Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [17831-17812] [17811-17792] [17791-17772] [17771-17752] [17751-17732] [17731-17712] [17711-17692] [17691-17672] [17671-17652] [17651-17632] [17631-17612] [17611-17592] [17591-17572] [17571-17552] [17551-17532] [17531-17512] [17511-17492] [17491-17472] [17471-17452] [17451-17432] [17431-17412] [17411-17392] [17391-17372] [17371-17352] [17351-17332] [17331-17312] [17311-17292] [17291-17272] [17271-17252] [17251-17232] [17231-17212] [17211-17192] [17191-17172] [17171-17152] [17151-17132] [17131-17112] [17111-17092] [17091-17072] [17071-17052] [17051-17032] [17031-17012] [17011-16992] [16991-16972] [16971-16952] [16951-16932] [16931-16912] [16911-16892] [16891-16872] [Korábbi]
Petike hiblak de nem erlek el. Tudok veled menni ddlutan fel 3 fele terepezni, csak meg a kormanyablakban vagyok motort atiratni Ne menj el nelkulem! |
Jaja, a BT-putri is nagyon tetszik, hangulatos kis birtok!
|
Jo volt a tegnapi sutes meg furdes nagyon, sajnalhatja aki nem jott! |
6-kor Sákónál tali, aztán onnan Nyéki-tó, olyan 7-re tuti kint vagyunk, ciga! Sötétedéskor meg haza!
|
Mikortól van ma sütés buzik? Adrival mi is ki néznenk |
Gabika, melóba ezt a jelölt babát elhívhatnád a holnapi sütésre a kedvünkért!
|
Nekem megfelel a holnapi nyéki sütés, csináljuk!
|
Na a mai napra tervezett sütögetést a vizes idő miatt toljuk holnapra, mert vizes fűben/sárban nem buli a dolog! Mehetnénk akár Nyékre is, ott az éven mégcsak nem is jártam! Tóparton tán van is egy sütő, Sákótól meg hozunk/húzunk fát ha nem találunk.
|
Patent lesz a Golfom 5 kilóból is Puxi, meglásd!
|
Hát úgy legyen, de ahhoz kb. 1.5 millát rákéne engedni a G1-re......
|
Lesz nemsokára egy olyan Golf I-em, igaz nem eladó...
|
Újat vegyél, ha teheted, esetleg pl. trafóhidat min. 100 ezer után kell cserélgetni amúgyis jóesetben!
Én meg szívem szerint valami kívül-belül pöpec/szalon állapotú abszolúte rozsdamentes G2-est vagy G1-est vennék, csakhát ez lehetetlen már, vagy ha létezik is, (több)milliós áron, amiben még semmi injektor, semmi elektronikus gyújtás, semmi bizbasz, hanem lényegében egy komfortos, jó fűtésű, út szélen szerelhető, relatíve modern, örök autó. Mint egy Bogár, csak sokkal nagyobb komforttal, erővel.
|
Így is kell Puxikám, csak okosan!
Hétvégén amúgyis Sóstón leszünk Melindával haveroméknál, beugrok a fehér kombi dízel Mondeós kolleganőmhöz a kocsiról egyeztetni, de ha ez is elkezd itt nekem világolni, kajakra kihozom az Astrát a szalonból. Amúgy 3 vagy akár 3,5 misit az 5 éves Mondeókért is leakasztanánk rólam 100 ezer kilométerrel darabonként, szóval ha ennyit báldozok kocsira, lehet több értelme van még 3 kilót hozzátenni és kihozni az elegáns új benzines szívó Astrát 0 kilométerrel, trafóhíd ide vagy oda. Amúgy nem ablakkal nyílik a fara, hanem ugyanúgy mint Sákó Nissanja. De abban is elfértünk négyen a sok cuccal. És ez már hátra is külön állítgatható réseken fújja a dupla digitklímát, nem lesz feszkó hogy az elöl ülők megfagynak, a hátul ülők meg leizzadnak...
|
A következő trafócsere már feleáron lesz, a technikát ellestem, az alkatrészt meg hozza Béci felesbe, ez volt a tanulópénz
|
Ezt is meg lehetne tanulni, csak ide mar nagyon draga szerszamok meg diagnosztikai hatter kell, amit nem erdemes csak egy kocsi szervizelesehez fenntartani.
Santa Peti tett osd olvasot a terepjaroba, es menet kozben is lehet laptoprol vagy mobilrol nezni az auto mukodeset es szamitogeppel beallitani. Mar 450 ezer van a hondaban, es meg mindig hibatlan |
Nem egybe nyílik a segge szélvédőstől, mint pl. egy Octaviának?
Nekem aztán nem kell új kocsi, Leó tegnap elkezdett fater alatt 3-hengerezni, mondom biztos beköpött egy gyertyát, tán még a gyárik vannak benne 120 ezer óta baja nem volt, mondom kikapom már őket megszikrítani........hát a youtubon kellett már azt is megnéznem, hogy a nagy 1.6 16V feliratos műanyag motortakarót hogy kell kipattintani a helyéről, hogy ne törjem szét, mert véletlenül sem csavaros, aztán ezután véletlenül sem gyújtókábelek és gyertyák látványa fogadott, hanem ilyen műanyag bepattintgatós besüllyesztett kis gyertyapipa szerű gyújtótrafók minden gyertyán külön, amiket meg sem mertem bolygatni, mielőtt széttördelem a kis műanyag füleiket.......úgyhogy szégyenszemre ma legurultunk vele Szilvához, komputer rá, hiba kiír, 2. henger gyújtáshiány, rutinos trafócsere, 10 perc, 20 ezer ft...........de itt legalább külön cserélhetők a trafók, nemúgy, mint az Opeleknél, hogy komplett trafóhíd van..........
Nem az én világom ez.........
Bécinek is pár hete az SDI Lupo elkezdett csörögni-kopogni, már menni sem mert vele, azt hitte, hogy az adagoló vagy a motor kuka, és több 100 ezer lesz, félre is állította, aztán egy VW-szaki egy laptoppal kisütötte, hogy valami kábel szétcsúszott a computer és az adagoló közt, ami valami előtöltést vezérel......10E ft.......kábel vissza....bódottá. Erre gyere rá otthon........
|
Ja meg a színe miatt 25 év múlva se fog rajta látszani a rozsda!
|
[Későbbi] [17831-17812] [17811-17792] [17791-17772] [17771-17752] [17751-17732] [17731-17712] [17711-17692] [17691-17672] [17671-17652] [17651-17632] [17631-17612] [17611-17592] [17591-17572] [17571-17552] [17551-17532] [17531-17512] [17511-17492] [17491-17472] [17471-17452] [17451-17432] [17431-17412] [17411-17392] [17391-17372] [17371-17352] [17351-17332] [17331-17312] [17311-17292] [17291-17272] [17271-17252] [17251-17232] [17231-17212] [17211-17192] [17191-17172] [17171-17152] [17151-17132] [17131-17112] [17111-17092] [17091-17072] [17071-17052] [17051-17032] [17031-17012] [17011-16992] [16991-16972] [16971-16952] [16951-16932] [16931-16912] [16911-16892] [16891-16872] [Korábbi]
|