Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [18791-18772] [18771-18752] [18751-18732] [18731-18712] [18711-18692] [18691-18672] [18671-18652] [18651-18632] [18631-18612] [18611-18592] [18591-18572] [18571-18552] [18551-18532] [18531-18512] [18511-18492] [18491-18472] [18471-18452] [18451-18432] [18431-18412] [18411-18392] [18391-18372] [18371-18352] [18351-18332] [18331-18312] [18311-18292] [18291-18272] [18271-18252] [18251-18232] [18231-18212] [18211-18192] [18191-18172] [18171-18152] [18151-18132] [18131-18112] [18111-18092] [18091-18072] [18071-18052] [18051-18032] [18031-18012] [18011-17992] [17991-17972] [17971-17952] [17951-17932] [17931-17912] [17911-17892] [17891-17872] [17871-17852] [17851-17832] [Korábbi]
Hát te tudod Puxi, nekem azért vérzik a szivem a perkettőkért. Feltett szándékom venni egy turbósat is, ha lesz jó áron valami frankó, azért is mondtam neked meg Kakasnak is, hogy jöhet a turbós jó áron, ha nincs megvágva, megpiszkálva stb.
Sőt, hogy igazán teljes legyen a madár-szériám, már alkuszok egy Sperberre is keletnémetországban, csakhát ott meg a fuvar a cink, a szolisokkal egyeztetek hogy basszák fel a kamion végébe, sőt a borsos vételárat is próbálom rájuk terhelni a szolgálataim fejében, a karácsony közeledtére is figyelemmel.
A Mondeóba nem szándékozok bebaszni, többet ér nekem az újautó-szag. Meg aztán semmi kedvem kitokolni most a 3 milcsi után még 650 Eurót. Majd a szolisok...
|
Amúgy elgondolkodtató, hogy kéthengeres Pannóniából kevesebb készült, mint ETS 250-ből...
|
nem a tömeg a lényeg, hanem a futómű meg a fordulékonyság, 2 mázsás túraenduro is teljesen jó városban közlekedni
|
Persze Zsóri sosem leszek, hogy szarba se nézzem a kismotorokat, sőt még a 125-ösöket se, és csak az Uraltól jegyezzem a motorokat
|
Hát az kéne még, hogy ne menjen fel 3-asban a /2-es Lillára, még Jávorkútra is csak kettesig kell visszatenni. Tán még a /1-es is felmegy, ha tartható a lendület, pedig az elég gyenguska. Nem itt van a gond, városba keveslem az erejüket, ahol a pirosból indulva seperc alatt 50-60-on kell lenni, meg ilyen 20-ról 50-60-ra gyorsulásokat nyomni gyorsba, na oda kell a Dancsi nyomatéka, hogy ne kelljen visszaszúrni és üvegelni, hanem csak hörögni.
Meghát érted, ha tele van a garázs erősebb papíros gépekkel, zsebemben meg a nagy "A", akkor mit szarakodjak napi szinten a kicsikkel, elég az csak alkalomadtán, pl. télen, ahogy Kakas is a Rigót nyúzza.
Neked nyilván más, mert nagy géped csak a baszott nagy Twin van, na azt nekem sem lenne kedvem napiszinten ki-be tologtani, sztenderre tenni, stb. El is takarítottam a 634-esemet, részben pont emiatt, és az még relatíve sovány is volt a tiedhez képest. Lenne valami köztes kis TS-ed, vagy valami, mindjárt szívesebben küldenéd azt Lillára forrásvízért.
|
Ejj Puxi, a blokkal lesz ott a gond, nem a motorral. Hát ha az én 108 kilómat felviszi az 1970-es turbós Starom végig hármasban Lillafüredre, a jó kockablokkos Swarának is röpítenie kéne a lightos 90 kilódat. Blokkfelújítás kell oda, nem eladás...
|
Az a baj Burkikám, hogy én is elértem a bűvös 90 kg-ot, és így már Sákó véleményére kellett jutnom, hogy smkp-ra már nem szívesen ülök, mert nem bír vinni, csak ha kihajtom a belét, az meg nem buli. Szal a használós kismotor szerepébe a Danuvia lépett. Az kb. (talán) felér egy alaptuningos S70-el, vagy egy mai gyári 50-essel.
Nem ültem ma bent Kakas, most értem vissza nemrég Gergelyiugornyáról, terepszemle volt.
|
Mondom én, hogy ETS 250 kell a ribiknek:
|
De az még 50-es évek! A Régi ES-ek is szépek, főleg a duplakipuffos!
|
Uraim, a boxer 2t mz bk 350 a legkulonlegesebb keletnemet motor, es az kene is. De a legszebb szerintem a sima 250 es ts. |
Na ez Cezet egy 350-et már megér, mutatós!
