Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [18791-18772] [18771-18752] [18751-18732] [18731-18712] [18711-18692] [18691-18672] [18671-18652] [18651-18632] [18631-18612] [18611-18592] [18591-18572] [18571-18552] [18551-18532] [18531-18512] [18511-18492] [18491-18472] [18471-18452] [18451-18432] [18431-18412] [18411-18392] [18391-18372] [18371-18352] [18351-18332] [18331-18312] [18311-18292] [18291-18272] [18271-18252] [18251-18232] [18231-18212] [18211-18192] [18191-18172] [18171-18152] [18151-18132] [18131-18112] [18111-18092] [18091-18072] [18071-18052] [18051-18032] [18031-18012] [18011-17992] [17991-17972] [17971-17952] [17951-17932] [17931-17912] [17911-17892] [17891-17872] [17871-17852] [17851-17832] [Korábbi]
Ebben a műanyag kerekek még jó bőrben vannak hálistennek.
Amúgy ez a közös olajzás ez elég buzi megoldás, a kuplung retke, meg a fogak darája mind-mind megy a főtengőbe, hengerbe, ennek tényleg az olajcsere a lelke, 10-szer fokozotabban, mint egy autóban.......a 2T szimpibb, ott szarhatsz a váltóolajra, keverékbe meg úgyis megy a friss olaj befele, hacsak pl. Sákó ki nem felejti a Trabiból Elválaszthatták volna igazán a kartert a váltótól, úgy lenne tiszta ügy.....nyilván így egyszerűbb cigányba egybe......
Ez a TMK nem az én világom, én általában akkor nyúlok a géphez, ha már nagyon szól, hogy baj van, de ebbe tényleg muszáj lesz évente akár 2-szer is olajat cserélni
|
akkor az enyém most nem megy úgy a pannonoia csonkok miatt? amúgy a 600 as csonkok jók még a 350 re is? mert abból van eladó és lehet veszek is.
Peták én a helyedben nem sajnálnék rákölteni az xt re 50 ezret sem, szépen felújítani gyári alkatrészekből, aztán nem adni el vagy 10 évig!
|
Szerintem szimplán 42 ezer van a te XT-édben, nem 142, azért túlzásokba ne essünk, ezeket a gépeket azért ütik-vágják mostoha viszonyok közt, nem országúton gurítgatják beléjük a sok ezer km-t túraszerűen, karbantartva, kímélősen, mégha tempósan is.
Előző gazda asszondja kb. 4-5 éve kapott új dugót, fúrták, azóta 20 ezret ment, ez hihető is, mert 0,5-ös túlmértes a cucc, gondolom akkor már látták, hogy kissé kezd lógni a főtengő, aztán használta amíg nem lett hangja, és eladta. Nem is titkolta, hogy kissé már csörög, és neki már nincs kedve foglalkozni vele.
Olajpumpát amúgy hogy ellenőrzöd? Most szétkapva, ha tekergetem, látom, hogy alul a szitát vagy szívja, vagy fújja, de összerakva üzem közben, hogy látom majd? Látom vannak a deklin, meg a szűrőházon csavarok az olajkörben, ahol elvileg jönnie kéne kifele az olajnak gázra, kérdés mennyire. Vagy levett szelepfedéllel megnézni, hogy mennyire nyomja fel? De ott lehet spriccel mindenfele, ahogy látom egy csövön megy fel a hengerben a szelepekhez. Amúgy ott vastagan olajos volt minden.
|
Nah szal a 4T védelmébe. és a 70 ezres Etz álom földbetiprása.
Az a 2t ami el fut 70 ezer Km-t szétszedés nélkül az vagy nem volt még 5000 fölé forgatva vagy átbaszott hogy nem volt piszkálva. At Etz 250 nem bír ki 10 ezer km-t olyan használatból amire azt a 250 es vagy 350 es Xt-t szánták. Ha odahuzol az Etz nek hörög egyet azt gyorsul ahogy akar ha egy Xt re vagy sornégyre vagy bármi más japánra ülsz akkor elvárod hogy emelje az orrát és származásához hiven kiforogja a lelkét is. Sokan erre is használják és parasztmagyarhozzáálláshoz méltóan " hat a pannóniába se cserélgettük az olajt mégis ment. meg hát ez japán ez nem megy szét"
De szétmegy csak 3-4x anyni idő után. a 4T forgós motorok lelke az olaj. mindent ez ken. Peták 250 es Xt-kén látszik hogy az az olaj ami benne van vagy az előző pár olajcsere oda van égve mindnehova 130 fokon üzemel alaphangon egy levegős 4t egykét siratófal azt hopp 150 fok. 3000 km után az olaj fekete leereszt láncot kenni meg mz be még jó.. nem sok kell bele másfél liter. rendszeres olajcserével 2x annyit elfut. 2 olajcserénként szűrő csere. Paff.
