Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
az igazi motorosok télen sem teszik le a gépet !
|
Cikk fent!
BUÉK!
|
Akkor holnap 12.00 Kakas, és Ortáson át irány Varbó! SMKP-ékkal.
|
Üres csomagtartóval tértem haza........2 csepptankos 250-es is volt a faszinál, az egyik egész jó állapotú, patinás krómokkal, új gumikkal, csak annak nincs papírja, a papíros viszont elég hányás, szakadt ülés, minden vastagon átkenve rajta ecsettel, a lámpafej megvágva, P10-es kormány benne, szétfoszlott ülés, szétfaragott gyújtáskapcsoló, stb. 100-100 az áruk, illetve 95-95, a kettő együtt 170. Ha a jobb állapotúnak lenne papírja, tuti hoztam volna, de a másikkal nincs kedvem ennyit szarakodni, mint amit kéne, hogy aztán legyen rajta pár ezresem, mire lerendszámozom, műszakiztatom, kipofozom szlovák exportra. Minuszos nem lenne a dolog, de nem kecsegtet kellően busás haszonnal, szóval várok valami könnyebb prédát, van elég szerelnivalóm most a garázsban.
Villanytelep oké!
Holnap meg Gabó szerint is Ortástetőnek menjünk, ne a lyukói cigánysoron, arra majd max. haza!
|
Az évzáró garázsbulin én képviseltem Gabikát, az évzáró villanytelepi csobbanáson Gabika képvisel engem.
|
Én is fél 5 felé érek a telepire! Holnap meg délban találkozzunk Zsóri előtt, beírom a szomós klubba is a dolgot.
|
nagy a csend Puxi tuti megint elveri a pénzét és hoz valami szart a garázs megüresedett szegletébe...... Na de este akkor Villanytelep! Edittel 4-5 között megyünk. Burkust nem engedi az asszony, de remélem a többiek jönnek.
|
Ugy latom majdnem olyan volt mint a micimackoba
Minnel inkabb havazik petak jobban bebaszik, minnel inkabb hull a ho jawat venni kurvajo;-) |
Hát azzal megőszülsz, mire leérsz az Adriára, Pukker. No de látom karajul beadta a túra, ez már döfi!
|
jó ez a Golf, bár én ennnyit nem fogokmszarakpodni a 3-asommal, ha elrohad, és hanem fog elérni bennne a 2 bababkocsi és a pennnys azsratyrok, akkor váltok egy szoigorúan első generációs Skoda Octaviáría szigorúan 75 lovas G3 8 szelepes 75 lovas 1.6-pos mnotorral, káz iblakokkal 2006-ifg fgyártott Classic verzióvab de Klímávvíl, majd 5 év múlva.
|
uhhh atom volt ez a tú
tra, holnap 16 00 vcilllqnítelep, leht én még előtte kiufgrok aMártába egy befekteséi alap szlváke xport 559-érrt. ,méág mrglássul mit hoiz a reggel!
|
Én is kész vagyok már, pezsgő bekeverve, tea betermoszozva, lassan indulás.
Addig még jófogásozok, hátha akad valami kecsegtető befektetés, ha már nekem ennyire néma a telefonom
|
Ma nekem is úgy indult a reggel, mint a jogász uraknak, csak esetemben a végkielégítés miatt csipogott a telefon
Tegnap annyira kelemes idő volt, mondom még nagymotorozni is lehet, uh pancsizgattam kicsit, nagyon príma a vas még mindig, el nem adnám a Czetka ár duplájáért sem.
Akkor veszem is a forralni való bort, meg töltöm a szilvát a laposba és irány az erdő!
|
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
|