Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [17831-17812] [17811-17792] [17791-17772] [17771-17752] [17751-17732] [17731-17712] [17711-17692] [17691-17672] [17671-17652] [17651-17632] [17631-17612] [17611-17592] [17591-17572] [17571-17552] [17551-17532] [17531-17512] [17511-17492] [17491-17472] [17471-17452] [17451-17432] [17431-17412] [17411-17392] [17391-17372] [17371-17352] [17351-17332] [17331-17312] [17311-17292] [17291-17272] [17271-17252] [17251-17232] [17231-17212] [17211-17192] [17191-17172] [17171-17152] [17151-17132] [17131-17112] [17111-17092] [17091-17072] [17071-17052] [17051-17032] [17031-17012] [17011-16992] [16991-16972] [16971-16952] [16951-16932] [16931-16912] [16911-16892] [16891-16872] [Korábbi]
Szerintem egy jó hosszú vontatókötelet amit rá tud akasztani az épp aktuális motoros társának gépére ha lerohad, meg egy köteg pénzt amivel fizet, hogy az illető bevállalja a vontatást
|
Szűcsék! Egy szavazást írjatok már ki, mint régen! Címe: Vajon mit cipel Burki a táskában? Szerszámokat? Az lehet, de ugye ahhoz egy szerelő is kéne. Esetleg Kólát, hamburgert, mint értékálló valutát? Tippek?
|
Nem, az maximum backlift lehetne... A gyári dukkós kormányburkolatot kell figyelni a príma arany simson jellel, amit a piros schwalbi burkolat helyett kapott...meg a zsírúj helyzetjelző lámpát...
|
Az a ruppótlan táska a facelift?
|
A kép vasárnap délben készült, fent voltunk Jávorkúton a parkolóban Kreisz Alexszel. Láttuk is a majális parki nagy parkolóból, ahogy vonultatok haza a Bogárral meg a Trabival a találkozóról. Azóta már a matricákat is felraktam. Már csak valami jó gyári színű oldallemezeket kéne összebörzézni, és perfekt lenne a jó fellelt állapotú Stár!
|
Ezen a hétvégén én nem leszek képben, de hétközben mehet a délutáni motorozás, tele a Twin meg a kicsik is. Megtörtént végre a Stáron is a facelift
|
A sporttársam, akivel mentem volna a Királyhegyre tekerni, lemondta, so efelől mehet a kistokaj, mert max Te jöttél volna még Peták, de akkor gondolom nem akarsz. Ha meg egyedül ki ismegyek, én azt hamar megnyomom, odaérnék a bulira.
Vettem egy új aksit az Izsbe, eddig keveseltem a töltését, de ezt meg végig lámpázva is frankón ott tartja 6,35 V-on, tehát már az aksival volt a baj, nem is csoda, 5 éves volt már... De még jó lesz a Cezetbe, az modern motor, biztos jobban is tölt
Valamelyik este motorozhatnánk újfent!
|
Császta-hegy, Edelény felett.
A 350-esről beszélek amúgy, a 250-est elkezdtem szétkapni festéshez, abból az is lehet csak jövőre lesz motor. Az sokkal jobban ráz, nem is csoda, hisz egyhengeres, meg nagyon merevek a lábtartói.
Kérdés:
Hétvégére egy Kistokaj? Ki érne rá? Szombaton pont falunap van, láttam kiplakátolva, gondoltam lehetne ott flangálni is, fagyizni, stb. Csak úgytom kakas bicajozna, Földényi meg valami legénybúcsúba megy, nemtom lenne-e létszám.
|
Nincs meglazulva a felfogatócsavarja?
|
Hát a felsoroltak egyike sem áll fenn BT-kém, valmi más oka lehet ennek...
|
jani sok oka lehet. pl
csak jobb oldalt van labtarto
csak jobb lába van
nem hord cipot.
nem hord zoknit.
felemas cipot hord
nincs labtarto gumi
stb :) |
Puxi pont fordítva magyarázta a dolgot, Sákesz. A 350 jobb és kényelmesebb, nem a 250. A fotóból derül ki hogy melyik gépről beszél.
Amúgy Melinda nekem panaszkodik, hogy a Twin Sporton a jobb lábát szétrázza a hátsó lábtartó. Az miért lehet szerintetek?
|
A 250 es jobb mijt a 350 es jawa reka szerint?
Nekem is volt kedvem tegnap aszfaltozni, ugyjogy leugrottunk lucra az rdvel, de egy kicsit megkergettunk az ij elkerulon...viszont 2 emberrel szembeszelbe a 80 max 85 volt a vege....szoval kene valami korabeli 4 utemu japan...pl honda cb 400 |
Nekem még várat magára a czechoslovensko dinamika.
Ez melyik ez a fuckilátó?
|
Teszteltem ma a Jáwát kétszeméllyel, meg kell hagyni, hogy még Réka kis pehely súlyát is erősen megérzi, érezhetően ellustul, vissza kell szúrkálni szorgosan, ha dinamikára vágyok. A 80-100 kényelmes utazót persze így is vígan tudja, még szembeszélben is. A fogyasztásra leszek kiváncsi, majd vissza telintankolom, aztán kiderül mennyit kapott be a mai 104 km-en, egy 7-esre tippelek.
De a fő lényeg, hogy Réka szerint ez az eddigi legkomfortosabb gépem, kényelmes az ülés, jó a kapaszkodó, nem rázza szét a lábát és seggét a rezonancia, és még haladgat is ha odakenem neki.
|
A lényeget majdnem elfelejtettem:
Boldog D-napot mindenkinek!!!
|
A 21 nap a maximum ügyintézési határidő, nem lesz az annyi, csak többet mondanak, hogy boldog légy mikor hamarabb elkészülnek ettől!
|
Ez az ideiglenesen kivont állapot, a lehető legbonyolultabb, hiába megvan minden, még mindig nem tudták átírni, mert Debrecenből le kell hogy kérjék a forgalmit, hogy bevonhassák Ez 21 napot vesz igénybe. Remélem nem vernek rám semmi bírságot, h nincs 15 napon belül átírva, mert abszolút nem az én hibámból, hanem ez a bürökrácia, meg gyors egyszerű ügyintézés viszi az időt.
Benne vagyok meló után vmiben, motorozás id jöhet akár megint, mint múlt héten! De bicajozás sörrel, hesszelgetve, az sem rossz.
|
Támogatom! Bár olyan kényelmes lett a Swarglim az új öntötthab üléssel, hogy nem szívesen ülök fel másra...
Na mi van Kaxi, rendben lement a Jawa papírozás? Szervezhetjük a csehszlovák csoportképet Puxiék előtt?
|
[Későbbi] [17831-17812] [17811-17792] [17791-17772] [17771-17752] [17751-17732] [17731-17712] [17711-17692] [17691-17672] [17671-17652] [17651-17632] [17631-17612] [17611-17592] [17591-17572] [17571-17552] [17551-17532] [17531-17512] [17511-17492] [17491-17472] [17471-17452] [17451-17432] [17431-17412] [17411-17392] [17391-17372] [17371-17352] [17351-17332] [17331-17312] [17311-17292] [17291-17272] [17271-17252] [17251-17232] [17231-17212] [17211-17192] [17191-17172] [17171-17152] [17151-17132] [17131-17112] [17111-17092] [17091-17072] [17071-17052] [17051-17032] [17031-17012] [17011-16992] [16991-16972] [16971-16952] [16951-16932] [16931-16912] [16911-16892] [16891-16872] [Korábbi]
|