Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [17831-17812] [17811-17792] [17791-17772] [17771-17752] [17751-17732] [17731-17712] [17711-17692] [17691-17672] [17671-17652] [17651-17632] [17631-17612] [17611-17592] [17591-17572] [17571-17552] [17551-17532] [17531-17512] [17511-17492] [17491-17472] [17471-17452] [17451-17432] [17431-17412] [17411-17392] [17391-17372] [17371-17352] [17351-17332] [17331-17312] [17311-17292] [17291-17272] [17271-17252] [17251-17232] [17231-17212] [17211-17192] [17191-17172] [17171-17152] [17151-17132] [17131-17112] [17111-17092] [17091-17072] [17071-17052] [17051-17032] [17031-17012] [17011-16992] [16991-16972] [16971-16952] [16951-16932] [16931-16912] [16911-16892] [16891-16872] [Korábbi]
Engedni kell még ezt az utsó nyári hétvégét, a nánási motoros tali is biztos jól adja, dehát nem jutott idő lemenni, egy estére meg sajnálok venni 3 napos belépőt jó drágán.
Ma délután családi ünnepi ebéd után megint megyünk le a tóra, aki gondolja jöjjön!
|
Aaaaaaagecccmekkora buli van a balatonon! Tegnap elindultam reggel 6 kor vonattal keszthelyre, de 10 kor mar a vonaton olyan jo tarsasag volt, hogy nyitottuk a borokat es pezsgoket sorra....nem is terveztem hogy megallok siofokon, de szoltam adieknak is, es delutan vegig buliztuk meg furodtuk a napot. Este meg kusztam a palyaudvarig es mit ad isten, tele volt a vonat fiatalokkal, mert zamardiba strandfesztival vagy mi a fene van, ugyhog indult a zenevonat;-)
Ma meg keszthelyen party bubueknel |
Na lesz ma este kistokaji szalcsipörgetés, vagy nem?
|
Hát én így inkább átnéztem ide a villanytelepi strandra, azt legalább pontosan tudom, hol van. Aszittem hónap végére elfogy a segíly meg a csanádi, de súlyosan tévedtem...újabb okos bérletet biztosan nem veszek ide...
|
a szopa-tóra
|
De melyik tóra a sok közül?
|
Gyere a tóra Burki, most rúgom a swarglit, kicsit megmozgatom már őt is!
|
Nyomjuk a Kistokajt, itt rohad rám a szalonna!
|
En most indulok keszthelyre buhuhoz.... |
Na mi is hazaértünk motorháztető-nyitás nélkül a rendszámos lovasszekerek, közúton közlekedő tehéncsordák, és 4x4 Pick-up Dáciák földjéről, 1700 km, 6l-es fogyasztás, megvagyok elégedve, voltak kemény szerpentinek, meg úttalan hegyi földutak, de vettük az akadályokat Székelyföldön! Durva, hogy 600 km-re innen, mintha itthon lennél, simán leszólítom az erdő közepén magyarul a lovasszekérrel jövő palit, hogy ugyan melyik földút megy az adott faluba, és mondja is készségesen. Amúgy telistele vannak G3-al és G4-el, teljesen helyinek tűntünk.
Kistokaj lesz amúgy holnap?
Jók a dízelek, főleg, mikor Földényi beröffenti Bogácson, és jajjongva ugranak szét a kipufogóval egy szintben napozó vénasszonyok a korom-pamacstól
|
Amugy megjartuk ma pelsocot oda vissza az xt vel ketten, vettem ra tarcsavedot. Nagyon prima gep, csak a tokomet razza szet tulsagosan az egyhengeres remegese miatt |
En pl szeretem a dizel kelepelest! A hivatalban van egy 2.5 os ozonviz elotti szivodizel nissan pickup, meg 3 ujszeru ford ranger, ami szinten dizel. Emlekszem mikor hajnalba minusz 17 fokban indulni kellett volna akcioba, es a 3 rangerbol 2 ora ebresztgetes utan is csak egynek jart a motorja, en meg 3 izzitayutan beroffentettem a nissant, es mentem bbehuzigalni a tobbi batart. Ami a havas udvaron eleg lehetetlen feladatnak tunt |
Gabika maga annyira veterán, hogy észre sem vette eddig, hogy nem 1981 van
|
Mert a benzin motorba való, az olaj pedig serpenyőbe Meg amúgy szeretjük ha télen is indul az autó pöccre, na meg ha be lehet tolni lefingott akksival is. Ja meg szeretjük ha szép hangja van, nem pedig ketyeg mint az óra.
|
Az egyetlen dolog, amit nem vágok, hogy miért irtózik itt mindenki a dízelektől. Kb. 2004 előtti dízelekből elég könnyen lehet találni olyat, amiben van 90-120 ló, fogyaszt 4-6,5 litert, és atom megbízhatók, nyilván nem szívódízelekre gondolok, hanem TDI-kre. Az a nézet, hogy a benzineseket könnyebb szerelni, már kb. 20 éve megdőlt, mert ha nincs otthon jól felszerelt műhelyed célszerszámokkal, mérőeszközökkel, aknával, stb. akkor úgyse otthon fogod megcsinálni a kocsit. Van bennük erő, nem kell (nem is lehet) szétforgatni, hogy szedje a lábát, ezt személyesen tanúsíthatom pl. a hármas TDI Golfok kapcsán.
Szóval nem értem, mire fel ez a nagy benzinimádat, attól még, hogy Peták néhány feles után fejhangon vonyít a dízelek hallatán, hogy ,,ÓÓÓLAJKÁÁÁLLYHAAA ", tőle sem hallottam a könnyű gyertyacserén kívül már érvet, mondjuk ahogy ismerem a társaságot, a gyertyacserébe is szarik bele mindenki, majd kicseréljük valami max ezer forintos újra, ha már végképp nem ad szikrát.
