Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[Ksbbi] [18791-18772] [18771-18752] [18751-18732] [18731-18712] [18711-18692] [18691-18672] [18671-18652] [18651-18632] [18631-18612] [18611-18592] [18591-18572] [18571-18552] [18551-18532] [18531-18512] [18511-18492] [18491-18472] [18471-18452] [18451-18432] [18431-18412] [18411-18392] [18391-18372] [18371-18352] [18351-18332] [18331-18312] [18311-18292] [18291-18272] [18271-18252] [18251-18232] [18231-18212] [18211-18192] [18191-18172] [18171-18152] [18151-18132] [18131-18112] [18111-18092] [18091-18072] [18071-18052] [18051-18032] [18031-18012] [18011-17992] [17991-17972] [17971-17952] [17951-17932] [17931-17912] [17911-17892] [17891-17872] [17871-17852] [17851-17832] [Korbbi]
Ht te tudod Puxi, nekem azrt vrzik a szivem a perkettkrt. Feltett szndkom venni egy turbsat is, ha lesz j ron valami frank, azrt is mondtam neked meg Kakasnak is, hogy jhet a turbs j ron, ha nincs megvgva, megpiszklva stb.
St, hogy igazn teljes legyen a madr-szrim, mr alkuszok egy Sperberre is keletnmetorszgban, csakht ott meg a fuvar a cink, a szolisokkal egyeztetek hogy basszk fel a kamion vgbe, st a borsos vtelrat is prblom rjuk terhelni a szolglataim fejben, a karcsony kzeledtre is figyelemmel.
A Mondeba nem szndkozok bebaszni, tbbet r nekem az jaut-szag. Meg aztn semmi kedvem kitokolni most a 3 milcsi utn mg 650 Eurt. Majd a szolisok... 
|
Amgy elgondolkodtat, hogy kthengeres Pannnibl kevesebb kszlt, mint ETS 250-bl...
|
nem a tmeg a lnyeg, hanem a futm meg a fordulkonysg, 2 mzss traenduro is teljesen j vrosban kzlekedni
|
Persze Zsri sosem leszek, hogy szarba se nzzem a kismotorokat, st mg a 125-sket se, s csak az Uraltl jegyezzem a motorokat 
|
Ht az kne mg, hogy ne menjen fel 3-asban a /2-es Lillra, mg Jvorktra is csak kettesig kell visszatenni. Tn mg a /1-es is felmegy, ha tarthat a lendlet, pedig az elg gyenguska. Nem itt van a gond, vrosba keveslem az erejket, ahol a pirosbl indulva seperc alatt 50-60-on kell lenni, meg ilyen 20-rl 50-60-ra gyorsulsokat nyomni gyorsba, na oda kell a Dancsi nyomatka, hogy ne kelljen visszaszrni s vegelni, hanem csak hrgni.
Meght rted, ha tele van a garzs ersebb papros gpekkel, zsebemben meg a nagy "A", akkor mit szarakodjak napi szinten a kicsikkel, elg az csak alkalomadtn, pl. tlen, ahogy Kakas is a Rigt nyzza.
Neked nyilvn ms, mert nagy gped csak a baszott nagy Twin van, na azt nekem sem lenne kedvem napiszinten ki-be tologtani, sztenderre tenni, stb. El is takartottam a 634-esemet, rszben pont emiatt, s az mg relatve sovny is volt a tiedhez kpest. Lenne valami kztes kis TS-ed, vagy valami, mindjrt szvesebben kldend azt Lillra forrsvzrt.
|
Ejj Puxi, a blokkal lesz ott a gond, nem a motorral. Ht ha az n 108 kilmat felviszi az 1970-es turbs Starom vgig hrmasban Lillafredre, a j kockablokkos Swarnak is rptenie kne a lightos 90 kildat. Blokkfeljts kell oda, nem elads... 
|
Az a baj Burkikm, hogy n is elrtem a bvs 90 kg-ot, s gy mr Sk vlemnyre kellett jutnom, hogy smkp-ra mr nem szvesen lk, mert nem br vinni, csak ha kihajtom a belt, az meg nem buli. Szal a hasznls kismotor szerepbe a Danuvia lpett. Az kb. (taln) felr egy alaptuningos S70-el, vagy egy mai gyri 50-essel.
