Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[Ksbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korbbi]
n nem a pnzen szarakodtam Geri, hanem beltom a korltaimat, s mg szinte ingyen sem veszek meg egy olyan motort, ami 8 ve ll, nem indul, nem prblhat ki, s nyilvnvalan nem tudnm egyedl megcsinlni. Plusz mg a Golf I-be sem fr bele. A ilyen motor sokkal inkbb Kakasnak val, a legjobb helyre kerlt gp. Nekem csak napi hasznltbl szabad motort vennem, ahogy Sk vagy BT vagy nemtomki nagyon blcsen megllaptotta mr korbban.
|
Gyrknek majdnem F650GS-e lett, csak a haverom mgse adja el Mondjuk neki pont nem fog szmtani, hogy az XT knyelmetlenebb, ha szilveszterkor is a DT-vel jtt ki velem Lengyelorszgba...
Ht Jani, ilyen vteleknl s sem szoktam szarakodni, nehogy meggondolja magt az elad, vagy pont jjjn valaki, aki rgr, vagy ilyesmi... Kifizetem, felpakolom, viszem, nem szabad hzni az idt.
Azt viszont ersen ktlem, hogy 50 db lenne belle Magyarorszgon, ahhoz kpest tl sok elad s forgalomban lev pldnnyal tallkoztam mr.
Sk, az ls engem rdekelhet, ha befr hozztok hazafele jvet S az ra =< 0 ft 
|
Nekem elhozhatod, gy mint a Golf I keskeny hts lmpkat 
|
Az is prima gep! Amugy van oroshazan egy jawa ideal burkolat meg ules a padlason. Kell valakinek, elhozzam? |
nekem is van egy endurm, Simson 
|
Gyerekek, mig ti itt a jawakra csorgatjatok a nyalatokat, addig n ujjongva figyelem, ahogy kipl ujra az endrs szakosztly! ma lattam egy xt 350 rendszamos hirdetest, hivtam bt-t hogy vette e meg, na kiderlt hogy gyrk megy rte kedden! gy mr lesz 2 db xt 350 s puxival egytt 2 db dt 125. aki akar mg venni endrt az most csipkedje magt, aztn lehetne menni 4-5-6 fvel. Tudom hogy puxi jobban szeret egyedl, de ennek pont az a lnyege hogy tbben legynk, mert ha valaki bajba kerl, ott a hall faszn kint, mg letet is menthet a trsad!
|
s az adattbln van olyan, hogy /2 ?
Na s hogy ment a szllts? Kikaptad az els kereket meg a srvdt, s befektetted a kipufog oldalra az Astra kombiba?
Azt rta a tag hogy 8 ve nem indtotta. Szval nem is volt prbat meg indtgats, csak sztszeds meg bepakols? Kivel mentl le Debrecenbe?
|
az van a forgalimban is, h 485 sport
|
s abbl az 50-bl egy a Kakker! Na ez mr dfi!!!   
|
Ejjha Kakas, ez a te gped feltehetleg akkor egy 485/2 Sport, ami tnyleg ersebb a sima csepi blokktl.
A CZ Sport nvvel illetett, 1968-ban debtlt sorozata a 175 cm3-essel indult (477 tp.), a 125-ssel (478 tp.), majd a 350-essel (472 tp.) folytatdott. A sorozatba harmonikusan illeszkedett az 1982-ben igen kis sorozatban gyrtott 485 tpus, melybe a rgi kiskerek blokkjt tettk. Ezt igen hamar vltotta a 485/2, ebben mutatkozott be a 36 mm-es teleszkpvilla, ami a kor legjobb els futmve volt a kategriban.
A blokkot 13-rl 18 LE-sre izmostottk, s pr aprbb mdostst vgeztek rajta. A megmunkls minsge sosem rte el a nyugati exportra gyrtott gpekt, de gy sem szmtott rossznak a keleti blokkban. rdekes, de semmi kze az 559 tpus 250-es Jawhoz.
Elnyei a nagyon merev s knny vz, mely a krosszplykon edzdtt. (Magas tvzanyag-tartalma miatt nem hegesztgethet akrmivel, akrhogyan.) A gp nslya sem magas, teletankolva 142 kg. A futm jl brja a strapt, a kezelhetsg nagyszer. Az lsmagassg sem tl nagy, kisebb termetek is jl elbrnak vele. Nagyon rugalmas, alacsony fordulatszmrl is rendesen, egyenletesen hz motorja van, melynek fogyasztsa nagyon alacsony: 3,2-3,8 l/100 km. Utazsebessge 80-90 km/h krl van. Tkletesen mkdik a legolcsbb tajvani Vee Rubber gumiabroncsokkal.
