Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
Nekem a Panni félt a hidegtől, abba toltam a sprayket, ami épp a kezembe akadt, csavarlazító, ilyesmi is jó bele, festék azért ne legyen :) Pedig swimmelhető volt a karbi, tocsogott, mégse szerette a hideget.
|
Jók azok a Yamahák is, pl. YDS3C-t kell venni, az beindul hidegben is
|
JAWA kell ide, nem Yamaha...
|
Van szivató, de az kevés neki. A kis japók nem gondoltak arra, hogy valaki áthajózza ezeket a zimankós Európába. És lesznek olyan nem tájékozott egyedek, akik mínuszban akarnak indítani.
Nekem a garázsban 5-10 fokban épphogy beröffen, többszöri próbálkozás után.
|
Újra a régi számon tudtok hívni, ha akartok vmit 70/639-nyolcvanhét23
Hát szivató nincs azon a yamahán?
|
Na a srácnak már be sem indul a motor. Akksit lemerítette teljesen. Kérdem, hol volt a motor éjszaka. Hát kint az utcán -5-ben. Mondtam neki vigye melegbe, különben soha nem indítja be.
Idézet egy XJR tesztből:
Már 5 °C fok alatti hômérsékletnél is nagyon nehezen indul, fagypont alatt pedig csak indítósrpay-vel lehet életre kelteni. Mivel idôjárási szempontból Japán leglakottabb területei Dél-Európának és Észak-Afrikának felelnek meg, a motor hangolását 25 és 35 °C fok közötti, erôsen párás éghajlatra állították be.
|
"9000 alatt éreztem, hogy szenved..."
Ez itt a baj számomra, nem csípem annyira a Forma1 feelinget, mégha a gép bírja, sőt kéri is. Bár azért az is hozzátartozik, hogy pl. a DT ilyen 4-5000-ig mondhatni tök csendes és papós, míg egy MZ , Jawa, stb. ilyenkor már azért majd szét durran, képletesen.
|
Sose értettem, amikor egy forgósra tervezett motort nem arra használnak, amire azt kitalálták... Én pont alacsony fordulaton nem kínoznám az ilyet, ott van az MZ, gyári adat szerint 6000-nél adja le a max. teljesítményt, és tiszta lelkiismerettel nyelezem minden fokozatban, bár abban van nyomaték alul is. De pl. haverom vett tavaly egy 250-es Banditot, az 17000-et is bármikor leforog simán, 9000 alatt éreztem, hogy szenved... Ha valami azt kéri, hogy húzzák neki, akkor húzni kell
Gergő, ha találsz valami kétütemű léghűtéses régi (1985 előtti) endurot, az érdekel, DT250, DT360, DT400 előnyben
|
Ez most motorvevős időszak még pár hónapig, mindenki kiköltekezik karácsonykor, aztán kell a zsé. Lent vannak az árak. Rá is várok a Czetkával a tavaszra-nyárra, amikor már motorra akarnak ülni másnap, nem érnek rá kattingatni, várni, tervezgetni, alkudozni a meleg szobából.
|
Honda XBR 500, hehe. Yamaha az SRX 400-600. 30 éves Japók.
|
Aha, értem! Pofás amúgy ez a motor amit kinéztél, ha nem akarsz rendes keletnémet vagy csehszlovák motort venni, és ragaszkodsz a halszaghoz, vágjál bele!
|
Épp az Burki, hogy nem vagyok forgatós. Mint Peták, olyan nyugodtan rotyogósan, legyen alul is erő. Ez meg 6-7 ezer után ment. De nincs az embernek szíve ott tartani a fordulatot.
Múltkor mikor mentem Barival, szinte féltem, ahogy kapaszkodtam a VFR után. Jó nekem az a max. 90-100.
|
Hát de Aprókám, mi baj volt a jó 400-assal? Szétforgattad, mi? Alig bírtam lépést tartani veled a jóóó Golf I-gyel, mikor hoztuk haza. Már akkor tudtam, hogy ennek rossz vége lesz...
|
Na, most szólt a főni, hogy holnap hozza haza a szalonból a jóóó Passat kombit! Remélem 4 évnél tovább nem tartja meg...
|
Na emberök nekem is kell majd valami motor. Yamaha eladva. Szeretem ezt az időszakot, hideg téli estéken bújni a jófogást, használtautót, képesmotort, veteránaprót.
Bár konkrét elképzelés még nincs mi legyen a következő. Yamaha XBR 500?
|
Jaja, a Good bye Lenin is úgy kezdődik, hogy egy ETS 250-et döntögetnek a versenypályán.
Megszerzünk minden ritka német vasat Gerikém, csak legyen elég lóvé! (vagy fifika, mint a Sperbernél)
|
Egy orosz fazon szokott ilyennel versenyezni, Magyarországról szerzett hozzá gyári, ritka kilométerórát, szóval azért itt is van hozzá néha pár alkatrész
|
Apropó újautó-szag, éppen ma van a Mondeóm 5. szülinapja!
Le is mosnám ha nem lennének mínuszok. Talán majd holnap délben hazafelé 0 fölé kúszik kicsivel a hőmérő higanyszála...
|
[Későbbi] [19751-19732] [19731-19712] [19711-19692] [19691-19672] [19671-19652] [19651-19632] [19631-19612] [19611-19592] [19591-19572] [19571-19552] [19551-19532] [19531-19512] [19511-19492] [19491-19472] [19471-19452] [19451-19432] [19431-19412] [19411-19392] [19391-19372] [19371-19352] [19351-19332] [19331-19312] [19311-19292] [19291-19272] [19271-19252] [19251-19232] [19231-19212] [19211-19192] [19191-19172] [19171-19152] [19151-19132] [19131-19112] [19111-19092] [19091-19072] [19071-19052] [19051-19032] [19031-19012] [19011-18992] [18991-18972] [18971-18952] [18951-18932] [18931-18912] [18911-18892] [18891-18872] [18871-18852] [18851-18832] [18831-18812] [18811-18792] [Korábbi]
|