Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korábbi]
Szerintem a legolcsóbb az utánfutó.
|
Van legális módja annak, h így rsz nélkül elmenjek ide a mexikóba műszakizni/eredetvizsgázni? Nincs kedvem megint szétszedni, opelba becibálni, majd kicibálni 2x ugye.
|
Hoppá, a kedd esti csapatást lezáró vidám képet el is felejtettem felszúrni...
|
Ma meg a Twinnel jöttem dolgozni. Ha már egyszer itt vagyok vele Szerencsen, délben meló után körbemotorozom a Tokaji szőlőhegyet is.
Amúgy Puxi szerintem ennek is alacsony az alapjárata, zakatol meg amiket írtál, nagyobb fordulaton szépen kisimul, 100-nál 4 ezres fordulaton meg egyenesen öröm hallgatni. Na ezzel nem is tudtam annyit nézelődni reggel Megyaszó felé körbe, mint tavaly a Mustanggal. Viszont sokkal hamarabb kiértem a melóba...
|
Hát azért én tegnap este is megűztem a Schwalbit...
|
Én mától vasárnapig a Mátrába leszek Rékával, szal én tuti nem megyek.
|
Szombaton van kedve valakinek jonni abaujszantora ivo napi borkostolasra, meg pincelatogatasra? Mi janiekkal meglennenk 4 en, csak sofor nincs aki vezetne hazafele. Igy meg lehet motorral megyunk, ez esetben mar bubu meg pojya is csatlakozna a 70 esekkel |
Fő kábeleit nézd át, cseréld ki, egyszerű a bekötése, egyik legjobb meló a vezetékelés, saruzás, méregetés, szeretem csinálni.
Most jöttem meg Rékától, az 559-es első utcán kívüli próbaköre volt, igencsak kellemes kis gép, szinte nem is forog, csak megy, ha kell 4.ikben pöfékelek itt fel vele a dombon, meg kb. 30-40-től már él 4.ikben. Érezhető azért a többlet a 175-ös képest. Egyedüli ami zavar, hogy alapjáraton, meg motorfék üzemben olyanokat üt/kolompol a blokk, bár nagyon zsidós az alapjárata, majd feljebb tekerem, mert már kissé emelt fordulaton, vagy nyitott súbernél simán jár. Szerintem ha főtengelyes lenne, akkor emelt fordulaton csörögne egyre jobban.
|
Lehet, h átvezetékelem én ezt az egész cezetet, hol van szikra, hol nincs, lámpa sose, néha a komplett áram elmegy, ez így tű a szénakazalban
|
Egy ilyennel mekkora raj lennék...
|
A gázolaj az ott ragad a rozsdaszemcsékkel együtt a falán, az nem jó, utána még ki kell öblíteni. Én eddig Ro55-el, benzinnel, lánccal, meg mosószeres vízzel csináltam, de olvastam Szimósoknál, meg veterán fórumokon, ezt a citromsavat, hogy milyen jó, így kipróbálom. Meglátjuk. A sósav is új ötlet volt, persze ne töményen képzeljétek, hanem erősen felvizezve (kb 1 deci sav, 1 liter víz), szép fémtiszta is lett egyből, de ezt azért nem mertem ázni hagyni benne napokig. Arra ott a gyenge citromsav.
Mondjuk ezentúl biztos nem veszek több citromsavat, maradok a higított sósavnál, az úgyis van otthon mindig, mert ha forrasztok, azzal zsírtalanítok, utána csak úgy szalad a cinege a vason is!
|
Milyen gyújtás van rajta Kakas?
|
Nem csak a műszakira, hanem nem szeretném, h valahol otthagyjon majd
A sósavat én sem értem, én a lánc-gázolaj kombóban hiszek.
|
Sósavat a tankba, az igen
Az 500-as boxer Jawa volt még igen kemény, na egy olyan blokkot elfogadnék. Vagy egy Jawa 90-ét.
|
Túl komolyan veszed te a műszakit Kakas, ezek a felsoroltak oda nem kellenek
Amúgy nekem is épp citromsavban ázik a tank......előtte kapott egy kis alapozó sósavas vizet is a láncozás után
|
Nézegettem, hogy rengeteg féle CZ meg Jawa volt, amik itthon nincsenek, volt pl 250-es kéthengeres CZ, ami ránézésre csak a blokkban különbözik az enyémtől. Ilyet Jawaban nem találtam. Meg sokféle cross 250-es volt, az megint egy másik blokk. Mentek itt a fejlesztések a tótoknál!
Egyébként készítem a vasat a műszakira, még a tankpucolás és az elektromosság van hátra, ez utóbbi nem lesz kis falat...
|
Hát én minden nap megteszem a városban a szokásos 6-7 km-emet a Danuvia nyergében, kisebb dugókban, pirosban ácsorgásban, összesen kb. kiad 20-30 percet, ez pont arra elég, hogy a motoréhségemet minimálisan kielégítse, szal ha délután felülök bármire az akkor legalább egy 50-100 km "kiadósabb" motorozást kell, hogy jelentsen, arra meg nem mindig van elég idő, ilyen felugrok a Kilátóba, meg kiugrok Tapolcára témák nem hoznak lázba.
Ahhoz meg még hideg van, hogy mittom estére kiugorjunk valahova sütögetni, vagy ilyen este 10-11-ig morozzunk, meg vigyük a csajainkat is, ahhoz még kell 1,5 hónap.
|
Burken nekünk ez a céltalanul motorozom összevissza mert újdonság történet már lezajlott kb 10-15 évvel ezelőtt de neked még nyilván élmény
|
Hát ma se jött senki motorozni, hiába hívgáltam végig a fél bandát, csak a fórumon megy itt a csapatás meg elméletben. Na sebaj, én munka után másfél órát verettem a Twinnel, és másfelet a Schwalbival. Most ők voltak a sorosak. Most jöttem fel.
|
170 kg terepre már ALKALMATLAN.
Én meg tegnap nézegettem, meg méregettem a csepptankos 450 és 559-est, hát meg kell mondjam, minden csak látszatra egyező, de amúgy szinte minden tök más. A blokkok is eltérű méretűek, akár az oldaldeklik, tuti nem csereszabatosak, az oldallemezek, kormánylemezek, első villa is kicsit más, sőt még a csepptankok felfogatása is más, meg a formájuk is kicsit, a CZ pufibb, a Jawa szív-alakúbb. Szal nem csoda, hogy Kakas "sport" csepp-blokkja meg megint egy más tészta. De amúgy meg kell mondjam a CZ-kben mintha több lenne az anyag.
|
[Későbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korábbi]
|