Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [17831-17812] [17811-17792] [17791-17772] [17771-17752] [17751-17732] [17731-17712] [17711-17692] [17691-17672] [17671-17652] [17651-17632] [17631-17612] [17611-17592] [17591-17572] [17571-17552] [17551-17532] [17531-17512] [17511-17492] [17491-17472] [17471-17452] [17451-17432] [17431-17412] [17411-17392] [17391-17372] [17371-17352] [17351-17332] [17331-17312] [17311-17292] [17291-17272] [17271-17252] [17251-17232] [17231-17212] [17211-17192] [17191-17172] [17171-17152] [17151-17132] [17131-17112] [17111-17092] [17091-17072] [17071-17052] [17051-17032] [17031-17012] [17011-16992] [16991-16972] [16971-16952] [16951-16932] [16931-16912] [16911-16892] [16891-16872] [Korábbi]
Milyen részegek? Én nem láttam ott senkit a Pancsa környékén, bár inkább a másik irányba figyelgettem a mozgást
Siskóék is előkerültek még a TS-el, még éjfélkor is igen bő az élet, bár biztos most a vakáció kitörése, meg a jó meleg este miatt főképp.
Rendszert kell csinálni a motoros krúzból, de csak szép veteránokkal, szép ruhában, ahogy most.
|
Elég nagy nyüzsi volt a városban, mondjuk az a pár részeg f@sz kimondottan idegesített, sztem miattuk hívták oda a jardokat, zavarták a színházból épp távozó népeket, meg engem, h felborítják a pancsit.
Burki megvette az ideális motort?
|
Most jöttem meg a telekről, mehet a krúz, rúgom a Danúviát!
Remélem Burki valami nagymotort vettél, mert tegnapelőtt is siralmas volt az a kilövés a Búzán a pirosból a Simsonnal, a Danuviával alapjáraton mentem, de így is vissza 2-vel kellett bevárnom téged....mire észrevettem, hgy a tükörbe se látlak.
|
Na vettem Burkitól 2 teleszkópot, de azért köszi Tomi.
|
Fostos az idő, így nem lesz motoros sütés, gyanítom. Viszont ha estére kijavul, egy krúz?
Most délután meg megyek bodzát szedni, csinálok szörpöt, mint vmelyik évben.
|
Ott leszek Jani 12,45-re.
|
új szamom van 06317829896
jelenleg eppen van 2 eleg rat style mz teleszkopom tudod a trophy a burkolt rugozik rendesrn csak s burkolat rozsdas kopottas. meg van 2 szep allpotu jawa 350 teleszkópom. |
Hívhatsz utána is kb. kettőig, mert 3-kor kezdődik a kamarai Wellness tábor, vasárnap délig lazulunk, utána leszek újra hadrafogható. De a teleszkópok megvárnak téged, jöhetsz akkor is akár...
|
Kedves János! Ha nem érek oda, akkor még dolgozom. De, ha odaérek, akkor már nem dolgozom.
|
Talán a keletnémet madárszéria bővül? Vagy ismét a csehszlovákok erősítenek bele? Nagy talány, a banda lélegzetvisszafojtva vár.....
|
12:45-re. De pontos légy, mert 13:00-kor már indulok bővíteni a gépparkomat. Tegnap döbbentem rá, hogy idén még nem is vettem motort, és már június van!! Ez így nem maradhat....
|
Érdekel. Délután mikor ugorjak le a garázshoz?
|
Apró, nekem van vagy 6 Schwalbi teleszkópom, meg 2 Babetta is, ha érdekel gyere nézd meg...
|
Szerencsere nem dobalja a fokozatokat, szepen veszi, babetta gyujtas van rajta tudod, megyis vele szepen. Az olajszintre figyelek, az lesz a ludas.
