Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [17831-17812] [17811-17792] [17791-17772] [17771-17752] [17751-17732] [17731-17712] [17711-17692] [17691-17672] [17671-17652] [17651-17632] [17631-17612] [17611-17592] [17591-17572] [17571-17552] [17551-17532] [17531-17512] [17511-17492] [17491-17472] [17471-17452] [17451-17432] [17431-17412] [17411-17392] [17391-17372] [17371-17352] [17351-17332] [17331-17312] [17311-17292] [17291-17272] [17271-17252] [17251-17232] [17231-17212] [17211-17192] [17191-17172] [17171-17152] [17151-17132] [17131-17112] [17111-17092] [17091-17072] [17071-17052] [17051-17032] [17031-17012] [17011-16992] [16991-16972] [16971-16952] [16951-16932] [16931-16912] [16911-16892] [16891-16872] [Korábbi]
Engedjétek akkor! Máma mi is eresszük neki!
|
Az bő, jó nyaralást! Menjen is annyi pénzért Mi anno 140-el toltuk, nem zsidóztam
|
Megerkeztunk sibenikbe, nagyon jo helyet talaltunk a hegyteton, az erodre meg a tengerre nezo kikatassal. Az almera csodasan jott, 120 as atlaggal kljmaval telepakolva 6.5 os fogyasztas! |
Ott mész át konkrétan a tetején, lehet ott mászkálni.
|
Szep lehet ez a to, de engem legjobban a vizieromu reszletes bejarasa, meg mukodese erdekelne leginkabb;-)
Jani ez ott tenyleg a te starod? Ee ki ez a szosszy? |
"Sajna" egyedül maradtam ma a Tisza-tavi gátjárásra, de nem is baj, mert így laza 90-es utazóval elég hamar és fáradságmentesen megjártam meló után ezt a 200 km-t. Maga a gát-körút 50 km, 300 ft a napi gátközlekedési engedély, tökéletes aszfalt megy végig közvetlenül a Tiszató körül Poroszlótól a Kiskörei vízlépcsőn át Tiszafüredig. Nagyon-nagyon jó útvonal, nem is tudom eddig, hogy maradhatott ez ki, forgalom alig van, kikötők, strandok, horgászhelyek egymás után, nagyon feelinges kis útvonal, mint egy kis Balaton. Hétvégén szerintem Rékával is lemegyek, meg-megállva csobbanni, kajálni. Amúgy Abádszalók van besztárolva, de sokkal szebb strandok vannak Füreden, Tiszanánán, Sarudon, Kiskörén.
|
Látod Sákókám, mondom én, hogy nem kell lefesteni a Stáron fejidomot! Így buknak rá a csajok!
|
Hát Puxikám, nyár végéig biztosan motorozni fogok, még jó hogy itt az öt príma vas, akár minden munkanap másikkal jöhetek Szerencsre, trendi módon. De így Piás Ernő korábbi esetén okulva már nem mernék pontosabb határidő-jóslásokba bocsátkozni. Mondtam a kasznis szakinak, hogy megtartós veterán vasnak készül, nem eladásra megy, szóval idő és pénz nem számít, olyan legyen nekem, mintha most tolták volna ki a nyugatnémetek Wolfsburgból.
G7 nincs úton, lehet inkább kivárok egy G8-at, abban már állítólag 1.5 TSI motor lesz, mégse 1.2 meg 1.4. Az 1.5 meg nekem amúgyis fényesen bevált a Golf I-ben. Meg legalább kb 6 évig elmondhatnám magamról, hogy a legújabb és a legrégibb Golf pihen a garázsaimban. Mondjuk az erősen menő szöveg lenne Golf találkozón. De persze csak akkor teszek így, ha megint beszívatnak a tuti Mondeókkal, a BMW 520d-t meg horror áron adnák, és a Lada Vesta se fogna meg a próbaúton ősszel, amikorra ígérik.
Valami új vagy újszerű autó mindenképp kell télre, mert a patika full igényes Golf I-re már nem akarom rátenni a téli kerekeket, az a kocsi többé nem lát havat meg sót. 17 év hibátlan szolgálat és megannyi XXX-es élmény után ezt érdemli.
|
Biztos hogy lehetne meg finomhangolni, a blokkkat nem is huztaam szet miota hozzam kerult. Viszont mar megvan a helye masnal, gyorkkel beszeltuk pont tegnap, hogy elcsereljuk az xt 350 et az rdre meg nemi kpra;-)
|
Mi meg Rékával a Kaptárkő-kilátóból néztük a naplementét Cserépfalu felett.
Odafele végig Hórvölgy, visszafele meg Tamásszéki-Belvács-Hidegpatak völgyön át a Hórba vissza, ez már technikásabb volt, főleg kétszeméllyel, sötétben, de a DT-nek nem tétel.
Amúgy Sákó hazafele kicsit kiforgattam a DT-ét, hát ez úgy otthagyná a 634-esemet, ha verseny lenne, mint a picsa. Alapvetően teljesen nyitott powerrel alig járok vele, elváltok mindig, de most odakentem neki, hát ki se mertem a végéig húzatni, már a fika ment ki az orromból, olyan tüdő van ezekben, ha megkínálják. Szal a te RD-édnek még így kéne menni, azzal a kis pehely vázzal, virsli gumikkal, ennie kéne csóri KGST nagyvasakat, nyilván nem tartós száguldásban, csak verseny erejéjig.
|
És akkor most meddig nem lesz ki a 4 kereked? Vagy már jön közbe vagonon Wolfsburgból az új G7?
Amúgy miért ne menne fel egy 400-as az Alpokba kétszeméllyel közúton? Még egy Simson is felmegy, nemhogy ez.....nomeg Vivi kb. egy nagyobb csomaggal van egysúlyban
|
Üresen tátong a garázs...
Máris hiányzik a jó Golf I., pedig még csak 3 órája hagytam ott a szakinál...
|
Jó kérdés Sákesz, le volt mentve a motoros csajos képeim közé.
Ne mondd Apró hogy ketten felmentek egy 400-as motorral az Alpokba? Szúrd inkább fel a kanári picsákat!
|
90-es évek közepe Honda CB 400. Az én Yamahám kortársa.
|
[Későbbi] [17831-17812] [17811-17792] [17791-17772] [17771-17752] [17751-17732] [17731-17712] [17711-17692] [17691-17672] [17671-17652] [17651-17632] [17631-17612] [17611-17592] [17591-17572] [17571-17552] [17551-17532] [17531-17512] [17511-17492] [17491-17472] [17471-17452] [17451-17432] [17431-17412] [17411-17392] [17391-17372] [17371-17352] [17351-17332] [17331-17312] [17311-17292] [17291-17272] [17271-17252] [17251-17232] [17231-17212] [17211-17192] [17191-17172] [17171-17152] [17151-17132] [17131-17112] [17111-17092] [17091-17072] [17071-17052] [17051-17032] [17031-17012] [17011-16992] [16991-16972] [16971-16952] [16951-16932] [16931-16912] [16911-16892] [16891-16872] [Korábbi]
|