Burkus dilemmázásán mondjuk pont nem tudok segíteni, mert nálam a túl új kocsik alapból kiesnek (lehet lecsórózni, de ha lenne pénzem sem basznék el másfél milliónál többet kocsira).
|
Én is boldogabb lennék egy új Golffal, de azt rendes motorral motorral nem gyártják. Egy használt Kombi Passat is jó lenne, valszeg az lesz a következő gépem, mert a főnökasszonyom azt hozza ki a sedan Mondeo után, de minimum egy Skoda Superbet, csak én arra a cserére tovább nem várok, így jött be a képbe ez a fullos fehér nyiregyi Mondeo. Amúgy lezsidózom majd 3,3-ra, a fapad sedan is lenne 3, szóval az a 3 kiló különbség bőven megéri nekem a kombi kasznit meg a full extrát. Ezt az F betűs szabályt amit említettél Póc (Fiatot, Fordot franciát nem veszünk) én is imerem, picit aggódok is, de azzal vigasztalom magam hogy végredményben az európai Ford is német autó, hiszen Kölnben gyártják a régi Büssig gyárban. A következő kocsim meg max 5 év múlva színtiszta árja lesz, a főnököm jövendőbeli Passatja, vagy a nyiregyi kollega Mercedes GLC-je, de minimum a Skoda Superb.
Biztos hogy nagyot húz az 1.2 TSI, de kérdés hogy meddig megy el, mert szétforog a gecibe, meg a turbó is állandóan megy a kis köbcenti miatt, nem úgy mint egy 2 ezresnél, ahol csak akkor kapcsol be ha padlózod. Mert ugye ha újat veszel, azt minimum 10 évig meg kell tartani, mert ha hamrabb eladod, buksz olyat mint Rottenbiller.
|
jól teszed Burken! Ha szerinted megéri ezt az árat és tetszik is akkor vedd meg, használd aztán majd kiderül bírja e, alapvetően az én álláspontom szerint minden autó egy zsákbamacska! Én személy szerint Fordot, Fiatot, vagy bármilyen franciát a porta körül nem tűrnék meg mivel alapvetően mind szar szerintem, de ez az én meglátásom! Úgy tudom hogy a fordnak pont az elektronikájával szokott gond lenni, de még mindig jobban jártál mint egy szaros Opellal mert azok az autók nem érik a vételáruk felét se! Jó lesz ez a kocsi neked, beülsz mész vele, te amúgy se nyúzod őket... Viszont amit mondtál az új autó vásárlása kapcsán az 1.2 TSI motorokról kicsit túloztál mivel valóban egy "szét faragott" motorokról van szó de hidd el ki vannak azok találva és húznak olyat hogy a fejed leszakad! Garanciát tekintve minden új autó vásárlása esetén csak akkor beszélhetünk ha hivatalos márkaszervízbe hordod a kötelező szervízbe így nem 10.000 ből úszod meg az olajcserét hanem mondjuk 15-20 ból de ha szétszakad a vezérlésed nyugodt szívvel nyugtázod hogy szétverte a motorodat (nem beszélve az évek múlva kiderülő gyártási hibákról) és csak az időpontot kell megbeszélned mikor jöhetsz a furikért.... Ki van ez találva mindenhol és mindennél már hogy mikor mi fog beszarni rajtuk. Én szerintem új autót nem is vennék (kivéve a Honda 9gen TypeR jét de annak az alap ára 9,5 milla amire nyilván nincs pénzem :) ) talán még ami új autó kategóriában megfelelő ár-érték kategóriát képvisel az a dusterek, de ugyebár az is Renault licens-es. Vedd meg ami tetszik, használd szarj bele ki mit mond...
|
Péntekre egy jó Simson GS 50!
|
Nincs itt szó menőzésről, tudom hogy más levetett szarát veszem meg, mint ahogy ti is itt mindnyájan, de ez legalább tuti leinformálhtó szar. Azt is tudom hogy a modern autókat 10 évre gyártják, de ezt én nem örökre veszem mint a Golfot, meg ti a bogarakat meg a trabit. 5 éven belül eladom, és veszek a kollégáktól másik tuti levetett szart. Azt is értem, hogy olyan menő mint ők, csak akkor leszek, ha engem is kineveznek, és a szalonból fogom kihordani az új Merciket mint ők. De az még jócskán arrébb van, így nem is versenyzek velük, meg senkivel sem.
Az Ultima Ratio pedig eképpen hangzik: BT a kombi Moneót javasolja.
Márpedig a nagymotorvásárlásnál sem bántam meg, hogy BT tanácsát fogadta meg és a Twin Sportot választottam.
|
[Későbbi] [17831-17812] [17811-17792] [17791-17772] [17771-17752] [17751-17732] [17731-17712] [17711-17692] [17691-17672] [17671-17652] [17651-17632] [17631-17612] [17611-17592] [17591-17572] [17571-17552] [17551-17532] [17531-17512] [17511-17492] [17491-17472] [17471-17452] [17451-17432] [17431-17412] [17411-17392] [17391-17372] [17371-17352] [17351-17332] [17331-17312] [17311-17292] [17291-17272] [17271-17252] [17251-17232] [17231-17212] [17211-17192] [17191-17172] [17171-17152] [17151-17132] [17131-17112] [17111-17092] [17091-17072] [17071-17052] [17051-17032] [17031-17012] [17011-16992] [16991-16972] [16971-16952] [16951-16932] [16931-16912] [16911-16892] [16891-16872] [Korábbi]
|