Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[Ksbbi] [18791-18772] [18771-18752] [18751-18732] [18731-18712] [18711-18692] [18691-18672] [18671-18652] [18651-18632] [18631-18612] [18611-18592] [18591-18572] [18571-18552] [18551-18532] [18531-18512] [18511-18492] [18491-18472] [18471-18452] [18451-18432] [18431-18412] [18411-18392] [18391-18372] [18371-18352] [18351-18332] [18331-18312] [18311-18292] [18291-18272] [18271-18252] [18251-18232] [18231-18212] [18211-18192] [18191-18172] [18171-18152] [18151-18132] [18131-18112] [18111-18092] [18091-18072] [18071-18052] [18051-18032] [18031-18012] [18011-17992] [17991-17972] [17971-17952] [17951-17932] [17931-17912] [17911-17892] [17891-17872] [17871-17852] [17851-17832] [Korbbi]
Majd 15 fok felett szlj, ez mr nekem tl extrm kategria, fleg ez a nylks geny id, inkbb aprtom az XT-t, meg is talltam a csrgs feltehet okt: ftengely-hajtkar csapgy.......a blokkzp mg bontatlannak fest, eddig brta. Kitudja, lehet nem cserltek olajat, vagy megette, nem tltttk, vagy Arol 2T ment bele, vagy csak szimpln elkopott 76 ezer km alatt, mindenestre rezheten lg, kottyan, br azt is hozzteszem, hogy egy Simsonba, Rigba fejcsvlva mg betennm, biztos kicsit csrgne, de tuti nem ennyire, mint ez a 4T, gondolom itt sokkal nagyobb erhatsok rik, amitl kalapl rendesen. Hengerfej, szelepek tk pek, dug 0,5-s tlmretes, Yamaha logs, ezekben nem ltok hibt. Fels csapszeg sem lg tlzottan.
Kb. anno Gab DT80-ast is ilyen ftengellyel raktam ssze, s 2 v utn szt is hullott, szal nem kisrletezgetek, meg kell csinlni.
|
A fitcs rtings szerint nem befektetsre javasolt kategria 
Este kinn alszunk Nrival a hromktiban, gyere fel 2 veg borral Petk!
|
Izztsd-indtsd a kombit, nyomtasd a szerzdst, aztn g rte, mr gyis szt van kapva, csak doblni kell befele! 
|
J Cz nem egy rossz Jawa 
|
Nem szeretem a vrset Burken de ezt azrt elvinnm egy krre. s nem a Scwalbira gondolok 
|
Ha ennyire spci ez a motor, mirt ilyen gyenge? Ezt a kraftot egy AWO simson megoldsaival is hozhattk volna.
|
PNTEK!!! 

|
Akkor nlad is gnyolt Sk, ez azrt megnyugtat, n is ilyenrl lttam kpeket a neten, hogy egy kis fmcsonk, s ezt sszektni a karbival gumicsvel, avabilincsekkel Br az ramlsnak nem tesz jt, mert a gyriba elgg spcin becuppan a karbi, br nekem a "plusz" karbi szakadt szt amgyis, de a msiknak se lehet sok htra.
|
A 600 ashoz egy pelsoci magyar faszi arul szivocsonkokat vadi uj allapotban, de ki sem merte irni hogy mennyiert. Nekem az xt.n gyork megoldotta meg elottem a kerdest, p10 csonkok, es hutovizcso alkalmazasaval;-)
De en is fosok ja szerelni kell majd, mert meg nem szedtem szet ilyeneket, bar nem is kelett meg. Ez az xt gyari bontatlan egy 57 ezer van benne. |
Bent maradtam kicsit tlrzni, pp most nzegetek a youtubon videkat, mert otthon nemigazn mennek, a vezrls sszejellst, belltst meg is leltem, az elvileg oks lesz. Szal szedhetem tovbb szjjel.
Ebben a lapks szelepben pont ez nem tetszik, hogy nem lehet lltani, csak cserlni, illetve faragni. A sima hagyomnyos csavarost meg oda lltom ahova akarom az t szln is. rdekes, hogy a 600-asba meg olyan van.
