Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[Ksbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korbbi]
az igazi motorosok tlen sem teszik le a gpet ! 
|
Cikk fent!
BUK!

|
Akkor holnap 12.00 Kakas, s Ortson t irny Varb! SMKP-kkal.
|
res csomagtartval trtem haza........2 csepptankos 250-es is volt a faszinl, az egyik egsz j llapot, patins krmokkal, j gumikkal, csak annak nincs paprja, a papros viszont elg hnys, szakadt ls, minden vastagon tkenve rajta ecsettel, a lmpafej megvgva, P10-es kormny benne, sztfoszlott ls, sztfaragott gyjtskapcsol, stb. 100-100 az ruk, illetve 95-95, a kett egytt 170. Ha a jobb llapotnak lenne paprja, tuti hoztam volna, de a msikkal nincs kedvem ennyit szarakodni, mint amit kne, hogy aztn legyen rajta pr ezresem, mire lerendszmozom, mszakiztatom, kipofozom szlovk exportra. Minuszos nem lenne a dolog, de nem kecsegtet kellen buss haszonnal, szval vrok valami knnyebb prdt, van elg szerelnivalm most a garzsban.
Villanytelep ok!
Holnap meg Gab szerint is Ortstetnek menjnk, ne a lyuki cignysoron, arra majd max. haza!
|
Az vzr garzsbulin n kpviseltem Gabikt, az vzr villanytelepi csobbanson Gabika kpvisel engem. 
|
n is fl 5 fel rek a telepire! Holnap meg dlban tallkozzunk Zsri eltt, berom a szoms klubba is a dolgot.
|
nagy a csend Puxi tuti megint elveri a pnzt s hoz valami szart a garzs megresedett szegletbe...... Na de este akkor Villanytelep! Edittel 4-5 kztt megynk. Burkust nem engedi az asszony, de remlem a tbbiek jnnek.
|
Ugy latom majdnem olyan volt mint a micimackoba
Minnel inkabb havazik petak jobban bebaszik, minnel inkabb hull a ho jawat venni kurvajo;-) |
Ht azzal megszlsz, mire lersz az Adrira, Pukker. No de ltom karajul beadta a tra, ez mr dfi! 
|
j ez a Golf, br n ennnyit nem fogokmszarakpodni a 3-asommal, ha elrohad, s hanem fog elrni bennne a 2 bababkocsi s a pennnys azsratyrok, akkor vltok egy szoigoran els genercis Skoda Octavira szigoran 75 lovas G3 8 szelepes 75 lovas 1.6-pos mnotorral, kz iblakokkal 2006-ifg fgyrtott Classic verzivab de Klmvvl, majd 5 v mlva.
|
uhhh atom volt ez a t
tra, holnap 16 00 vcilllqntelep, leht n mg eltte kiufgrok aMrtba egy befektesi alap szlvke xport 559-rrt. ,mg mrglssul mit hoiz a reggel!
|
n is ksz vagyok mr, pezsg bekeverve, tea betermoszozva, lassan induls.
Addig mg jfogsozok, htha akad valami kecsegtet befektets, ha mr nekem ennyire nma a telefonom 
|
Ma nekem is gy indult a reggel, mint a jogsz uraknak, csak esetemben a vgkielgts miatt csipogott a telefon 
Tegnap annyira kelemes id volt, mondom mg nagymotorozni is lehet, uh pancsizgattam kicsit, nagyon prma a vas mg mindig, el nem adnm a Czetka r dupljrt sem.
Akkor veszem is a forralni val bort, meg tltm a szilvt a laposba s irny az erd!
|
[Ksbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korbbi]
|