Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [18791-18772] [18771-18752] [18751-18732] [18731-18712] [18711-18692] [18691-18672] [18671-18652] [18651-18632] [18631-18612] [18611-18592] [18591-18572] [18571-18552] [18551-18532] [18531-18512] [18511-18492] [18491-18472] [18471-18452] [18451-18432] [18431-18412] [18411-18392] [18391-18372] [18371-18352] [18351-18332] [18331-18312] [18311-18292] [18291-18272] [18271-18252] [18251-18232] [18231-18212] [18211-18192] [18191-18172] [18171-18152] [18151-18132] [18131-18112] [18111-18092] [18091-18072] [18071-18052] [18051-18032] [18031-18012] [18011-17992] [17991-17972] [17971-17952] [17951-17932] [17931-17912] [17911-17892] [17891-17872] [17871-17852] [17851-17832] [Korábbi]
Nem cuppan rá valaki erre a jó kis gyárias DT125 MX-re téli projektnek? Klasszikus kis terepgép lehetne, tavasszal már az Irén-forrásnál lehetne vele kortyolgatni, elmenne 50-esnek, kicsike. Itt van nem messze. Pont árulnak bontásra is most pár ilyet, pl. oldalidomok beszerezhetőek. A két új gumi megér rajta közel egy 30-ast......
http://www.jofogas.hu/heves/Elado_Yamaha_DT_125_MX_56975792.htm?first=1
|
Én se téliesítgetek semmit, egyedül a lejárt műszakis Czetkából van kivéve az akku, mert az amúgyis olyan szar már, hogy töltés nélkül lemerül 1-2 hét alatt, időnként rátöltök, mert a kimerült állapot többszörösen öli.
Mondjatok valamit erre a motorfékes detonációs-kopogós égésre a 250-esre, mert kivettem az alapjárati fúvókát, semmi dugulás, a súbertű is tökig felhúzva, levegőcsavar is tökig bent, és mégis szegény neki az alapjárat ezekszerint, gyári fúvókák, új gyári légszűrő. Gyertyakép könyv szerinti, meg a motor működése is, kivéve motorfék-üzemben. Esetleg gyújtás lehet? Dehát akkor szarabbul menne, visszarúgna, kipuffba lőne, stb, ha nagyon el lenne mászva.
|
A faszt. Csapatni kell fent a Kárpátokban, ha télre vágytok, ott beadja jól!
|
Na jóvan akkor Pukker.
Ez a gokartozás nem hülyeség, rákaptam a kamarai versenyen, szóval én benne lennék.
Nincsenek itt már olyan komoly telek mint rég, felesleges teljesen téliesíteni a gépeket, lesznek itt bőven napos hétvégék 13-14 fokokkal... Beütött a globális felmelegedés...
Bőven elég havonta menni egy kisebb kanyart jó időben a vasakkal oszt jóvan...
|
Szombatra egy kis program Bazsa új hangárjában, ha nagyon unatkoznánk:
|
Burki hát Parasznya, Edelény, Miskolc a körút ilyenkor, rokonoknál ebéddel, szarakodással, szal nem félórás program.
|
Félévre én is benzinnel tenném el, legalább pár literke legyen benne, de több évre magam sem tudom hogy, mert kb. 1 év után már rohad be a benzin. Szárazon meg szimplán rozsdál. Passsz.
|
Zsórinak meg mondjátok meg, hogy kihagyom a pesti börzét, sokallom azt a 6000-et, inkább elköltöm itt helyben a régiségvásáron meg a KGST-én, kiélem itt a biznsiz-kedvem, komplett motor nem kell már ide, van elég. Maga a börzézés feelingje jó lenne, de nem ér ennyit nekem se időbe, se pénzbe.
|
10:45-kor temetőzés Peták? Azt este szokták...
|
Én úgy tudtam hogy teli tankkal kell elrakni télre a motorokat, különban tavaszra berozsdál belülről a tank.
|
Azért ha még marad ilyen napos 10+ fokos idő, akkor lehet még motorozni bőven a veteránokkal is, én most kezdek kedvet kapni Persze már csakis a hétvégék jöhetnek szóba.......A DT-zés meg mondhatni ilyenkor kezdődik, mert most már átlátható az erdő, előkerülnek a nyáron teljesen elzöldült utak, el is kezdtem a jófogáson nézegetni a crossgumikat, mert eléggé lekoptattam már a régieket, persze azok is már félkopottan kerültek fel
Burki! Temetőzés volt ma.....
|
Az egész túrából csak annyi volt a földút, amíg Susáról átmentem szlovák oldara, Jénére. Kb 2-3km. De a helyiek is itt járnak, egy passat jött szembe, na ennyire durva terep, tuti nem tévednél el Peták Utána már én is térképről mentem, de most nézem, h lettek volna még látnivalók arra, Ajnácskő vára, a Füleki vár, Tajtinál vmi tó is van, amit nem vettem észre (viszont egy másikat igen Mártonfalván).