Nem ltem ma bent Kakas, most rtem vissza nemrg Gergelyiugornyrl, terepszemle volt.
|
Mondom n, hogy ETS 250 kell a ribiknek:

|
De az mg 50-es vek! A Rgi ES-ek is szpek, fleg a duplakipuffos!
|
Uraim, a boxer 2t mz bk 350 a legkulonlegesebb keletnemet motor, es az kene is. De a legszebb szerintem a sima 250 es ts. |
Na ez Cezet egy 350-et mr megr, mutats!
Egyetrtek Szcskkel, csf ez az MZ meg gy ltalban a keletnmet motorok a 70-es vektl, de kne nekem is, mert klnleges! Gab, a sajt Cz-m nekem sem tetszik, nagyon sszvr, ltszik, h gyorsba meg akartk clozni a kzelkeleti, egyiptomi piacot, azrt dobtk ssze.
Petk, bent dolgozol? Viszek mosatni a cges kocsit oda melltek, lehet benzek megmelegedni. 
|
J blnytankos MZ. Kraft is van benne. Nagyon adja. A Puxi testvrek nem tudjk mi a j. Eddig itt ment a duma, hogy a kockablokkos Schwalbi az egyetlen hasznlhat vetern kismotor, most meg az is megy a levesbe... 
Na amgy nem olyan ritka a blnytankos, 1969-1973-ig 16.266 darabot gyrtottak belle. Hozznk ugyan nem szlltottak, de sokan kifejezetten azrt mentek ki melzni az NDK-ba, hogy majd ilyennel jhessenek haza, s meg is tettk. Ha ilyennel jelentl meg a Disco eltt, a csajok csak annyit krdeztek: "Arcra vagy szjba?"
Szval ha lesz mg ilyen vagy hsonl alkalmi ron mskor is, 40 percnl hosszabb idre, indtom BT-t azonnal.
Aprop BT. mutatott nekem egy ilyet blnytankosat anno a gyngysi brzn, nem eladt, valaki azzal jtt. Magyarzta nekem BT milyen frank gp, de akkor mg nem volt szemem hozz, nem lttam a klnbsget a tbbi MZ-hez kpest, akkor kezdtem a szakmt... 
|
Fhuu gyerekek, van zlsficam rendesen, szoci blokkban az ETS a beugr a caf racer kategriba, az meg nem tudom, hogy lehet idegen egy veternosnak, br ahol az ignyes tuning a gyri kinzet megtartsa mellett rtkcskkent tnyez... 
Nem rajongok kifejezetten a 250-es MZ-krt, de a Trophy s a legels szris, egyenes kormnyos TS 250 mellett ez az, ami legalbb pr htnyi kiprblsra nagyon kne.
|
Egyszer valami ilyesmi vzat rult Miku, vagy valamelyik mg a pesti brzn, mr nem emlkszem, mint ahogy arra sem, hogy Sk ezt is eladta-e akciba 500-rt besinelve Amgy tnyleg egy hnys az n eszttikai rzkemnek.
|
Na itt mr gondolkodba kell esnem, hogy melyik a csfabb motor, ez a nagy ppos MZ vagy a Kakas fle kocka Csezsett a 60-as veket idz gmbly blokkal 
|
Az olyan ritka, hogy Honecker is csak hallot rla.
|
llj bele, kurvaszp motor, de ez mr tnyleg nem a ,,virtok neki tvenet s a kurva anyjt, ha nem elg neki" s a ,,veszek hozz ezertr brmit" kategria... Viszont nagyon megy, s gynyr. Kne.
|
Ez volt a j vtel, nem a Puxi Czetkja...
18:01-kor tettk fel, s mr el is vittk. Durva, mi?
MZ ETS 250 szrke forgalmival, itt Pspkladnyban, 165 ezerrt.
26 ler, majdnem rpirt a Twinre. Szerintem n erre a tpusra fogok n rllni...

|
[Ksbbi] [18791-18772] [18771-18752] [18751-18732] [18731-18712] [18711-18692] [18691-18672] [18671-18652] [18651-18632] [18631-18612] [18611-18592] [18591-18572] [18571-18552] [18551-18532] [18531-18512] [18511-18492] [18491-18472] [18471-18452] [18451-18432] [18431-18412] [18411-18392] [18391-18372] [18371-18352] [18351-18332] [18331-18312] [18311-18292] [18291-18272] [18271-18252] [18251-18232] [18231-18212] [18211-18192] [18191-18172] [18171-18152] [18151-18132] [18131-18112] [18111-18092] [18091-18072] [18071-18052] [18051-18032] [18031-18012] [18011-17992] [17991-17972] [17971-17952] [17951-17932] [17931-17912] [17911-17892] [17891-17872] [17871-17852] [17851-17832] [Korbbi]
|