Nekem az Xt blokkja bontatlan 142000 Km van benne és ha nem lett volna az utolsó tulaj aki mezőgazdasági gépszerelő még az alapméretes henger futna rajta. (amit kaptam hozzá szétsütve gondolom amikor megpróbálta visszaragasztani az olajpumpa fogaskerekét utána a másik henger azért sült meg mert legyártotta pvc ből ami nem birja a hőt durr. Nagyon pritmitv blokk huzza az ember a száját hogy nincs hozzá semmi meg ha van akkor drága de ha egyszer tényleg tisztességesen jól megcsinálod akkor nem is kell hozzá Semmi csak figyelj oda és ne cigánykodd el meghálálja.
Peták neked az a blokk kompletten csereszabatos semmi gondolkodás nélkül a 350 essel. a belseje a kuplung a váltó a berúgó a gyujtás mind mind uyganaz sőt a vázon egytől egyig minden.
Nem azértvan és nem ugy van lefolytva ahogy gondolod. (az egész azért mert más országokba lóerő alapján van a jogsi meg a biztositás kategória és ilyet kértek gyártásra) Csupán kipufogó cserével belezéssel és karbiállitgatással fúvókázással olyan 27 pacit ki lehet belőle hozni. (amerikába a 250 es 27 lóerős volt a 350 es meg 32. ) nézz szét az Sr 250 és az srx 250 350 ek között mert sok alaktrésze megegyezik vele. A 350 es 87 ig felül bronzos volt alul tügörgős. Az hogy azt alul tűgörgősre hajtotta valaki vagy olaj hiány vagy olajnyomás hiány vagy nem cseréltek olajat (ezutóbbi nálad tuti mert belevan égve az olaj a blokkba belülről. ) Természetes elhasználódáshoz vagy 150 ezer Km kell. de ha alul lóg akkor lassan jönnek elő a tőbbi hibák is:)
A szivócsong gumi betegése minden egyes öregebb nyugati vagy japán motornak. Nekem is első dolga volt széthasadni aztán rájöttem hogy ha leszeded róla a gumit és a kis peremet egyenesre esztergálod és picit még tovább mész a fülek felé awab bilinccsel tökéletesen rá lehet baszni egy autóvizcsövet. uy hogy a gyári szűkülés megmarad. Györknek gyors megoldás kellett ezért ajánlottam neki a pancsa szivócsonkkot. ami 2 mp flexxeléssel pontosan passzol rá de van benen egy lépcső ami nem jó de még igyis jobban fogyaszt mint az enyém(bár gyengébb is meg nincs is úgy nyúzva meg széthajtva.
Vezérlés szempontjából a lánc örök életű (GSXR 1000 ugyanezzel a lánccal jött ki :D ) a feszitője egyszerű és nagyszerű felhúzós menetes. Sose lesz vele baj csak ha valaki elrakja de ha a pont meg a nyil uygabban a vonalban van nem lesz gond)
Én Etz hez való csapszeget vettem a suzukiba mai napig használja a pali:D
|
Nem akkora tétel, hogy érdemes rajta spórolni. Bár kérdés meddig akarod megtartani.
|
Szerintetek milyen 18-as csapszeget vegyek az XT-hez? Érdemes bő 3000-et adni egy Prox-ért, vagy elég a Jáwákhoz és Pannóniához árult noname is 1000 ft-ért? Mondjuk ezt inkább nem zsidózom be, mert azért csak nem mind1, hogy 2000-el forog, vagy 5000-el javarészt.....mégha a LE és ccm számok nem is túl másak.
|
Van másik kárpitom, de nem jobb mint a jelenlegi, sőt...
Jó első ülés az kéne. Vettem rá két piros trikót, majd azt rárakjuk Melindával. A hátsó ülés viszont hibátlan a gagyi huzat alatt.
Ablaklehúzógumiszett kéne rá, de Béci eddig baszott szerezni. Nyaggassátok ti is, ha találkoztok vele.
