Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korábbi]
Én nem a pénzen szarakodtam Geri, hanem belátom a korlátaimat, és még szinte ingyen sem veszek meg egy olyan motort, ami 8 éve áll, nem indul, nem próbálható ki, és nyilvánvalóan nem tudnám egyedül megcsinálni. Plusz még a Golf I-be sem fér bele. A ilyen motor sokkal inkább Kakasnak való, a legjobb helyre került gép. Nekem csak napi használtból szabad motort vennem, ahogy Sákó vagy BT vagy nemtomki nagyon bölcsen megállapította már korábban.
|
Györknek majdnem F650GS-e lett, csak a haverom mégse adja el Mondjuk neki pont nem fog számítani, hogy az XT kényelmetlenebb, ha szilveszterkor is a DT-vel jött ki velem Lengyelországba...
Hát Jani, ilyen vételeknél és sem szoktam szarakodni, nehogy meggondolja magát az eladó, vagy pont jöjjön valaki, aki ráígér, vagy ilyesmi... Kifizetem, felpakolom, viszem, nem szabad húzni az időt.
Azt viszont erősen kétlem, hogy 50 db lenne belőle Magyarországon, ahhoz képest túl sok eladó és forgalomban levő példánnyal találkoztam már.
Sákó, az ülés engem érdekelhet, ha befér hozzátok hazafele jövet ÉS az ára =< 0 ft
|
Nekem elhozhatod, úgy mint a Golf I keskeny hátsó lámpákat
|
Az is prima gep! Amugy van oroshazan egy jawa ideal burkolat meg ules a padlason. Kell valakinek, elhozzam? |
nekem is van egy enduróm, Simson
|
Gyerekek, mig ti itt a jawakra csorgatjatok a nyalatokat, addig én ujjongva figyelem, ahogy kiépül ujra az endúrós szakosztály! ma lattam egy xt 350 rendszamos hirdetest, hivtam bt-t hogy ő vette e meg, na kiderült hogy györk megy érte kedden! így már lesz 2 db xt 350 és puxival együtt 2 db dt 125. aki akar még venni endúrót az most csipkedje magát, aztán lehetne menni 4-5-6 fővel. Tudom hogy puxi jobban szeret egyedül, de ennek pont az a lényege hogy többen legyünk, mert ha valaki bajba kerül, ott a halál faszán kint, még életet is menthet a társad!
|
És az adattáblán van olyan, hogy /2 ?
Na és hogy ment a szállítás? Kikaptad az első kereket meg a sárvédőt, és befektetted a kipufogó oldalára az Astra kombiba?
Azt írta a tag hogy 8 éve nem indította. Szóval nem is volt próbaút meg indítgatás, csak szétszedés meg bepakolás? Kivel mentél le Debrecenbe?
|
az van a forgalimban is, h 485 sport
|
És abból az 50-ből egy a Kakkeré! Na ez már döfi!!!
|
Ejjha Kakas, ez a te géped feltehetőleg akkor egy 485/2 Sport, ami tényleg erősebb a sima csepi blokktól.
A CZ Sport névvel illetett, 1968-ban debütált sorozata a 175 cm3-essel indult (477 típ.), a 125-össel (478 típ.), majd a 350-essel (472 típ.) folytatódott. A sorozatba harmonikusan illeszkedett az 1982-ben igen kis sorozatban gyártott 485 típus, melybe a régi kiskerekű blokkját tették. Ezt igen hamar váltotta a 485/2, ebben mutatkozott be a 36 mm-es teleszkópvilla, ami a kor legjobb első futóműve volt a kategóriában.
A blokkot 13-ról 18 LE-sre izmosították, és pár apróbb módosítást végeztek rajta. A megmunkálás minősége sosem érte el a nyugati exportra gyártott gépekét, de így sem számított rossznak a keleti blokkban. Érdekes, de semmi köze az 559 típusú 250-es Jawához.
Előnyei a nagyon merev és könnyű váz, mely a krosszpályákon edződött. (Magas ötvözőanyag-tartalma miatt nem hegesztgethető akármivel, akárhogyan.) A gép önsúlya sem magas, teletankolva 142 kg. A futómű jól bírja a strapát, a kezelhetőség nagyszerű. Az ülésmagasság sem túl nagy, kisebb termetűek is jól elbírnak vele. Nagyon rugalmas, alacsony fordulatszámról is rendesen, egyenletesen húzó motorja van, melynek fogyasztása nagyon alacsony: 3,2-3,8 l/100 km. Utazósebessége 80-90 km/h körül van. Tökéletesen működik a legolcsóbb tajvani Vee Rubber gumiabroncsokkal.
