Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [17831-17812] [17811-17792] [17791-17772] [17771-17752] [17751-17732] [17731-17712] [17711-17692] [17691-17672] [17671-17652] [17651-17632] [17631-17612] [17611-17592] [17591-17572] [17571-17552] [17551-17532] [17531-17512] [17511-17492] [17491-17472] [17471-17452] [17451-17432] [17431-17412] [17411-17392] [17391-17372] [17371-17352] [17351-17332] [17331-17312] [17311-17292] [17291-17272] [17271-17252] [17251-17232] [17231-17212] [17211-17192] [17191-17172] [17171-17152] [17151-17132] [17131-17112] [17111-17092] [17091-17072] [17071-17052] [17051-17032] [17031-17012] [17011-16992] [16991-16972] [16971-16952] [16951-16932] [16931-16912] [16911-16892] [16891-16872] [Korábbi]
Egy 5 ajtós Niva kéne ide, a Jókain állt egy sokáig, de már 10 éve, már akkor is bejutott valahogy.
Régi Vitarákkal szemezgetek még, de állítólag papír a kasznijuk (Suzuki), így fossá vannak már rohadva, meg rengeteg féle módosítás történt rajtuk a gyártás során, így kész katasztrófa venni hozzájuk alkatrészt, mint általában a nem alap-szériás japánokhoz, bár még mindig szívesbben szerelgetnék egy terepjárót, mert azért az mégiscsak egy hobbigép is, egy örömszerző eszköz, nem egy sima utcai szürke autó. Így van ez a motorokkal is, ott is szívesebben költ és szív az ember.
|
Ha szervizbe hordod, meg locsolsz rá, úgy MINDEN autó örökéletű, amíg el nem rohad, ehhez nem kell Toyotának születni. Ezt pár elbaszott típuson kívül mind tudja. A Golfok is maximálisan.
Nekem pont olyan kéne ami nem igényel ilyesmit és mégis elég jó, lásd Bogarak.
Golfomra is ráköltenék évi 50-100 ezret, egy szavam sem lenne, mint ahogy a legtöbb átlag autós teszi, "időszakos szervíz" címen nyugtatva magát, lásd Bübü Toyotáját, gyújtókábelek, stb, az attól még hiba. Csak kb. ugyanennyi használattal a Bogárra elég évi átlag 10-20 ezer ft, na jó meg mondjuk még egy 10-esnyi olaj :)
Nálunk is a céges kocsikat dicsérhetném ezerrel, de ha mellé nézem az éves szervízszámlát, hát akkor inkább azt mondom, hogy ennyi pénzért ez a minimum.
|
Puxi rátapintott a lényegre. Én is csak 5 évig gondolkodok a Ladában, amíg garanciális. Utána eladni, kipótolni, és venni még egy új Ladát, vagy valamit. Csakhát sok az a 3,33 misi is. Jobb lesz kivárni a Vestát, az olyan 2,8 misi lesz full extrásan. 2,9 megállítja névre írva, forgalomba helyezve. Ősz körülre ígérik. Na annak oszt a nyomába se ér Sákó Nissanja. Tényleg Sákó, megvetted már rá az infrát?
|
Ott van a cikk a totalcaron, higy egy amerikai tulaj 8 ev alatt a toyota terepjarojaba beletett egymillio merfoldet, ami 1.6 millio km, es a markaszalon becserelte a kocsit egy legujabb ugyanolyan modellre. A terepjaronak szinte a kopottas belteren kivul nincs is baja, azonban a tulaj minden kotelezo szervizen megjelent, markaszervizbe hordta es gsari alkatreszekkel javitottak. Termeszetesen ceges kocsi volt, de ebbol is latszik hogy a toyota milyen jo, masreszt meg hogy torodni kell az autoval, nem zsidozni, es akkor egyes modellek orokeletuek. Szerintem a bogar sot a eegebbi mercik es audik is tudnanak ilyen tavokat futni, hasonlo igenyes karbantartas mellett |
A héten, ha marad ez a faja idő, lehetne valami koraesti motorozós szalcsisütést csapni, pl. Edelénybe a kilátóhoz, neme? Mondjuk pénteken, ha korábban végzünk, hogy legyen elég idő.