Azrt htrnyai is vannak. A hts lengvilla gyenge. Ha a rugstagok nem egyformk vagy az egyik tnkremegy, menthetetlenl tekereg. A hts segdvz is vzna, nem tesz lehetv nagy sllyal terhelst. Gyrilag nincs is pakolsi lehetsg, szinte minden tulaj faragott valami csomagtartt r. Az oldaldekni rgztse kritikn aluli.
rzkeny a guminyomsra: htul 2,2-2,3, ell 2-2,1 bar a megfelel. A henger ntttvasbl van, hajlamos a melegedsre, amit a beszerezhet cska utngyrtott dugattyk s szoros illeszts, szakszertlen frs mg tovbb tetznek. A 6V-os villamos rendszer gyakori galvnkorrzis problmi s elgtelen teljestmnye (65W) rontja az egybknt mintaszer megbzhatsgot. A mostanban kaphat izzk nem frnek bele az els lmpafejbe.
Indtsnl risikat rg vissza, ezrt, s csak ezrt nem csajoknak val motor (br mr mutattak egy tulajdonos csajt, aki 150 kg fltt volt, neki biztos nem rgott vissza…). Hossz tvon az egybknt knyelmes ls keskenynek bizonyul, s a derekat sem tmasztja. Az utas radsul rvid is. Az els duplex dobfk ugyan jl fog, jl is adagolhat, de blokkolsra hajlamos. rdemes a gyri 16-os lnckereket 17-esre cserlni.
Csekly talaktsokkal, odafigyelssel, j alkatrsz-beszerzsi forrsokkal egy nagyon megbzhat, munkba jrsra, kzlekedsre, s 80-85-s tempj egyszemlyes, nem nagyon hossz trkra rendkvl alkalmas gp, melynek ritkasga sem utols szempont (3000 db-bl 50-et hoztak Magyarorszgra).
|
Micsoda mozgasok vannak itt keremszepen! Tegnapelott lattam bt uj xt jet, meg is irigyeltem nagyon, csk meg nem hivtak fel hogy vinnek, mert dragan raktam fel
Jo szorakozast nektek a hegyekbe, mennek en is,de delben indulunk oroshazara... |
Ma kivtelesen cskkent a gpparkom, gyorsan elment, tegnap este a hirdets felttele ta feszt csrgtt a telefonom, s ma reggel az els befut vitte is. Nem is csoda, hisz prma kis gp lett a vgre, nem is krtem csillagszati rat rte, csupn 65-t.....gy n is fogtam kicsit, szerelgettem is rajta, tlen nem unatkoztam, motoroztam is vele, hadd szerezzen msnak is rmt, n mr nem hasznltam, csak rohasztottam, helyem meg nincs, ms projekt meg van. Alkudozni meg nem volt kedvem hetekig-hnapokig 75-rl indtva.
Bye-bye S51!


|
rdekes, akkor ez valami frisstett blokk lehet, fleg, hogy a vltt is megvariltk akkor, lehet ezt is ngyfelmlstettk.
|
Hlistennek nem fordatott vlts, gy nem kell elgondolkoznom majd, h most melyik motoron lk. A festse nem gyri, de nem olyan rossz. kW szerepel az adattbln, deht 250cc/13le a 80-as vekben eladhat lett volna? a 60-asokban mg taln. Petk, akkor majd csrglek, aztn vhol berjk 1mst.
|
A vltja ennek is fordtott????
|
Bele kne hajintani egy krossz CZ blokkot, er is lenne benne, meg a formja is jobban illene hozz 
Amgy tnyleg szp, gyrias motor, s km se sok van benne.
|
Pofs kis gp ez, elg megkmltnek fest, tn a fnye is mg gyri lenne? A szp kerekeit mr most irigylem. Ltom mg egy lda cucc is jrt mell. Ez m a vtel!
Adattbln amgy szerintem LE lesz az, ne bzd el magad :) Ez a csepptankosok 250-es blokkja, abbl is a CZ-k, mert ugye egykipuffos, a Jwk meg duplk. No majd lehet versenyezni az 559-esemmel, az 129 kg s 13-14LE, ahogy szerintem ez is :)
|
Bartkozgatok a cseszk teknikval, meg kecsegtet az adattbln a 13kW meg a 127kg is...


|
Nem szarakodtl Kakas, gy kell ezt, nem csak dumlni innen a gp mgl, aztn vrni, hogy hzhoz jjjn a j vtel.
Na majd most rrzel, hogy ezek a cseszk technikk mennyivel bvebbek a szovjettl, meg magyartl!
Rendben az 1 ra, de n akkorra Rkhoz megyek, szal majd mittom hvjatok fel, vagy valami, vrjuk be egymst a Majlisnl. Bogrral szndkszom menni, ti biztos gyorsabbak lesztek a Dkval.
|
[Ksbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korbbi]
|