Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [18791-18772] [18771-18752] [18751-18732] [18731-18712] [18711-18692] [18691-18672] [18671-18652] [18651-18632] [18631-18612] [18611-18592] [18591-18572] [18571-18552] [18551-18532] [18531-18512] [18511-18492] [18491-18472] [18471-18452] [18451-18432] [18431-18412] [18411-18392] [18391-18372] [18371-18352] [18351-18332] [18331-18312] [18311-18292] [18291-18272] [18271-18252] [18251-18232] [18231-18212] [18211-18192] [18191-18172] [18171-18152] [18151-18132] [18131-18112] [18111-18092] [18091-18072] [18071-18052] [18051-18032] [18031-18012] [18011-17992] [17991-17972] [17971-17952] [17951-17932] [17931-17912] [17911-17892] [17891-17872] [17871-17852] [17851-17832] [Korábbi]
akkor csak marad a lekvár!
"A szilvalekvár jó dolog. Magam is raktam össze vele autót úgy '86 körül. Olyan hengerfejes volt a Moszkvics 412, hogy az Erzsébet hídban nincs akkora ív.
Két hengerfejtömítéssel gondosan megkenve szilvalekvárral kiadta. Úgy is adtam el pár ezer km-el később."
|
elsore visszatettem de mar megvan sz uj dugo uj tomites fejbol nemtom a hezagokat de a gepkonyv szerinti turesen belul van mindegyik. |
Szelephézagod mennyi kb, 0,05-0,1-0,2-0,3? Így ebben a sorrendben ?:)
Hengerfejtömítést gondolom te is bezsidóztad, és ment rá egy kis paszta vissza a régire? Vagy szilvalekvár?
|
a 350 esen kivul megy a szelepekhez tudtommal csak ott ez az olajpumpad ugyanaz csak gondolom mivel furat nem volt akkora a 250 be afelesleges helyre raktak az olajfuratot. Nincs veletlen egy folosleges berugotengelyed 250 es 350 es ugyanaz. |
Hát én elég hikomatosan jöttem a nedves út miatt, Kakasra figyeltem mögöttem, ha ő 2 személlyel a leggyengébb motorral se maradt le, akkor nemtom ti mit csináltatok, hány helyen álltatok meg pisálni, meg pálinkázni, már Répáson is tököltetek
25 mm átmérőjű szeleplapkát honnan tudok én keríteni, ha esetleg kéne? Neten ilyen 10 mm alatti prox-szabványokat látok csak. Ez már autó-méret tán? Nagyvas.hun mondjuk elvileg van, csak írkálni kell nekik ajánlatkérést.....
BT! Te szedted már szét az XT-éd hengerét? Hány helyen megy fel az olaj a szelepekhez? Mert most néztem a Sákóén, neki van a dekliről kint egy külön olajcső, ami megy fel.Na nekem ilyen nincs, de a helye éppen meg van, de a netes 250-eseken sem látok ilyet. Nekem az olajszűrő mögött a dekli és blokk közt átmegy egy cső a lánc közt a hengertalpba, és onnan megy fel a hengerben a fejbe. Ilyen nektek is van? Csak még pluszba a kis cső is? Végülis plusba feltehetném, bár ha gyárilag sincs.....lehet csak elvenném vele az olajnyomást a főtengelyről. Lehet a 350-eseken csak a külső cső van, ami egyszerűbb is.
|
Hazafele merre jottetek? En nem hagytam ott janit, ti meg nem vartatok a hollosi keresztezodesnel, ugyhogy mi laszlos fele engedtuk le a vasakat...gyork is csak 15 perccel hamarabb ert le a garazshoz elottem, pedig joval hamarabb indult. |
Burki első közös Bükközése, fent a cikk! Rá végképp nem számítottam, hogy ott lesz Kakasnál, meglepett, hogy nem Arnótra ment! Fasza volt az idő, én ezt a 10-15 fokot csípem a legjobban, jól be lehet öltözni, ilyenkor legalább már nem előzgetnek a szezonmotorosok a Gixerekkel, hanem csak a kemények ülnek nyeregben
|
A nyomatek megmarad ez nem 2t csak felulre jon egy kis erő. a szivo oldalon van nemi folytas gyarilag ami ontott a tt hengerfejen egyenletes a szivocsonk az xt szukul. nem egetvero folytas a tt erejet a nagy fordulat es az a plusz 6-8 fog hatso lanckereken meg a 2 vel kevesebb elol adja ;) meg a 15 el nagyobb fuvokak de annak is csak akkor van ertelme ha az attetelt atrakod me kulonben befullad ;) |
Legyen akkor 12.30-as indulás Kakastól, tehát már 20 körül legyen ott mindenki, Burki, süt a nap, száraz a beton, szal errefele tereld azt a Twint, Arnótra majd mész máskor. Te is Sákó kapjad magad, meg aki még jön más is esetleg! Lehet jön majd Diósból még egy DT-s arc majd, most vett egy 25-öst.
|
Most keltem, dél lehet korai
|
Délutánra jó idő lesz ne fossatok, megiszunk Bükkszenten a Plázába egy forró csokit, megbeszéljük a szilvesztert, aztán legurulunk Lászlósnak, elég is lesz.
|
Én se hiszek a Google-fordítóban...csakis önmagamban...
Hát eddig itt a Selyemréten elég hoki az idő, ha így marad, csak a környéken fogok keringeni a gépparkkal, max Onga. De csak ha fölszárad a aszfalt.
Kakas, tefeléd esetleg jobbnak mutatkozik az időjárás?
|
Műszaki szövegeket nem igazán érdemes guglifordítózni, se angolról, se németről, többször is láttam már nagy baromságokat... Az, hogy egy vezérműtengely mekkorát nyom, az csak egy dolog, a bütykök alakja is lényeges, én első körben a kipuffban meg a szívóoldalon levő esetleges fojtásokkal játszanék.
|
A végén még pont az én szájízemnek megfelelő lesz ez a low-end XT, mert én a ford.szám skála alsó felét szeretem előszeretettel használni
|
[Későbbi] [18791-18772] [18771-18752] [18751-18732] [18731-18712] [18711-18692] [18691-18672] [18671-18652] [18651-18632] [18631-18612] [18611-18592] [18591-18572] [18571-18552] [18551-18532] [18531-18512] [18511-18492] [18491-18472] [18471-18452] [18451-18432] [18431-18412] [18411-18392] [18391-18372] [18371-18352] [18351-18332] [18331-18312] [18311-18292] [18291-18272] [18271-18252] [18251-18232] [18231-18212] [18211-18192] [18191-18172] [18171-18152] [18151-18132] [18131-18112] [18111-18092] [18091-18072] [18071-18052] [18051-18032] [18031-18012] [18011-17992] [17991-17972] [17971-17952] [17951-17932] [17931-17912] [17911-17892] [17891-17872] [17871-17852] [17851-17832] [Korábbi]
|