Jó lenne egy ilyen új Niva vagy 4-5 évig, tököm tele lett ma a szereléssel, a Golfon cseréltem flexicsövet a kipuffcsőben, tököm ki van az ilyen hibákkal, még ha csak 3000 ft-os és félnapszerelős hiba is, nekem olyan autó kéne, amin semmit nem kell szerelni muszájból, csak kedvből. Komolyan mondom egy olyan mai autó kéne jó fűtéssel, meg rozsdamentes kasznival, mint a Bogár, amivel nincs gond.
Motortartó bakok is már csereérettek, meg a hátsó kipuffdob is a Golfon, meg a főfékhenger is, de rohadtul nincs kedvem ilyenekre időt és pénzt szánni, pedig mások 10-szer ennyit költenek a kocsijukra, miközben kurvára elégedettek vele, hát én a Bogárral vagyok elégedett, nem az ilyen modern locsolós kocsikkal. Gondoltam is eladom, aztán veszek egy fiatalabb G4-est, hátha az gondmentesebb lenne, dehát azokon is ugyanúgy szarnak mennek az ilyen dolgok, csak még drágább lenne a végére.....én 10 ezret is sajnálok egy ilyen snassz gépezetre költeni, nemhogy 50-100 ezreket.....még a gyertyákat se cseréltem benne mióta megvettem......egy veterán az más, ott szívesebben nyúlok zsebbe
|
Én megdolgoztatom őket a pénzükért, nálam nincs lazsálás meg tudatlankodás...
|
egy ilyen Burki féle autótesztelés után azért biztos megkönnyebbülnek a szalonban amikor elmegy
|
Jani de te nem jarsz lepcson, de meg folduton sem...lassan 40 leszel, nem most most menjen el az eszed! En pl kenyelmes vagyok, es lusta, de banom hogy nem vettem hamarabb modern kocsit. Beulok szepen a nissanba, szol a jo zene, megs a kellemes legkondi, szepen lemegy az elektromos ablak, csipantom a kartyat, es beallok a parkoloba. Hazafele ugyanez. Igaz a trabi is hibatlan volt, sokat szereltem es sokat is csajoztam vele, de most 30 tul nalam mar bekoszontott a nyugis korszak;-) |
Jaja. A Vestát várom már nagyon. Bár ettől a Nivától is begerjedek, dehát ezzel a dukkóval meg ezzel a felszereltséggel, forgalomba helyezéssel névre írva 3,33 millió. Azért az nem kis pénz. Oszt se klíma, se bőrkormány. Dehát ez nem is arról szól. Viszont felmegy a lépcsőn is!
|
Volt ott 8 különböző féle Lada. Miután a Nivánál észrevettem a turpisságot, átnéztem egyesével az összeset. Egyik sem volt zárható. Ezután kérdőre vontam az egyik értékesítőt, aki csak széttette a kezét, hogy ő em érti. Amúgy most a sima Nivát is elektromos ablakkal szállítják, holott kurblissal kéne. Ezt sem értik, de örülnek neki Ugyanakkor a Nívákat random gumikkal szálltják, hol frankó 4 évsakossal, hol hoki nyárival, amihez erősen ajánlott egy külön téli szett. Ki érti ezt?
|
Zárhatóak a mieink, gyárilag. Vmit az eladó tudhatott rosszul megint.
|
,,egyik Lada tanksapkáját sem lehet zárni"
Az kemény! Vannak gyártók és népek, akik soha semmiből nem tanulnak, ügyesen megspóroltak autónként kb 400 forint önköltséget, cserébe elriasztottak pár száz (ezer?) vevőt.