Egyetértek Szűcsékkel, csúf ez az MZ meg úgy általában a keletnémet motorok a 70-es évektől, de kéne nekem is, mert különleges! Gabó, a saját Cz-m nekem sem tetszik, nagyon összvér, látszik, h gyorsba meg akarták célozni a közelkeleti, egyiptomi piacot, azért dobták össze.
Peták, bent dolgozol? Viszek mosatni a céges kocsit oda mellétek, lehet benézek megmelegedni.
|
Jóóó bölénytankos MZ. Kraft is van benne. Nagyon adja. A Puxi testvérek nem tudják mi a jó. Eddig itt ment a duma, hogy a kockablokkos Schwalbi az egyetlen használható veterán kismotor, most meg az is megy a levesbe...
Na amúgy nem olyan ritka a bölénytankos, 1969-1973-ig 16.266 darabot gyártottak belőle. Hozzánk ugyan nem szálltottak, de sokan kifejezetten azért mentek ki melózni az NDK-ba, hogy majd ilyennel jöhessenek haza, és meg is tették. Ha ilyennel jelentél meg a Disco előtt, a csajok csak annyit kérdeztek: "Arcra vagy szájba?"
Szóval ha lesz még ilyen vagy hsonló alkalmi áron máskor is, 40 percnél hosszabb időre, indítom BT-t azonnal.
Apropó BT. Ő mutatott nekem egy ilyet bölénytankosat anno a gyöngyösi börzén, nem eladót, valaki azzal jött. Magyarázta nekem BT milyen frankó gép, de akkor még nem volt szemem hozzá, nem láttam a különbséget a többi MZ-hez képest, akkor kezdtem a szakmát...
|
Fhuu gyerekek, van ízlésficam rendesen, szoci blokkban az ETS a beugró a café racer kategóriába, az meg nem tudom, hogy lehet idegen egy veteránosnak, bár ahol az igényes tuning a gyári kinézet megtartása mellett értékcsökkentő tényező...
Nem rajongok kifejezetten a 250-es MZ-kért, de a Trophy és a legelső szériás, egyenes kormányos TS 250 mellett ez az, ami legalább pár hétnyi kipróbálásra nagyon kéne.
|
Egyszer valami ilyesmi vázat árult Miku, vagy valamelyik még a pesti börzén, már nem emlékszem, mint ahogy arra sem, hogy Sákó ezt is eladta-e akcióba 500-ért besinelve Amúgy tényleg egy hányás az én esztétikai érzékemnek.
|
Na itt már gondolkodóba kell esnem, hogy melyik a csúfabb motor, ez a nagy púpos MZ vagy a Kakas féle kocka Csezsett a 60-as éveket idéző gömbölyű blokkal
|
Az olyan ritka, hogy Honecker is csak hallot róla.
|
Állj bele, kurvaszép motor, de ez már tényleg nem a ,,virítok neki ötvenet és a kurva anyját, ha nem elég neki" és a ,,veszek hozzá ezerötér bármit" kategória... Viszont nagyon megy, és gyönyörű. Kéne.
|
Ez volt a jó vétel, nem a Puxi Czetkája...
18:01-kor tették fel, és már el is vitték. Durva, mi?
MZ ETS 250 szürke forgalmival, itt Püspökladányban, 165 ezerért.
26 lóerő, majdnem rápirít a Twinre. Szerintem én erre a típusra fogok én ráállni...
|
[Későbbi] [18791-18772] [18771-18752] [18751-18732] [18731-18712] [18711-18692] [18691-18672] [18671-18652] [18651-18632] [18631-18612] [18611-18592] [18591-18572] [18571-18552] [18551-18532] [18531-18512] [18511-18492] [18491-18472] [18471-18452] [18451-18432] [18431-18412] [18411-18392] [18391-18372] [18371-18352] [18351-18332] [18331-18312] [18311-18292] [18291-18272] [18271-18252] [18251-18232] [18231-18212] [18211-18192] [18191-18172] [18171-18152] [18151-18132] [18131-18112] [18111-18092] [18091-18072] [18071-18052] [18051-18032] [18031-18012] [18011-17992] [17991-17972] [17971-17952] [17951-17932] [17931-17912] [17911-17892] [17891-17872] [17871-17852] [17851-17832] [Korábbi]
|