Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [18791-18772] [18771-18752] [18751-18732] [18731-18712] [18711-18692] [18691-18672] [18671-18652] [18651-18632] [18631-18612] [18611-18592] [18591-18572] [18571-18552] [18551-18532] [18531-18512] [18511-18492] [18491-18472] [18471-18452] [18451-18432] [18431-18412] [18411-18392] [18391-18372] [18371-18352] [18351-18332] [18331-18312] [18311-18292] [18291-18272] [18271-18252] [18251-18232] [18231-18212] [18211-18192] [18191-18172] [18171-18152] [18151-18132] [18131-18112] [18111-18092] [18091-18072] [18071-18052] [18051-18032] [18031-18012] [18011-17992] [17991-17972] [17971-17952] [17951-17932] [17931-17912] [17911-17892] [17891-17872] [17871-17852] [17851-17832] [Korábbi]
Majd 15 fok felett szólj, ez már nekem túl extrém kategória, főleg ez a nyálkás genyő idő, inkább aprítom az XT-ét, meg is találtam a csörgés feltehető okát: főtengely-hajtókar csapágy.......a blokközép még bontatlannak fest, eddig bírta. Kitudja, lehet nem cseréltek olajat, vagy megette, nem töltötték, vagy Arol 2T ment bele, vagy csak szimplán elkopott 76 ezer km alatt, mindenestre érezhetően lóg, kottyan, bár azt is hozzáteszem, hogy egy Simsonba, Rigába fejcsóválva még betenném, biztos kicsit csörögne, de tuti nem ennyire, mint ez a 4T, gondolom itt sokkal nagyobb erőhatások érik, amitől kalapál rendesen. Hengerfej, szelepek tök épek, dugó 0,5-ös túlméretes, Yamaha logós, ezekben nem látok hibát. Felső csapszeg sem lóg túlzottan.
Kb. anno Gabó DT80-asát is ilyen főtengellyel raktam össze, és 2 év után szét is hullott, szal nem kisérletezgetek, meg kell csinálni.
|
A fitcs rétings szerint nem befektetésre javasolt kategória
Este kinn alszunk Nórival a háromkútiban, gyere fel 2 üveg borral Peták!
|
Izzítsd-indítsd a kombit, nyomtasd a szerződést, aztán gó érte, már úgyis szét van kapva, csak dobálni kell befele!
|
Jóóó Cz nem egy rossz Jawa
|
Nem szeretem a vöröset Burken de ezt azért elvinném egy körre. És nem a Scwalbira gondolok
|
Ha ennyire spéci ez a motor, miért ilyen gyenge? Ezt a kraftot egy AWO simson megoldásaival is hozhatták volna.
|
PÉNTEK!!!
|
Akkor nálad is gányolt Sákó, ez azért megnyugtat, én is ilyenről láttam képeket a neten, hogy egy kis fémcsonk, és ezt összekötni a karbival gumicsővel, avabilincsekkel Bár az áramlásnak nem tesz jót, mert a gyáriba eléggé spécin becuppan a karbi, bár nekem a "plusz" karbié szakadt szét amúgyis, de a másiknak se lehet sok hátra.
|
A 600 ashoz egy pelsoci magyar faszi arul szivocsonkokat vadi uj allapotban, de ki sem merte irni hogy mennyiert. Nekem az xt.n gyork megoldotta meg elottem a kerdest, p10 csonkok, es hutovizcso alkalmazasaval;-)
De en is fosok ja szerelni kell majd, mert meg nem szedtem szet ilyeneket, bar nem is kelett meg. Ez az xt gyari bontatlan egy 57 ezer van benne. |
Bent maradtam kicsit túlórázni, épp most nézegetek a youtubon videókat, mert otthon nemigazán mennek, a vezérlés összejelölését, beállítását meg is leltem, az elvileg okés lesz. Szal szedhetem tovább széjjel.
Ebben a lapkás szelepben pont ez nem tetszik, hogy nem lehet állítani, csak cserélni, illetve faragni. A sima hagyományos csavarost meg oda állítom ahova akarom az út szélén is. Érdekes, hogy a 600-asba meg olyan van.
