Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[25511-25492] [25491-25472] [25471-25452] [25451-25432] [25431-25412] [25411-25392] [25391-25372] [25371-25352] [25351-25332] [25331-25312] [25311-25292] [25291-25272] [25271-25252] [25251-25232] [25231-25212] [25211-25192] [25191-25172] [25171-25152] [25151-25132] [25131-25112] [25111-25092] [25091-25072] [25071-25052] [25051-25032] [25031-25012] [25011-24992] [24991-24972] [24971-24952] [24951-24932] [24931-24912] [24911-24892] [24891-24872] [24871-24852] [24851-24832] [24831-24812] [24811-24792] [24791-24772] [24771-24752] [24751-24732] [24731-24712] [24711-24692] [24691-24672] [24671-24652] [24651-24632] [24631-24612] [24611-24592] [24591-24572] [24571-24552] [Korábbi]
Pedig az egy remek kis karbi. Úszósztintet amúgy tudsz vele korrigálni, a műanyag úszóból kicsit ki-betolható a tű egy fogóval, számít, pont az alapjáratot lehet vele kicsit frissíteni. Főfúvókára mi van írva? Ha jól rémlik tán 100 szokott lenni rajta, de ez vmi ruszki átfolyási szám.
Milyen motorn van, Rigán-Verhón, vagy valami hibrid?
Próbáld meg amúgy kicsit oldalra dönteni az úszóház irányába, tipikus Rigás fogás az alapjárat emelésére, pirosnál állva :) Akárcsak a Danuvián a kormányelfordítás, hogy megfeszítse a bovdenházat :)
Nagyfordulaton torpanást amúgy még a szimering is csinálhat, egyszer egy mini-Rigám volt ilyen csak félgázig használható.
|
Riga k35 karburátor alapjaratot nem tudom beállítani. Túl sokat kap. Mintha nem lenne levegője. A benzin mennyiseg csavart ha betekerem alapjarat jó, fordulaton fullad. Ha kiteker akkor alapjáraton sokat kap. Fojtoszelepet is emelem, de leáll úgyis. Fúvóka számít milyen van benne? Úszó szintet sem lehet allitani, de nem folyik túl jól zár a tuszelep. Várok ötleteket. :-) |
Hát nekem még mindig hétvége van, de a beigért 12 fok és szikrázó napsütés tegnap is ma is elmaradt. Ejnye ejnye Broki Barbi, már megint átkúrtál! |
Ezekszerint rendesen felkúrhatott a hátsó gumi, hogy nem fog, és le is cserélted izibe
|
csak a szirmai mezokon saraztam, utana az egyetem mogott felkergetem a csermokere az antennakhoz, onnan a v8 hoz lemosni, mert utana kicsereltem a hatsogumit, eleg lefestettem az oldalidomot, de eleg ocsmany lett, es megjavitottam az eltort tukrot. meg a vizpumpanal gyongyozik, az majd ezen s heten sorrakerul. hetbegen pedig menjunk valamerre puxi, probaljuk ki az uj hatsogumi tapadasat |
Hétvégén ki merre kergette a gépeket? Én csak négykeréken nyomultam, a Hórvölgy-Bogács-Szomolya terepét jártuk, nyomtam is egy teletankot az eddigi ~500 km után, 7.8-as fogyi jött ki, elégedett vagyok, mert azért ebbe terep is volt, Ostoros, Bányabükk, stb., echte országút meg lényegében csak kb. bő 100 km a mai napon, a többi mind-mind város. És még tél is van, pörget a szivató. Szóval megnyugodtam, nem kell azért 10-es átlaggal számolni, nem lesz itt baj
|
No azért ez derék Puxikám, hogy a jó keletnémet technika szűk két év állás után ilyen megbízhatóan működik! Nekem bezzeg a nyugatnémet technikán még a hátsó fékmunkahengerek is berohadtak a két és fél év kényszerpihenő alatt, és csak remélni tudom hogy ennyivel megúszom...viszont csináltam magamnak megint hosszú hétvégét a napos időre tekintettel, hogy Kisburok meg a szokásos családi programok mellett is biztosan legyen időm megröfögtetni a kék Simsont a környéken, de még esetleg a Twin Sportot is... |
en sem az apa fele os rigat adtam el, amivel en is kezdtem a motorozast...csak a vivcsi fele felujitottat. |
A Swarblit járattam már meg kicsit a fennsíkra(betoltam), lényegében az utolsó útja a 2017 áprilisi csókási rallinézős Simsonális volt....azóta az udvart nem hagyta el. Épp ideje volt.....még a szivató gumija sem volt leragadva, indult is kb. 5.-ik rúgásra a régi benzinnel. Felfingtam a lapos gumikat, azt góóó a vastag porréteggel, nem volt idő glancolni
|
Én az Izzsel mentem egy lillát meg egy varbót, nagyon jó volt végre motorozni, bár nemrég még rigázgattam, so nem volt kihagyás. De azért ami 50 az mégsem 350
Én nem adnám el a rigómat még a duplájáért sem, annyira megkedveltem, nameg olyan üzembiztos, hűséges kis moped, hogy nem lenne szívem megválni tőle!