Szerelvényfallal nemtom mi bajod.
Tetőkárpit példás.
|
Ablakot mi is tartogattunk mindig mindenhez de szerencsére sose kellett, reméljük nem is kell majd. A tiedhez inkább újszerű belső kéne mert az ülések, kárpitok, szerelvényfal elég gatya volt ahogy emlékszem a jó szerencsi utakról.
|
No problem, Gabika, van elég Golf I cuccom, még anno bespájzoltam a jó német bontókból tisztességesen. Kérdezte is mutter valamelyik nap, hogy meddig óhajtom még az Avson a szekrényük tetején tárolni a komplett körbe ablak szettemet, hisz már lakásom meg két garázsom is lett, mióta felpakoltam oda a 9 darab Golf I ablakot...
|
a felni kupakok már sajna nincsenek meg, úgyhogy részemről sztornó a bontósdi
|
Este rendet rakok mar itt xt meg 4 t teren me eleg ramaty a helyzet xd |
A jó anyagában fekete műanyag lököst is hoznám Gabika róla, már csak egy kombi hátsót kéne keríteni, és meg lehet szabadulni a rossz fényezettől, ami sérülékeny, és hányás, amikor össsze vissza van karistolva.
|
Dejavoum van!
Kb. így festett az átlag muff hétvégén a balcsin a wellnessben...
Gabika, menjünk péntek délután, 3-ra hazaérek, felvehetsz bármikor, én ráérek. Amúgy szerintem egyúttal átdobhatnád az elektronyos ablakokat is a hármasba...
De nekem szombat is jó. A sofőr diktál...
|
Jaaaaj
|
Azért azt továbbra is nagyon díjazom, hogy ezeket a Yamaha blokkokat mintaszerű széthúzni, semmi nem szorul össze, semmi nem pereg szét, szétcuppan az egész, nem kell ütni semmit, kézzel kijönnek a dolgok, de mégse lógnak. Nem tudom hogy csinálnak ilyen illesztést, de valamit tudnak, eddig az összes DT is ilyen volt. Simsonnál Rigánál feszegethetsz, ütögethetsz, melegítheszt-hűthetsz, a csapágy vagy lóg a fészkében, vagy összeszorul és darabosan jár, gurul széjjel a váltó, teljesen más világ, ezt aláírom.
|
No kikaptam végre a főtengőt, szerintem ehhez Siskó hajtókart úgyse fogsz találni, de akár egy alsó csapszeg és tűgörgő ára is érdekelne. Ezek cikkszám alapján viszont már rengeteg egyéb Yamahában is ugyanazok, neten is rengeteg helyen fellelhetőek, szal mondhatnál egy helyi árat rá. A Gerecsés 36 kissé erős, mert kb. egy 10-es körül látom a neten őket külföldön.
Boros amúgy asszondja elvileg egy 20-as körül felújítja, csak látnia kell, mert mondta, hogy a buzi japánok mindent szarrá könnyítenek, semmi ráhagyással, így nem mindig van miből eszergálni......
|
Pedig már azt hittem Burki, rád veti magát a Főni 2-3 stamp után
Hát ez az Siskó, hogy egyik sem nyert, mert 18-as! Keresgélj, hátha lesz! Alsó méretet még nem tudok, de lehet már éjféltájra lesz valami saccos.
Gerecse-motor azt mondja sajna ilyet már gyáriba se tud hozni, csak alsó csapszeget és tűgörgőt tudna 36E-ért.....
|
Felső csapszeg átmérőre 16 vagy 14 mm?
|
[Későbbi] [18791-18772] [18771-18752] [18751-18732] [18731-18712] [18711-18692] [18691-18672] [18671-18652] [18651-18632] [18631-18612] [18611-18592] [18591-18572] [18571-18552] [18551-18532] [18531-18512] [18511-18492] [18491-18472] [18471-18452] [18451-18432] [18431-18412] [18411-18392] [18391-18372] [18371-18352] [18351-18332] [18331-18312] [18311-18292] [18291-18272] [18271-18252] [18251-18232] [18231-18212] [18211-18192] [18191-18172] [18171-18152] [18151-18132] [18131-18112] [18111-18092] [18091-18072] [18071-18052] [18051-18032] [18031-18012] [18011-17992] [17991-17972] [17971-17952] [17951-17932] [17931-17912] [17911-17892] [17891-17872] [17871-17852] [17851-17832] [Korábbi]
|