Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [18791-18772] [18771-18752] [18751-18732] [18731-18712] [18711-18692] [18691-18672] [18671-18652] [18651-18632] [18631-18612] [18611-18592] [18591-18572] [18571-18552] [18551-18532] [18531-18512] [18511-18492] [18491-18472] [18471-18452] [18451-18432] [18431-18412] [18411-18392] [18391-18372] [18371-18352] [18351-18332] [18331-18312] [18311-18292] [18291-18272] [18271-18252] [18251-18232] [18231-18212] [18211-18192] [18191-18172] [18171-18152] [18151-18132] [18131-18112] [18111-18092] [18091-18072] [18071-18052] [18051-18032] [18031-18012] [18011-17992] [17991-17972] [17971-17952] [17951-17932] [17931-17912] [17911-17892] [17891-17872] [17871-17852] [17851-17832] [Korábbi]
Igen ti tényleg akkor voltatok a partizós korotokban. Mi csak 99 körül keztük el űzni az ipart Puxival, Hajekkal, meg Zolikával a jó kis iskolai klubok fénykorában. Herman, Földes, Avasi, Zrínyi, Berze klub..... de bővek is voltak. Sőt én még Bláthy klubban is jártam
|
Akkor nem voltál mázsa felett meg még hajad is több lehetett
|
Ejj régi szép idők, de jó is volt! Amikor még a kiscsajok a Sziklában meg a Junóban odajöttek és szó nélkül lesmároltak...hol van az már...ilyen se lesz soha többé...
|
Gabo még fiatal vagy. Haverokkal még a diszkó hőskorában jártunk oda éveken keresztül. 93-95. Scooter, Marusha, Kozmix, Dj. Bobo, 2Unlimited. Több terem is volt. Volt ahol disco, volt ahol trance, másikban house szólt. 200,- volt a belépő, 200,-Ft volt a gintonic. Lent a majálisparknál a végállomásban alapoztunk, onnan busszal fel. De volt kocsma a bejáratnál is, a mostani nem működő turistaszállóban. Igazán fain hely volt.
|
En meg mar a szimot is szamuztem a kettes objektumbol bubuhoz, ugy sem megyek vele, es kell a hely a yamahaknak! Nalam a csaladban amugy is csak kelet nemet es tavolkeleti gepek vannak, igy lesz profiltiszta halszagu garazs is;-) |
Mint pl. a pancsa volt, de sztem nem sokan láttátok milyen állapotban vettem
Ma is mentem egy kört a Cezettel, érdekes ez a töltés dolog, most kicsit visszább vettem, mert fullra rá volt állítva, de úgylátszik az kell neki, mert így egyáltalán nem töltött. Túltölteni sztem úgysem fog, jó lesz az, össze lehetne hozni majd egy cseszkó kockatankos vonulást!
|
ha ilyen a jó motor akkor milyen lehet a rossz?
|
Különösebb baja nincs annak a cezetnek, sőt, ilyen veteránom még egy se volt, h különösebb bolygatás nélkül stabilan motorozható. Csak majd ha felújítom, kajtatni kell pár jobb állapotú alkatrészt.
|
Annyi pénzért nem is várhattunk csodát, de nem lesz ott gond, Kakas megcsinálja!
Én meg már kezdek hangolódni a holnapi Stározásra:
|
Ilyen lesz a Jawa biza, egy jó kis merevítős sportkormányt kéne még szerezni, de nincs sehol, csak kisebb magasságúak, pl. Simson, crossok.
Hallottam Kakas, hogy elég döglődve szólt a Cezet, nem zenélt szépen. Lehet beszoptál egy agyonszerelt, és maradék szemét cuccokból eladásra összehányt példányt, mint én a zöld S51-emmel.
|
Puki-vas (reméljük jobbakat vonz majd)
|
A Simóról jut eszembe:
|
Én meg hosszas gondolkodás után az S50-et toltam ki ma reggel a garázsból. Nem helyes minden nap a Twint nyúzni, a kicsiket meg hagyni beállni a garázs végében, kapja csak meg mindegyik a maga rendes szerencsi túráját. Holnap az 1970-es Star lesz a soros, nehogy szó érje a ház elejét, hogy csak "csúcsmodern" 26 és 34 éves gépekkel merem megfutni a Szerencs-Miskolc távot kerülővel oda-vissza.
|
Így van, voltam akkor arrafelé, állítottam a súberen, meg a töltésre voltam kíváncsi így üzem közben, most fasza. Viszont 80 felett kihagyogat, amit szerintem az okoz, h valamiért nagyon rövid ideig van zárva a megszakító, lehet, h majd másik bütyköt teszek rá, mert ez mintha ütne.