Azért hátrányai is vannak. A hátsó lengővilla gyenge. Ha a rugóstagok nem egyformák vagy az egyik tönkremegy, menthetetlenül tekereg. A hátsó segédváz is vézna, nem tesz lehetővé nagy súllyal terhelést. Gyárilag nincs is pakolási lehetőség, szinte minden tulaj faragott valami csomagtartót rá. Az oldaldekni rögzítése kritikán aluli.
Érzékeny a guminyomásra: hátul 2,2-2,3, elül 2-2,1 bar a megfelelő. A henger öntöttvasból van, hajlamos a melegedésre, amit a beszerezhető ócska utángyártott dugattyúk és szoros illesztésű, szakszerűtlen fúrás még tovább tetéznek. A 6V-os villamos rendszer gyakori galvánkorróziós problémái és elégtelen teljesítménye (65W) rontja az egyébként mintaszerű megbízhatóságot. A mostanában kapható izzók nem férnek bele az első lámpafejbe.
Indításnál óriásikat rúg vissza, ezért, és csak ezért nem csajoknak való motor (bár már mutattak egy tulajdonos csajt, aki 150 kg fölött volt, neki biztos nem rúgott vissza…). Hosszú távon az egyébként kényelmes ülés keskenynek bizonyul, és a derekat sem támasztja. Az utasé ráadásul rövid is. Az első duplex dobfék ugyan jól fog, jól is adagolható, de blokkolásra hajlamos. Érdemes a gyári 16-os lánckereket 17-esre cserélni.
Csekély átalakításokkal, odafigyeléssel, jó alkatrész-beszerzési forrásokkal egy nagyon megbízható, munkába járásra, közlekedésre, és 80-85-ös tempójú egyszemélyes, nem nagyon hosszú túrákra rendkívül alkalmas gép, melynek ritkasága sem utolsó szempont (3000 db-ból 50-et hoztak Magyarországra).
|
Micsoda mozgasok vannak itt keremszepen! Tegnapelott lattam bt uj xt jet, meg is irigyeltem nagyon, csk meg nem hivtak fel hogy vinnek, mert dragan raktam fel
Jo szorakozast nektek a hegyekbe, mennek en is,de delben indulunk oroshazara... |
Ma kivételesen csökkent a gépparkom, gyorsan elment, tegnap este a hirdetés feltétele óta feszt csörgött a telefonom, és ma reggel az első befutó vitte is. Nem is csoda, hisz príma kis gép lett a végére, nem is kértem csillagászati árat árte, csupán 65-öt.....így én is fogtam kicsit, szerelgettem is rajta, télen nem unatkoztam, motoroztam is vele, hadd szerezzen másnak is örömöt, én már nem használtam, csak rohasztottam, helyem meg nincs, más projekt meg van. Alkudozni meg nem volt kedvem hetekig-hónapokig 75-ről indítva.
Bye-bye S51!
|
Érdekes, akkor ez valami frissített blokk lehet, főleg, hogy a váltót is megvariálták akkor, lehet ezt is négyfelömlősítették.
|
Hálistennek nem fordatott váltós, így nem kell elgondolkoznom majd, h most melyik motoron ülök. A festése nem gyári, de nem olyan rossz. kW szerepel az adattáblán, dehát 250cc/13le a 80-as években eladható lett volna? a 60-asokban még talán. Peták, akkor majd csöröglek, aztán vhol beérjük 1mást.
|
A váltója ennek is fordított????
|
Bele kéne hajintani egy krossz CZ blokkot, erő is lenne benne, meg a formája is jobban illene hozzá
Amúgy tényleg szép, gyárias motor, és km se sok van benne.
|
Pofás kis gép ez, elég megkíméltnek fest, tán a fénye is még gyári lenne? A szép kerekeit már most irigylem. Látom még egy láda cucc is járt mellé. Ez ám a vétel!
Adattáblán amúgy szerintem LE lesz az, ne bízd el magad :) Ez a csepptankosok 250-es blokkja, abból is a CZ-éké, mert ugye egykipuffos, a Jáwák meg duplák. No majd lehet versenyezni az 559-esemmel, az 129 kg és 13-14LE, ahogy szerintem ez is :)
|
Barátkozgatok a cseszkó teknikával, meg kecsegtető az adattáblán a 13kW meg a 127kg is...
|
Nem szarakodtál Kakas, így kell ezt, nem csak dumálni innen a gép mögül, aztán várni, hogy házhoz jöjjön a jó vétel.
Na majd most ráérzel, hogy ezek a cseszkó technikák mennyivel bővebbek a szovjettől, meg magyartól!
Rendben az 1 óra, de én akkorra Rékához megyek, szal majd mittom hívjatok fel, vagy valami, várjuk be egymást a Majálisnál. Bogárral szándékszom menni, ti biztos gyorsabbak lesztek a Dákóval.
|
[Későbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korábbi]
|