Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korábbi]
Ez a vf éri az árát bőven! Ilyenen tettem le a nagy A-t.
Ha letisztáztuk volna, h ez is egy hagyoányos ottalvós kistokaj lesz, én is aradtam volna, eleve akkor gépjárművel mentem volna, több cucc, pia, stb.
|
Ez a Honda mondjuk annyiból jobb a hasonló kaliberű motoroknál, hogy nem egy unalmas sor4es blokk van benne, hanem V4. Ráadásul jó pörgős, biztos brutálisan jó hangja van. Hengerenként négy szelepes, állítgatni mondjuk biztos jó buli
|
Én meg leugrottam még most este Debrecenbe, aztán csak elhoztam azt az emlegetett patinás Swalbit, megtetszett, letettem érte a 30-at, majd jó lesz valamire, nem tudtam otthagyni, pedig elég ramaty szegény Ez is 79-es, mint a Bübüék félék
|
Elég hosszúra sikeredett az ottalvóknak ez a "nappali" buli, az utsó csepp pálinka is elment, már a fejünkből nem láttunk ki, éjjel 2-kor nyomtuk le a zenét, aztán még utána hajkurásztuk Adrit a tó körül De ahogy hallom, Sákó is még kiment a Rokiba, pedig fogadni mertünk volna, hogy már nem megy sehova tovább.
|
Gyárilag mekkora torok volt azon? Azért 27 nekem is soknak tűnik egy ilyen kismotorhoz, gondolom kis fordulaton csak kehel, nem megy.
|
Gergő! Az eredeti BVF karbival jóval gyengébb, nehezebben indul és persze kevesebbet fogyaszt.
Az ötletet loptam, nekem bejött. Igaz én mindig is jobban szeretem az oldal úszós karbikat.
|
27-es torok 125-ösre? Nem túl nagy az? Meg a Pannónia karbi is szerintem rosszabb, mint a BVF... Neked mennyire vált be és miben más, mint a gyárival?
|
Nem volt durvulás, nem is voltunk túl sokan, de most nem is vágytam zúzós bulira. Viszont Telenkót rá akarom beszélni egy KÓMA3-ra még idén
|
Pancsi karbi van rajta, fel lett bővítve hozzá a torok.
|
Milyen volt a masik kistokaji party a BoduletesUndoritoDetoxosItalozas? |
Jani pont elkerultuk egymast, hivtak telefonon, mire lementunk mar nem voltal ott. Elmentunk utana a trabival a kitta fele esemenyre, meg a vadasparknal a bazarba vettem egy doboz ordogpatront, amit annyit annyira szerettem regen. Aztan persze hulyegyerek modjara dobaltuk kifele a kocsibol a jarokelok laba ala;+) |
A mi ezüst ETZ 251-es kollegánk integetett nekem az előbb a József Attila úton, mikor jöttem vissza Melindával a Sajópálfala körről a Twinnel?
|
Zoli, az milyen karbi neked az MZ-n?
|
Annál nem is érdemesebb sokkal többel menni. Tegnap a kollégák Debrecenben azt mondták, hogy ők sem mennek 90-nél többel a 600-900 köbcentis többmillás négyütemű modern motorokkal. Szeretnek élni, érdemes is nekik...
Ja Puxi, a Harleys-Suzuki Gladiusos kolléga (ő pont nem volt rajta a képen) aszonta Simson S 51 Enduróval kezdett motorozni ifjú korában. Egyszer el is dugult a karbija a bükk közepén egy földúton, csak szivatóval tudott kikecmeregni, de Lillalüredre leérve kidugult magától. Azóta csak injektoros motorokat vesz.
A másik Chopperes pasasnak a képen látható Chopper volt az első motorja, nem is tervez másikat venni, úgy szereti.
A többiek nem a miskolci kamarához tartoznak, így őket csak a talin fogom tudni meginterjúvolni a kismotoros előéletükről.
Mission accomplished...
|
Nem bírtak jönni utánnam .
A 125 -nek a 70-80 az utazója, akkor kb 5000 körül forog.
|
Ez volt igen, szép darab, gratulálok hozzá! Merre voltatok? Sikerült lépést tartani a nagy MZ-kkel?
|
Erre gondolsz? Én voltam.
|
Debrecenből hazafelé jövet találkoztam Jimmiékkel Miskolcon, volt egy szép zöld TS is az ETZ 250 meg a 251 mellett. Kié a zöld? Olyan sisakja volt, mint nekem a kék Tornado.
Utána már csak a garázsnál szerelgettem, remélem jól sikerült a tóparti party. Holnap mikortól meddig lesz a Kittás sütögetés a Csanyikban? Mentek?
|
Peti, ha kijózanodtál vágjad széjjel a dobot a VFR-en és ilyen hangja lesz.
El lett vágva mind két végénél és palást hegesztésénél is, így ki lehetett szedni a belsejét. A gyári belső helyett kapott egy perforált csövet és gyapotot a végébe pedig vissza ment a gyári szűkítő picit átalakítva.
http://www.sportmotor.hu/video/ShSlmQvBKuu
|
[Későbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korábbi]
|