No mind1, nem pár század-tized szelephézag eltérés lesz itt a gond szerintem, attól nem kopogna így. Bogáron se szoktam túlzásba "műszerezni" a mérést, aztán szépen elketyeg magának (megrángatom a himbákat, van hézag, okés, lássuk a következőt )
|
Nem tudom, miről beszélsz, a lapkákból lehet köszörültetni vagy akár otthon is meg tudod csiszolni (mikrométer alapfelszereltség, tolómérővel neki se kezdj). Ha láncos a vezérlés, akkor nem para egyáltalán levenni, aztán jól beállítva újra feltenni. A normális tartományon belül nagyobb hézaggal hangosabb, kevesebbet fogyaszt, kisebbel csendesebb, jobban megy, többet kér. Legalábbis BMW-n így van.
|
Tegnap kaptam ki a blokkot, mert a helyén nem fér le a hengerfej, a szelepfedelet levéve semmi különös gondot nem láttam, dehát olyan komplikált rendszer, lapkás szelepek, stb, állítani se lehet csak úgy, tuti megfogom vele szívni, ezek tényleg addig jók, amíg jók, utána kuka. Nem 2T egyszerűségű. Egyelőre azt se tudom a vezérlést hogy szedjem szét, hogy aztán össze is tudjam rakni, most még ezen kell agyalnom, duplavezérmű, lánc, feszítők, minden ami kell, ettől már csak az lenne még nagyobb szopás, ha vizes lenne, akkor aztán tömítések is újak kénének jó pénzért. Így most elsőre azt mondom régi 4T motort soha többet, vagy csak szerelés és gondmentest, de ilyet nehéz kijelenteni 20, 30+ éves gépekről, mert úgyis lesz baja idővel.
Ja és szétszedés közben máris szétszakadt az egyik szívócsőgumi.......lehet gányolni-ragasztani, vagy bontottat keresni, bár ritka, de legalább ugynaz mint a 350, és valszeg mindegyik már a porladás határán van, akárcsak a DT-éken, csak az olyan gyakori, hogy hipphopp találok bontottat. Újba Gerecsénél 23E/pár. Ebay-en hátha lesz feleáron, meg elég lenne 1, bár úgyis elérik a másik is......
Szal így egyelőre csak szopás van. Bár gondoltam, mi is lenne egy ezeréves japán 4T-vel.......
|
Biztos azerf van csend, mert mindenki gyonyorkodik a jani altal kitett kepemben;-)
Amugy az xt t meg szet sem szedted hibafeltaras celjabol? Lefogadom hogy valami pitianer hibaja van, pl hogy a hasznalatban lekopott a szelepemelo himbak vezerlo butyok feloli vege, es mivel ha a felso edzett reteg elfogy, utana rohamosan kikopik a sima fem, azert jottelo hirtelen az eros kopogas. Igy jart bt is emlekezetem szerint.
Vittem amugy mar en is eredetvizsgara tolva motort, csak nekem itt a solteszon kb 1 km es vegig sik az ut..... |
Nagy a pangás, mindenki szerel vagy lakást felújít? Vagy az Xvideost nézi fórum helyett ezeken a hideg késő-őszi estéken?
Én már hajnalban jól kifáradtam, letoltam az XT-ét eredetvizsgára nyitásra az Autoklubba, hazafele fel a dombon már nem volt olyan egyszerű, pedig régen hány motort kellett itt hazatolni......már el is felejtettem milyen szopás
Közben persze bemocskoltam a Yamaha hírnevet, mert láttam a kárörvendő tekinteteket, hogy haha biztos ledöglött-kitankolt az a szar......
|
Beach Boy...
|
[Későbbi] [18791-18772] [18771-18752] [18751-18732] [18731-18712] [18711-18692] [18691-18672] [18671-18652] [18651-18632] [18631-18612] [18611-18592] [18591-18572] [18571-18552] [18551-18532] [18531-18512] [18511-18492] [18491-18472] [18471-18452] [18451-18432] [18431-18412] [18411-18392] [18391-18372] [18371-18352] [18351-18332] [18331-18312] [18311-18292] [18291-18272] [18271-18252] [18251-18232] [18231-18212] [18211-18192] [18191-18172] [18171-18152] [18151-18132] [18131-18112] [18111-18092] [18091-18072] [18071-18052] [18051-18032] [18031-18012] [18011-17992] [17991-17972] [17971-17952] [17951-17932] [17931-17912] [17911-17892] [17891-17872] [17871-17852] [17851-17832] [Korábbi]
|