Ezzel el is tettem télére az Izst, benya kiszippantva, karbi kijáratva, aksi a szobámban A pancsát még meghagyom kicsit, de nemsokára kezdődik a tavalyi blokktuning után a gyujtástuning. De ha bármi van, még mindig ott lesz a rigó!
|
Én megmozgattam ma a kék S 50-et meg a Twint is, csak itt a környéken, mert Peták megint nem találta a zöld gombot a telefonján, egyedül meg nem akartam messzebbre menni Jawázni.
2-3 hétig pihenhetnek a vasak, meg lett járatva tisztességesen mind...
|
Ezek az ozd kornyeki kopasz dombok regota izgattak a motoros fantaziamat, mindig azon gondolkodom, hogy meg kene oket maszni dt vel. Igenam de mire elmegyek addig elkopnak a butykok, es oda akkor utast sem celszeru vinni...szoval marad ez a kakas fele foldutas felfedezes az xt vel. Ami yiman elmegy ott ket emberrel ha az izs ilyen jol muzsikalt! |
Az bő, sajna én arra nem ismerem a földutakat, így látatlanban ilyen utcai gépekkel nem vágnék neki, dehát könnyű annak aki a Nivával mérte fel a terepet és tudja melyik út jó
Rékával az Ablakoskő-völgyet toltuk végig alulról-felfele, de először és utoljára, mert borzalmasan eldzsungelesedett már, nem győztük a kidőlt, elkorhadt fákat mászni. Amúgy erősen hideg van odafent, zúzmarás minden még nappal is, pocsolyák meg befagyva, eléggé tél-feeling.
|
Na ez oszt karaj túra volt!
|
Kakas mára kicsit nagyobbat álmodott, felfedeztem végre susai határátlápássel az un. Cserovai-dombvidéket. Vissza meg Cerednél jöttem, 210km volt a táv és szép, új vidékeken! Egy jó alternatíva lesz ez ilyen veterános túrákra, de én ezt a részt egy éve mondtam már nektek!
|
Kakas, ha marad a jó idő, kicsit alaposabban megjáratom a Twint 14:00 órakor Sajópálfala felé, akkor megy ugyanis melózni Melinda. Szóval ha gondolod csatlakozz, bár szerintem akkor te már a Bükkben kanyarogsz majd...
|
Amúgy ez a kiskerekű 250-es az én zsánerem, ezt már érzem az eddigiek alapján is, pont méretes, nem túl nagy, nem túl nehéz, a fékje is pont elegendő a súlyához és erejéhez, maximálisan élvezem vele a km-eket, pont annyival erősebb a 175-östől, hogy még húzzon felfele a Bükknek is. Síkon végülis mind1, 70-80-as utazót ezis-azis tudja, de ezt azért könnyedén bele lehet űzni a bűvös 100-as sávba is, persze nem hosszútávon, mint mondjuk a 350-est. Szal szerintem hozzám fog ez nőni rendesen, csak még a motorfékes "detonációs" járását kell kiigazítani, ami ráhúzva a szívatót teljesen eltűnik, szal tuti, hogy szegény a keverék alapjáraton, az is lehet szimplán el van dugulva az alapi fúvóka, és a főfúvákáról tolja az alapjáratot. Karbi-mókolás kell még a teljességhez. Meg vágyam még egy merevítős szélesebb sportkormány majd rá.
|
[Későbbi] [18791-18772] [18771-18752] [18751-18732] [18731-18712] [18711-18692] [18691-18672] [18671-18652] [18651-18632] [18631-18612] [18611-18592] [18591-18572] [18571-18552] [18551-18532] [18531-18512] [18511-18492] [18491-18472] [18471-18452] [18451-18432] [18431-18412] [18411-18392] [18391-18372] [18371-18352] [18351-18332] [18331-18312] [18311-18292] [18291-18272] [18271-18252] [18251-18232] [18231-18212] [18211-18192] [18191-18172] [18171-18152] [18151-18132] [18131-18112] [18111-18092] [18091-18072] [18071-18052] [18051-18032] [18031-18012] [18011-17992] [17991-17972] [17971-17952] [17951-17932] [17931-17912] [17911-17892] [17891-17872] [17871-17852] [17851-17832] [Korábbi]
|