|
Amúgy nagyon prímán, dinamikusan mozgatta a 82 lóerős 1.7 i a Nivát . Jó tágas volt, kényelmes, frankó olyan magasan ülni. A Granta is lendületes volt a 96 lóerős 16V-vel. A gyengébbik 8V motorral nem volt. Azért arra rácsodálkozta, hogy egyik Lada tanksapkáját sem lehet zárni. Ti ezt Kakas a hivatalban hogy oldottátok meg? Vettetek rá a kúton 2 ezrért zárható tanksapkát? Vagy ti nem féltek attól, hogy az egyik "elégedett" ügfél cukrot tölt a tankba?
|
Alapból négykerekes, és az természetes, h meg kell állni a felező meg a difizár kapcsolásához, de ez utóbbira lettem volna kíváncsi, h álló helyzetben kijön-e. Am a cégesek elmennek így vegyesben (oút/terep) 10literrel is, hja sok az elakadás, volt h 18.
|
Na Kakaskám nem felejtettem el a kérésed szombaton, de aszonták hogy nem szabad semmit sem kapcsolgatni, mert száraz úton szétszakadhat a hajtás, ha rálövöm a difit illetve a felezőt. Amúgy nagyon gyerekcipőben járnak még a dolgok, az egyik értékesítő azt mondta hogy állandó összkerékhajtása van a Nivának, azért szív 12,2 litert városban, a másik szerint alapból csak a hátsó kerék hajt, és kapcsolható az összkerékhejtás, de csak nehéz terepen, de legalábbis havas csúszós úton, különben szétszakad az egész... mindenki másképp tudta. Szerinted? Amúgy ebben a színben, ezzel a Diszkó-Nivás Urban felszereltséggel nekem nagyon adja:
Ja Puxi az ötajtós Niváról meg azt makogták, hogy az nem is az Izsevszki gyárban készül, hanem valami magán cég építi át a háromajtósokat, és szürke importban jön Magyarországra, valami szarvasi cégnél lehet kapni, fel is írta a címüket meg a nevüket egy papírra. De semmi köze a Lada Hungary-hoz. Nemtom akkor meg hogy lenne a gari meg a szervíz. De ha ilyen tákolt-hozzátoldott valami, akkor nem is kell. Dehát a Vestáról is hárman háromfélét mondtak, magam sem tudom kinek és mit higgyek el...
|
Miket meg nem tudok itt a cezetes fórumokról: "A CZ 250-485 öst eredetileg az egyiptomi -iraki piacra szánták.
Volt belöle Akku nélküli változat is´az éghajlati körülmények miatt.
Nálunk a népnyelv Egipt`an nak (Egyiptomi) nevezi ezt a tipust."
Akkor már nekem is van sivatagi motorom, mint Zsórinak
|
inkább gyalog vinném az erdőbe vagy egy jóóóó dobozos UAZ-zal
|
Nagyon low-cost az a libegő, de a mai nap lányával azért mégis váltanátok egy returt, asziszem
|
[Későbbi] [17831-17812] [17811-17792] [17791-17772] [17771-17752] [17751-17732] [17731-17712] [17711-17692] [17691-17672] [17671-17652] [17651-17632] [17631-17612] [17611-17592] [17591-17572] [17571-17552] [17551-17532] [17531-17512] [17511-17492] [17491-17472] [17471-17452] [17451-17432] [17431-17412] [17411-17392] [17391-17372] [17371-17352] [17351-17332] [17331-17312] [17311-17292] [17291-17272] [17271-17252] [17251-17232] [17231-17212] [17211-17192] [17191-17172] [17171-17152] [17151-17132] [17131-17112] [17111-17092] [17091-17072] [17071-17052] [17051-17032] [17031-17012] [17011-16992] [16991-16972] [16971-16952] [16951-16932] [16931-16912] [16911-16892] [16891-16872] [Korábbi]
|