Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [18791-18772] [18771-18752] [18751-18732] [18731-18712] [18711-18692] [18691-18672] [18671-18652] [18651-18632] [18631-18612] [18611-18592] [18591-18572] [18571-18552] [18551-18532] [18531-18512] [18511-18492] [18491-18472] [18471-18452] [18451-18432] [18431-18412] [18411-18392] [18391-18372] [18371-18352] [18351-18332] [18331-18312] [18311-18292] [18291-18272] [18271-18252] [18251-18232] [18231-18212] [18211-18192] [18191-18172] [18171-18152] [18151-18132] [18131-18112] [18111-18092] [18091-18072] [18071-18052] [18051-18032] [18031-18012] [18011-17992] [17991-17972] [17971-17952] [17951-17932] [17931-17912] [17911-17892] [17891-17872] [17871-17852] [17851-17832] [Korábbi]
Lassan ezek teljesen "megszokott" Simson-árak, na persze az életben nem adja el ennyiért.......esetleg a feléért németben.
BT! Googli-fordítóval nézegetek itt német oldalakat, és bár a régebbi 2 szelepes XT250-éknél(16-22LE), de több helyen is azt írják a fojtásra, hogy a hengerfej vidékén van valami szűkítés a kipufogórendszerben, illetve kisebb emelésű bütyköstengely van beépítve. És a döbbenet az, hogy többen is egybehangzóan írják, hogy kellemesebben motorozható a fojtott verzió, mert állítólag nyomatékosabb, szélesebb tartományban húz, míg a fojtatlan kissé kihegyezettebb, csak magasabb fordulaton érezhető a többlet az alsó kárára. Szinte mindenki azt írja, hogy nem sok gyakorlati haszna lett, hogy fojtatlanná tették a fojtott gépeiket.
Valami ilyesmiről olvastál te is?
|
okey a motorozás, délelőtt még az időjárás függvényében konzultálunk:-)
|
Beszéltem Petákkal, déli indulással tőlem motorozás, Sákó jöjön az xt-vel, Burki rúgja a twint, azt gyerünk egy light répást ahol megeszünk egy rétest, a délelőtti kis szemerkéléstől remélem nem fogtok beszarni.
|
Akkor holnapra hogy készüljek, lesz vmi túra, v motor?
|
Én ma Rékázok, holnap fogok ráérni ilyenekre.
|
Sut a nap! Azonnal Elo a motorokkal, es csinaljunk efy kiw betonos gurulast! |
elmehet az időkép is a picsába, hát már holnapra mond jobb időt, vasárnapra több esőt........így tervezzen az ember bazmeg
|
Pedig a nép most is, mint mindig, Puxi Party-t akar Szilveszterkor! Ne dacolj a népharaggal Pukker! Különben megint a Golfodon találod a sárga kukát, igaz-e Sákó?
|
Kakas! Mivel nincs bérletem, így max. 2 jegyet veszek, a többi árán inkább bort, így tehát max. a Majális-Parktól indulhatunk, ezért gondoltam a Forrás-völgyes kezdést, mittom fel a Vidróckiig, vagy Andókútig, vissza meg kicsit másképp. Pont 10 órai indulásra gondoltam a végállomásról.
Jöhetnétek sokan, Siskó, BT, stb, mint rég.
|
Pedig én most fix h. nem csinálok bulit, itt a lehetőség a többiek előtt, én most csak menni akarok valahova, de ezt kb. 1 héten belül ki kell találni, mert én lefoglalok valami házat 100 km-es körzetben gyorsba, amig talán lesz, csak azt kell tudni, hogy 2 főset vagy 10 főset keressek. Elvileg Földényi meg Tamás jönne párba, szal 6-an vagyunk fixen egy nyugodt páros bulira valami összkomfortos, külön-ágyas helyre már elvileg.
|
Sákó tolhatná már a garázsbulit! Tavaly is így kezdted Pukker, hogy nálad tuti nem lesz Szilveszter, aztán mégiscsak csak ott volt! Remélem idén is így lesz, most már megyünk fixen, tavaly letetettem a nagyesküt Melindával, hogy nem lázad, idén én választom a szilveszteri programot!
