékszórót ragadok tavasszal.
|
Szóval a Simson Star csúnya.......... Te mit szólsz ehhez, Pónya?
|
Árában van, én is ezt mondom pont, csak mégsem kapkodnak érte, nem friss hirdetés, füstölögnek rajta csak, átlagban reális áron max. 1 hónap alatt elkel valami, ha utána az már túlárazott.....persze mindig lehet várni és kifogni egy "hülyét", akinek nagyon kell éppen. Nomeg kitudja milyen végső alkuval megy el.....
Én maradok a max. 200-as árfekvésben, ha biznszelek, az pörög. Ha e felé akarsz menni, ott már annyival többet rá is kell költeni, vagy a munkát beleölni, meg a rizikót, meg a sok-sok időt.
|
Pedig Peták, ez sztem árában van és pont ez az az állapot, ami mindenki igényét kielégíti, mert a gyárit állították vissza, miért akarna bárki is mást? Az onnantól értékcsökkentés (nem a pancsa visszaalakítható műszaki tuningjai azok). Na figyelni kell, meddig lesz hírdetve, nyilván nem fogják rögtön megvenni, de sztem elviszik egy hónapon belül.
|
Pörög a biznisz Peták, nem vitás!
Na, hogy jól induljon ez a hideg téli reggel:
|
ja amúgy a jawa-csettegő is lekerült.....visznek itt mindent, ami jó és nem horror ár!
|
Na mondjuk egy ilyen helyzetben csavard ki a gyertyát egy XT-éből Pedig ez csak a tavalyi sár a DT-émen. Erre még csak jönni fog
|
Itt van pl. ez a Jawa, gyönyörű krómok, szép állapot, rendszámos és 350 ezer. Ennyiért egy ilyet, ilyen minőségben, ahogy a képek sugallják, hacsak nem magad csinálsz mindent, nem hozol ki, max. ha az alapot örökölted, vagy apróért vetted. És mégse viszik el.......200-akért meg elmennek a kopottasak napok alatt..........erről beszéltem, hogy aki már ilyen nagyobb pénzt szán a dologra, az magának akarja felújítani.......saját igányei szerint, saját élményként.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/jawa/jawa_250-10909447
|
A veszprémi 485-ös el is ment.....nem aktív már a hirdetés. Nem csoda, ilyen áron, ilyen állapot, papírosan még a kockákból is jó biznisz
|
A füstöt úgy tolja, mint egy 2T, így hidegen, túráztatva Mondjuk oldalra dőlve volt jó darabig, kitudja menni olaj befolyt a hengerbe.
Amúgy a gyertya-elhelyezés egy nagyon elcseszett konstrukció! Az egy dolog, hogy kell egy méretes csőkulcs, de annyira lent van egy gödörben a gyertya, hogy konkrétan sárban, porban, tűlevélben, minden szarban áll, tehát ha szimplán kicsavarod alapos takarítás, kikompresszorozás, tanklevétel nélkül, akkor megy be a hengerbe a sok szutyok..........meg amúgy akár a víz is simán megállhat abban a gödörben áztatva a gyertyát.........nem egy vérbeli terepmotor
|
Összedobtam, meg beröffentettem a 350-es XT-ét, eléggé torpanósan-lövöldözősen jár még, sokat is kellett szivatóval indítgatni, hogy egyáltalán járjon folyamatosan, ne fulladjon le rögtön gázra, szerintem kevesel, mondjuk a 2. torkon rajta sincs a gumicsonk a légszűrőbe, lehet arra is érzékeny, meg a karbit se ártana kipucolni, majd még foglalkozok vele, csak kiváncsi voltam már megy-e tényleg egyáltalán, hangja amúgy annyira nem brutál kalapáló, mint a 250-es volt, kb. olyan átlagosan csörgő-zörgő, mint mondjuk a DT-ém, de fület bántóan nem kolompol.
Némi ráfordítással komplettírozni is lehetne, dehát minek......majd eldől még, hogy a 250-es vagy 350-es blokk lesz-e a piros vázban.
|
Szervezz csak szóló túrát, hacsak nem jön közbe vmi, mi két napra megyünk!
Remélem az a chick lesz majd akkor is, amikor a DKW-t iratom a nevemre
|
Akkor szóló-túrát szervezzek szombatra Kakas?
Gépjármű ügyekben a régi kishunyadi okmányirodát ajánlom, hátul a sarokban a pincében egy igen kellemes 25-35-ös feketehajú, szemüveges, kellően kigombolt fehér blúzos, kimondottan secratary-s jellegű csajszi rendel, és még rendes is, utánanézett nekem egy régi Jawa rendszámnak, miután kipuffogta magát, hogy zárás előtt 2 perccel ilyenekkel zaklatom
Burki Spatz-os csaja szintű
|
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
|