Adj nekem hatso teleszkopot, de hiaba hivom a a 30/691... szamod nem kapcsolhato.
|
Mz Ts 125-150 (kissé igénytelenebb hozzáállással mint Siskó)
Szóval ha szarrá van kopva a blokkod az 2 est dobálni fogja mert itt ejt a legnagyobbat 2 sebesség között és szereti darálni a léptető villát.
Ez a kopás hozza magával, hogy hidgeen az 1 est is dobálja. utca végéig nyélen tartod az 1 est aztan nincs probléma.
a 3 mas a szent az a sebesség aaz amit szinte nem tud kidobni akármilyen stabil mertt az 2 oldalról is támaszva van XD
a 4. az a sebesség ami a legközelebb van a kislánckerékhez. ezáltal a legtávolabb a golyós csapágytól hiaba ott az a bronz hoki lóg mint a kurvaélet nah szal. ha dobálja a 4. et töltsél bele olajat me ha nem akkor keresztbeáll mint siskónak.
egy kopott blokk 500 km-enkén egy decit lazán kilapátol a lánckerék felé:D
a kuplung egy rakat szar ha erölködik a motor akkor megmelegszik a lamellák bedagadnak azt nem fog kiemelni a kuplung ha ezen felől kopott is akkor amellett hogy nem emel ki csúszni is fog :D
megoldás inkább dobálja ki a 4. et olaj nélkül mintsem hogy ne lehessen kuplungolni :D (siratófalakon igényli de néha még kevés is )
Főtengelye túl van tervezve ez a rész az egyik legnagyobb pozitivuma 20000 keserves kilómétert húztam bele csóri mz be de még mindig hibátlanul működik pedig a 0.4 es hézag a bronz meg a csapszeg között is megvan már :D
a dugattyú ha moslék benzinekkel meg szar keverékolajokkal jársz egy idő után kiég. a közepe.a gyári gyujtás egy raklap fos. babettát rá és no problem
A karbi hibátlan elnyűhetetlen primitiv tökmindegy mekkora fúvókát adsz neki 90 110 ugyanugy megy a gyári dobbal csak 110 el többet eszik :D
a gyári kipuff felér egy félig nyitott golyóscsappal. cssak némileg halkabb.
|
Én meg telkeztem egész délután, estére faszául összeállt a slaggos vízrendszer, csapok, mosdótálcák, csatlakozók, lefolyók minden ok, aztán megelégedve ülök már vagy 5 perce a teraszon, mire egyszercsak hallok egy szisszenést, és látom spriccel a víz......szétnyílt a slagg egy helyen. Nem bírják már sajnos a nyomást nagyfater 20 éves slaggjai, amiből leltem egy jó nagy tekercset, és abból építettem ki a rendszert, úgyhogy muszáj leszek venni drágapénzen új slaggot.....pedig beakartam zsidózni
|
Űzzük-hajtjuk!
|
Na ezt is lementettem.
Keresek Mz-Simson hátsó teleszkóp párt. Pár ezret adok érte. Nem kell szépnek lenni, úgyis szétvágom a rugókat.
tekero76@gémél.com-ra írjatok
|
Izgalmas olvasmány!
|
[Későbbi] [17831-17812] [17811-17792] [17791-17772] [17771-17752] [17751-17732] [17731-17712] [17711-17692] [17691-17672] [17671-17652] [17651-17632] [17631-17612] [17611-17592] [17591-17572] [17571-17552] [17551-17532] [17531-17512] [17511-17492] [17491-17472] [17471-17452] [17451-17432] [17431-17412] [17411-17392] [17391-17372] [17371-17352] [17351-17332] [17331-17312] [17311-17292] [17291-17272] [17271-17252] [17251-17232] [17231-17212] [17211-17192] [17191-17172] [17171-17152] [17151-17132] [17131-17112] [17111-17092] [17091-17072] [17071-17052] [17051-17032] [17031-17012] [17011-16992] [16991-16972] [16971-16952] [16951-16932] [16931-16912] [16911-16892] [16891-16872] [Korábbi]
|