No mind1, nem pr szzad-tized szelephzag eltrs lesz itt a gond szerintem, attl nem kopogna gy. Bogron se szoktam tlzsba "mszerezni" a mrst, aztn szpen elketyeg magnak (megrngatom a himbkat, van hzag, oks, lssuk a kvetkezt )
|
Nem tudom, mirl beszlsz, a lapkkbl lehet kszrltetni vagy akr otthon is meg tudod csiszolni (mikromter alapfelszereltsg, tolmrvel neki se kezdj). Ha lncos a vezrls, akkor nem para egyltaln levenni, aztn jl belltva jra feltenni. A normlis tartomnyon bell nagyobb hzaggal hangosabb, kevesebbet fogyaszt, kisebbel csendesebb, jobban megy, tbbet kr. Legalbbis BMW-n gy van.
|
Tegnap kaptam ki a blokkot, mert a helyn nem fr le a hengerfej, a szelepfedelet levve semmi klns gondot nem lttam, deht olyan kompliklt rendszer, lapks szelepek, stb, lltani se lehet csak gy, tuti megfogom vele szvni, ezek tnyleg addig jk, amg jk, utna kuka. Nem 2T egyszersg. Egyelre azt se tudom a vezrlst hogy szedjem szt, hogy aztn ssze is tudjam rakni, most mg ezen kell agyalnom, duplavezrm, lnc, fesztk, minden ami kell, ettl mr csak az lenne mg nagyobb szops, ha vizes lenne, akkor aztn tmtsek is jak knnek j pnzrt. gy most elsre azt mondom rgi 4T motort soha tbbet, vagy csak szerels s gondmentest, de ilyet nehz kijelenteni 20, 30+ ves gpekrl, mert gyis lesz baja idvel.
Ja s sztszeds kzben mris sztszakadt az egyik szvcsgumi.......lehet gnyolni-ragasztani, vagy bontottat keresni, br ritka, de legalbb ugynaz mint a 350, s valszeg mindegyik mr a porlads hatrn van, akrcsak a DT-ken, csak az olyan gyakori, hogy hipphopp tallok bontottat. jba Gerecsnl 23E/pr. Ebay-en htha lesz feleron, meg elg lenne 1, br gyis elrik a msik is......
Szal gy egyelre csak szops van. Br gondoltam, mi is lenne egy ezerves japn 4T-vel.......
|
Biztos azerf van csend, mert mindenki gyonyorkodik a jani altal kitett kepemben;-)
Amugy az xt t meg szet sem szedted hibafeltaras celjabol? Lefogadom hogy valami pitianer hibaja van, pl hogy a hasznalatban lekopott a szelepemelo himbak vezerlo butyok feloli vege, es mivel ha a felso edzett reteg elfogy, utana rohamosan kikopik a sima fem, azert jottelo hirtelen az eros kopogas. Igy jart bt is emlekezetem szerint.
Vittem amugy mar en is eredetvizsgara tolva motort, csak nekem itt a solteszon kb 1 km es vegig sik az ut..... |
Nagy a pangs, mindenki szerel vagy lakst feljt? Vagy az Xvideost nzi frum helyett ezeken a hideg ks-szi estken?
n mr hajnalban jl kifradtam, letoltam az XT-t eredetvizsgra nyitsra az Autoklubba, hazafele fel a dombon mr nem volt olyan egyszer, pedig rgen hny motort kellett itt hazatolni......mr el is felejtettem milyen szops 
Kzben persze bemocskoltam a Yamaha hrnevet, mert lttam a krrvend tekinteteket, hogy haha biztos ledgltt-kitankolt az a szar......
|
Beach Boy... 

|
[Ksbbi] [18791-18772] [18771-18752] [18751-18732] [18731-18712] [18711-18692] [18691-18672] [18671-18652] [18651-18632] [18631-18612] [18611-18592] [18591-18572] [18571-18552] [18551-18532] [18531-18512] [18511-18492] [18491-18472] [18471-18452] [18451-18432] [18431-18412] [18411-18392] [18391-18372] [18371-18352] [18351-18332] [18331-18312] [18311-18292] [18291-18272] [18271-18252] [18251-18232] [18231-18212] [18211-18192] [18191-18172] [18171-18152] [18151-18132] [18131-18112] [18111-18092] [18091-18072] [18071-18052] [18051-18032] [18031-18012] [18011-17992] [17991-17972] [17971-17952] [17951-17932] [17931-17912] [17911-17892] [17891-17872] [17871-17852] [17851-17832] [Korbbi]
|