Jólesz Burki, jó helyen keresgéled a képeket!
|
szolni meg nem birtal.....amugy kollegat koltoztettuk. hetvegen megint dt zes? |
Jó pénz az érte, 5-10 éve még 5-10-be mentek
Na ki merre űzte ezen a szép tavaszi délutánon? Mindjárt tolok pár pikcsőrt az én kis utamról
|
no elment a riga is ma....30 ert adtam vegul, de mintha a fogam huznak....sajnaltam eladni, olyan szep volt |
Köszönöm a részletes információkat, Pukker!
PÉNTEK, KAKASKÁM, PÉNTEK!!!
|
Ha csak a vizsga járt le, de amugy nincs kivonva, akkor kell bizti igen.
De a nagyon régi gépek hivatalból kivonódtak a forgalomból, illetve fel sem vitték már a gépre, amiknek kb. a 90-es évek előtt lejárt a vizsgája, és szartak rá, nem vonta ki a gazda. Tehát ha a régi forgalmiba nincs bepecsételve, hogy kivonva, attól az már nagy valószínűséggel ki van, a gépben nem is létezik. Ezért is kell a KPM vizsga, mert csak ők vihetik fel a gépre. De nem kell attól félni, megy ahogy kell, csak annyi, hogy fél nap, nem fél óra.
|
És ha egy másik motornak csak a műszakija járt le, akkor forgalomban van? Tehát van biztosítási kötelezettség függetlenül attól, hogy nem vehet részt a közúti forgalomban a lejárt műszaki vizsga miatt?
|
Akkor van biztosítási kötelezettség, ha forgalomban van. Ha régi a rendszáma ez alapból kizárt.
|
De ha nem papirozom le, csak hokizok rá a garázsban, akkor nem kell fedezetlenségi díjat fizetnem rá ugye? Egyáltalán hogy van ez a napi fedezetlenségi díj, mire kell fizetni és mire nem? |
Akkor ezek nem egyszerre lesznek lepapírozva... |
[25511-25492] [25491-25472] [25471-25452] [25451-25432] [25431-25412] [25411-25392] [25391-25372] [25371-25352] [25351-25332] [25331-25312] [25311-25292] [25291-25272] [25271-25252] [25251-25232] [25231-25212] [25211-25192] [25191-25172] [25171-25152] [25151-25132] [25131-25112] [25111-25092] [25091-25072] [25071-25052] [25051-25032] [25031-25012] [25011-24992] [24991-24972] [24971-24952] [24951-24932] [24931-24912] [24911-24892] [24891-24872] [24871-24852] [24851-24832] [24831-24812] [24811-24792] [24791-24772] [24771-24752] [24751-24732] [24731-24712] [24711-24692] [24691-24672] [24671-24652] [24651-24632] [24631-24612] [24611-24592] [24591-24572] [24571-24552] [Korábbi]
|