Most a robival jöttem be, a Szentannánál vettem észre, h túlfolyik a karbi, csöpög a benzin izomból, de csak hazaérek majd vele. Szerszámokat egyáltalán nem tartok benne mert eddig sosem kellett.
|
Nem félek, de valahogy nem nőtt úgy hozzám, mint a DT vagy a Cseppek, annak ellenére, hogy igazándiból semmi komoly panaszom nincs rá, sőtmitöbb alapvetően a legjobb karban lévő gépem.
Sákó! Én már nem akarok haladni a korral most sem 32 évesen, még az okostelefon is elkerül, egyedül a netet értékelem
Kakas! Olyan 7-8 tájt nem próbálgattad a Cezetet a Majálisnál? Köhögött valami régebbi piros motor az úton.
Amúgy meg igazai veteránosnak kell lenni, azért Cápit, Zsórit, stb-t értékelek ilyenkor, hogy csakis régi géppel járnak, nem csak úgy hobbiból az újabbak mellett. Én is papírkutya vagyok, hogy mittom a Golffal sokat járok a Bogár helyett, így legalább motor téren tartani akarom magam a veteránokhoz, mégha terepmotorból sajnos nincs is elérhető.
|
Ezt mindenki maga érzi, hogy milyen motort képes uralni, de ha valaki 32 évesen fél egy 22le-s jawatól, ott már bajok vannak... Azthiszem 20-a körül jön majd a nyugdíj Peták, de javíts ki, ha tévedek
|
Burok felhagyott a napi csaj rovattal, valamit csinálni kell
|
Ooo akkor jarjunk talicskaval vagy rigaval megint mert az olyan jo lassu....na ne ba****a mar meg az a vastagnyaku zsirosbajszu tevenyereggyarto roman k****vaisten, haladjunk visszafele a korral.
Az tenyleg baj hogy mindenki megy vilagba, jani balfaszoskodik ugy fel hogy valaki tortenik, kakas meg akkor jott volna utanunk rendesen, mert mi nem ismertuk a lecsapast. En mar untam a fustot hatul, azert odahuztam neki. Azert jo ez a nagymotor, elobb utobb kell egy kenyelmes turagep ami elvisz megallas nelkul 200 km ert es nem zsibbaszt el a rezonancia. Esni mondjuk tenyleg lehet akkorat mint az olajto, de en simoval is repultem mar kocsi felett, raadasul mas hibaja miatt, az se kellemes |
Kell azért a 27 lóerő hosszebb túráknál, főleg ha csaj is jön. Attól még hogy megy 140-et a Twin, sosem mentem vele 120-nál többet, azt is csak kétszer. Érettség kérdése ez. Nem csak 2 állás van a gázkaron.
|
[Későbbi] [18791-18772] [18771-18752] [18751-18732] [18731-18712] [18711-18692] [18691-18672] [18671-18652] [18651-18632] [18631-18612] [18611-18592] [18591-18572] [18571-18552] [18551-18532] [18531-18512] [18511-18492] [18491-18472] [18471-18452] [18451-18432] [18431-18412] [18411-18392] [18391-18372] [18371-18352] [18351-18332] [18331-18312] [18311-18292] [18291-18272] [18271-18252] [18251-18232] [18231-18212] [18211-18192] [18191-18172] [18171-18152] [18151-18132] [18131-18112] [18111-18092] [18091-18072] [18071-18052] [18051-18032] [18031-18012] [18011-17992] [17991-17972] [17971-17952] [17951-17932] [17931-17912] [17911-17892] [17891-17872] [17871-17852] [17851-17832] [Korábbi]
|