Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [18791-18772] [18771-18752] [18751-18732] [18731-18712] [18711-18692] [18691-18672] [18671-18652] [18651-18632] [18631-18612] [18611-18592] [18591-18572] [18571-18552] [18551-18532] [18531-18512] [18511-18492] [18491-18472] [18471-18452] [18451-18432] [18431-18412] [18411-18392] [18391-18372] [18371-18352] [18351-18332] [18331-18312] [18311-18292] [18291-18272] [18271-18252] [18251-18232] [18231-18212] [18211-18192] [18191-18172] [18171-18152] [18151-18132] [18131-18112] [18111-18092] [18091-18072] [18071-18052] [18051-18032] [18031-18012] [18011-17992] [17991-17972] [17971-17952] [17951-17932] [17931-17912] [17911-17892] [17891-17872] [17871-17852] [17851-17832] [Korábbi]
Benne lennék egy motorozásban, de annyira alattomosan jegesedik az út mostanában, hogy inkább kihagyom. Ahol nem csontszáraz, ott lehet víz, takonyszerű valami izé meg frissen odafagyott jég is... Egy fasza decemberi körnél meg többet ér a motorjaim épsége.
Az egyhengeres Pannóniák meg tényleg kezdenek irreálisan drágák lenni. Annyira azért nem fogynak, mint amennyire felhúzták az árukat.
|
Akkor legyen az Eurós tótok martaléka ez is....de az Eurót megveszem tőled okosba, hogy mindketten jól járjunk...
|
Mindenre ráérek ünnepek alatt!
Burkikám a te árfekvésedben fellelt állapotot találsz, jó esetben valami KPM-ezhető papírokkal, ahova cűgölheted a vasat, ezeréves megkövült leeresztett gumikkal, bizonytalan zsákbamacska működéssel, legjobb esetben is teljes üzembeállítást igényelve. Ja és persze rozsdaboglya krómokkal, patkányrágta üléssel, az természetes. Szal, ha olyat akarsz, amire csak ülni kell és húzni, és már rögtön meg is lehet vele jelenni, az 200 alatt nincs és ha rajtam múlik, nem is lesz
Ha muslicaseggreesős dukkós kell telikrómmal, az meg 300+
150-ért a "rossz" youngtimer kockámat vitték el.......
|
Régen láttam azt a mocit, de nekem úgy rémlik, a légy nem csúszik rajta seggen Ha Burki az a kilohúsz nem is, de egy kiloötven reális ajánlat érte, hátha beakciózza Peták.
Én is szabin vagyok holnap, de inkább a jövhetet kérdem én, túra, kismotorozás, villanytelepi áztatás lehetne! 29-ére javasolnám a túrát, a szokásos lászlósi alapozással!
|
Told át ide nekem a Selyemrétre a Czetkát Puki kilóhúszba, legalább a bandában marad, továbbra is motorozhatsz vele ha elkéred tőlem. Plusz még adom a tizest a friss műszakira is. Valahogy belegózom a garázsba.
|
Meg azért az se mind1, hogy valami 1968-as vagy 1986-os
|
Azért Kakas, ha tudsz ilyen kályhaezüstöt, meg ecsetet mellé, ami ilyet fog, akkor szólj, mert betáraznék belőle!
Ritka modell pl. a Voszhod is, mégis mindenki az unalmas tucat Pancsikat veszi horror áron
|
Ez a gabika fele villantos puzo nagyon prima, az egyik legjobb iden! Barmikor el tudnek vele beszelgetni a dugattyyyyyyyyyu mukodeserol;-) |
En pl holnap szabin vagyok, ey ha sutne a nap akkor orszaguton gurulnek valami rovidebb tavot. |
Na Földiék csak visszamondták?
Ha 220-ba elvisznek egy kályhaezüst-ecsetfényű motort a gyakoribb típusbólm miért ne vinnének el egy restaurált, ritka mocit 350-ért?
Ki hogy lesz szabin a hetekben? Kéne programokat csinálni!
|
Az XT (ha végre valahára elkészül az a kibaszott főtengelye) is valszeg pár évre lesz megtartva, amíg a Zemplént, Mátrát, Aggteleket, meg Ózd-Salgótarján vidékeit beendúrózom vele száraz időben, mert ugye ilyen távokra nem koptatom a bütyköst.
Idővel úgyis alig lesz időnk motorozni.
|
Én is most kicsit garázst akarok üríteni, no persze azért a 2 motor szintjére nem "süllyedek", leg. 5 pöccröff bevethető motornak lennie kell otthon........inkább többnek, jól beszélnek az okosak!
A Czetkát fel is tettem már a netre 220-ért, jönnek is már a szlovák hívások, mohó azért nem akarok lenni, tudom Kakas 350-ért tenné fel, mint majd a 485-öst akarja
Meg valszeg a kék patinás 51/2-es Swalbimat adom még el, azt egy 80-asba gondolnám.
Tudom, hogy 5-10 év alatt többet termelne a garázsban, de nekem kb. 2 éven belül kell a nagypénz, addig meg annyit nem termel, hogy érdemes legyen őket óvni, szinten tartani, tárolni, férni tőlük.
Amióta meg van a 250-es Csepp, azóta a kicsi már kevés........az évi 1-2 Simsonozásra meg bőven jó nekem az a kopottas narancs turbós, ami marad.
|
Itt nem nyomott szét semmit, jól működött, ki is próbáltam, de semmi gond, remélem akit érdekelt, már megnézte, fent volt ma egész nap
|
Bocs Burken, töröltem azt a km-hosszú linkedet, mert szétnyomta a felülelet, nemtom miért
|
Na ez nagy reményekre ad okot Gabika, főleg hogy az enyém már a frissített változat, (a LED-es nappali menetfénnyel osztott ködlámpánál kell keresni a legszembeötlőbb különbséget) szóval nekem valószínűleg egyből a cicit is kivillantják majd a muffossal együtt!
|
Látod Burok a csajok egy ezüst Mondeo közeledtével már muatatják is a dolgokat
|
csak Puxiék mentek kettesben
|
Semmi hir a bogacsi csapatrol? |
Oda már kelleni fog a színházi távcső, szivesen kölcsönadom ha erre jársz a Jawa fedlappal...
|
[Későbbi] [18791-18772] [18771-18752] [18751-18732] [18731-18712] [18711-18692] [18691-18672] [18671-18652] [18651-18632] [18631-18612] [18611-18592] [18591-18572] [18571-18552] [18551-18532] [18531-18512] [18511-18492] [18491-18472] [18471-18452] [18451-18432] [18431-18412] [18411-18392] [18391-18372] [18371-18352] [18351-18332] [18331-18312] [18311-18292] [18291-18272] [18271-18252] [18251-18232] [18231-18212] [18211-18192] [18191-18172] [18171-18152] [18151-18132] [18131-18112] [18111-18092] [18091-18072] [18071-18052] [18051-18032] [18031-18012] [18011-17992] [17991-17972] [17971-17952] [17951-17932] [17931-17912] [17911-17892] [17891-17872] [17871-17852] [17851-17832] [Korábbi]
|