Én is megmozgatom a Twint hétvégén.
|
Nóri is nyúz, h túrázzunk, uh lehet az lesz Peták, merre mennél? De legkorábbi indulás 10!
|
Én vagyok csak ilyen nyugger már, hogy nem ittam-buliztam rendesen Nyírkő óta?
|
Én szombat este a Brains koncertre megyek, meg előtte lakásavató egy ismimnél, so vasárnap no tinta De majd meglátom.
|
Vasárnapra támogatnék egy tintás gyalogtúrát, mondjuk ki a Felső-forrás felé, abban a kis túristalakban leengednék pár kupicát kezdésképpen. Motor is mehet éppen, bár ma délután Jáwáztam kicsit, meghát még Danuviázok reggelente, szal olyan nagy km-hiányom nincs, messzibb helyekre lehet hideg lesz és hamar sötétedik, bár egy napsütötte 13 fok az egész jó lenne, amit igérgetnek. De amúgy inkább mozognék.....ha motor, akkor inkább terep, de jobb lenne bandázni, dumálgatni, a szilvesztert fixen tisztázni kell, ki hova kivel, lesz-e legalább valami kiscsoportos közös buli, mert már nézegetem és a jó helyek, Demjén, Bogács, ilyenek mind 100% foglalt, amit terveztem volna......nálunk én fixen nem tartok.
|
Sákó, a Dacia nem egy kalapos, fiatal srácé?
Kakas, a szelephézag nem játék, ha elfogy, zabálni fog a géped és a szelepek sem igazán kedvelik, hajlamosabbak lesznek a túlmelegedésre... Nem véletlenül kell időszakonként ellenőrizgetni.
|
En most jottem a kiallitasrol meg az egyetemi konyvtarbol. Nem rossz a kiallitas el is gomdokkodtam azon, hogy kene egy 850 es kis fiat egyszer, aranyos kis seggdugo ott a nagyok kozott;-) de azt a kek dacsiat ki kene hajintani az igazi veteranok kozul, kilog a sorbol.
Vararnap xt znek betonon, vagy a kakas fele ozd susa szlovak vanillias koffola lelohelyek viszonylaton! |
Burki, már nagyon letettem a seggem, sehová...
|
Ma voltam Egerben galvanizáltatni, meg beugrottam a Belcordhoz is, mondtam nekik, hogy olyan dugattyút képzeltem el a pancsiba, aminek 2db 1mm-es krómgyűrűje van, mint a japán gépeknek. És akkor levette a polcról Vmi pesti megrendelésre csinálták, és maradt még pont jó méretben, uh ott is hagytam a hengert, amit a börzén vettem, h fúrják hozzá. Jövőre még állatabb lesz a gép
|
[Későbbi] [18791-18772] [18771-18752] [18751-18732] [18731-18712] [18711-18692] [18691-18672] [18671-18652] [18651-18632] [18631-18612] [18611-18592] [18591-18572] [18571-18552] [18551-18532] [18531-18512] [18511-18492] [18491-18472] [18471-18452] [18451-18432] [18431-18412] [18411-18392] [18391-18372] [18371-18352] [18351-18332] [18331-18312] [18311-18292] [18291-18272] [18271-18252] [18251-18232] [18231-18212] [18211-18192] [18191-18172] [18171-18152] [18151-18132] [18131-18112] [18111-18092] [18091-18072] [18071-18052] [18051-18032] [18031-18012] [18011-17992] [17991-17972] [17971-17952] [17951-17932] [17931-17912] [17911-17892] [17891-17872] [17871-17852] [17851-17832] [Korábbi]
|