Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korábbi]
Na gyerünk a Csanyikba veteránozni! Mi délre ott vagyunk aztán tolunk egy jó kenyérlángost a Rumcájsz büfében
|
Pedig az eleje mindig jobban törik a kocsiknak, a fékezéstől is ugye bebóling, sokszor rommá törik a lökhárító felett, a másiknak meg a hátsó lököséről max a festék jön le, de akkor ezekre az almerákra nagyon vigyázni kell, nem nekitámaszkodni részegen, mert behorpad
|
Ha ti sajat csajt hoztok, akkor en is;-)
Ha mindenki idegent hiv akkor szervezhetek oda uj embereket.
Szerintem gyengek az almerak, mind az elejet mind a hatuljat gyurodo zonanak terveztek, horpad is mint a szar. Bar igy nyeli el az erot a kaszni es vedi az utasokat |
Csajos buli lenne persze, szal az arányok fenntartása érdekében hozzad pl. Melánit
Nem tudom, hogy most ezek a huszonéves rohadófélben lévő Cliók ilyen erősek, vagy a pár éves Almerák elég papírok:
|
jo lesz uraim tamogatom a rendezvényt! valószinuleg egyedül jövök. Ti hoztok csajt?
|
No!
Mit szólnátok, ha jövő hét szombaton, ha szép idő lesz, akkor csapnánk egy kistokaji bográcsos ebédelést a beterevezett motorozás helyett? Nagyon porzik már a májam.....
Ez azt jelentené, hogy kb. 11-kor nyitnám a kaput, egész nap sütkéreznénk a kellemes tavaszi napon, közben persze erősen szürcsölgetve, háttérben bömbölne a Petőfi, 4-5 fele meg is főne a kaja, estig még kitombolnánk magunkat, lehet leszólingatni a tó körül kocogó picsákat, stb, aztán mindenki mehetne amerre akar, én persze, meg még gondolom páran kint maradnánk, de már csak csendes pihenőben, semmi további fények és füst, az alvás-zavarokkal küzdők meg nyugodtan hazabuszozhatnak, a csajozni vágyók meg mehetnek a Rokiba. Bár szerintem estére mindenki full kész lenne. 20.50-kor megy az utsó busz Miskolcra, 20 perc, 300 ft.
Mivel nem kellene így sátor, pléd, váltóruha, stb, nem kell cipelni senkinek semmit, a szeszeket meg autóval kiviszem mittom az Interspar elől.
|
Azon mégis mi zsibbasztó, hogy "Csá Kakas, itt vagyok a Búza téri motorosboltban, milyen gyertyákat vegyek a Twin Sporthoz?"
|
Van az úgy, hogy nincs hangulatom zsibbasztó beszélgetésekhez, bebaszásról szó sem volt előző este
|
Kakas amikor utoljára sikerült telefonon elkapnom tegnap délben a két bebaszás közt félúton, olyan hőértékről beszélt, ami a Pufi szerint az N17YC-nek felelt meg. Akkor meg Kakas már rég offon volt mikor Pufihoz értem reggel, hiába próbáltam hívni. Na mindegy, ezek a gyertyák csak a dekni alá kerültek, lehet kipróbálom azt is Puxi amit te mondasz. Na gyere inkább át szerelni, holnap meg sütni Kittáékkal a Csanyikba. Vagy lehet elmarad a sütés az esős idő miatt? Mindenesetre szerelni ilyenkor a legjobb, szóval lehet jönni, akár még csapatostul is! A sör meg a pálesz pont kellemesen hűvös ilyenkor a garázsban!
|
Kihagyott egy 0-át, 205500 helyett 255000-et írt. Amúgy ígéretes darab!
Na Burken, hát tudsz te mindent, szépen megoldottad a problémát, pontosan az történt, amit írtál. Szívatós egyhelyben állós melegítést el kell felejteni, kicsit megtúráztatod, pötyögteted, és már indulsz is kis fordulaton, első pár száz méteren játszva a szívatóval, ha kell. De amúgy ilyen esetben nem kell feltétlen új gyertya (persze az az igazi), a régit megpucolva, esetleg kiégetve még általában használható.
Amúgy én N15-ös Brisket vettem volna......az N14 már elég nagy hőértékű, az inkább nyelezős nyári üzemmódra való, az N17 meg elég kicsi, az inkább városi tötymörgésre, szerintem az N15 az optimális középút.
|
Na és mi lesz ezzel a holnapi Kitta-féle veterános sütögetéssel a Csanyikban?
|
Nem rossz, 2011-ben hozták be külföldről. Mondjuk a megadott kilométer nincs összhangban az órán láthatóval. De összességében valóban pofás darab.
|
Na megácsoltam a vasat, a gyertyacsere segített! Mivel más javaslat nem jött, ugyanolyan N14YC-s Brisket tettem bele, mint ami volt, a régit meg elkezdtem pucolgatni, durván fekete szutykos volt. Hívtam Kakast a Pufitól, de még nyilván másnaposan fetreng, hiszen egy héten nem elég egyszer bebaszni. Vettem azért N17YC-t meg N14C-t is tariba a dekni alá. Valószínű ott basztam el tegnap a dolgot, hogy amikor beröffentettem a gépet a garázs előtt, hagytam ketyegni hogy melegedjen kicsit, de rajta hagytam a szivatót is. Mivel oldalsztenderen volt, bal oldalra több benyát tolt a szivató, és mire szép komótosan beöltöztem, le is állt az egész. Utána meg már csak a jobbos henger indult...
|
Szólni kell Apró, és már rohanok is le. Ma már lesz közös szerelgetés? Elugrok gyorsan új gyertyákért meg pár apróságért a Pufihoz, mert tegnap nem indult a Twin balos hengere mikor vinni akartam a gumishoz, csak úgy ment mint egy Simson, úgyhogy vissza is fordultam, hogy ne erőltessem. Remélem ha kicserélem a balos gyertyát egy újra, az segíteni fog. Vagy jobb lenne párban cserélni? Van valami ajánlott típus és hőérték? Csúnya olajfolt is megjelent a balos könyök alatt mikor visszatértem, aszongya Kaxi az csak az el nem égett benzin, meg az olaj amit kimosott a kipuffból...
|
Kedves szájacskája van.
Ma feltettem jófogásra a schwalbi blokott, 1 perc múlva hívtak, elvitték. 10 lepedő. Ilyeneket kellene szerezni sokat és meggazdagodnék.
Burki nem volt a garázsnál este 5 órakor, pedig arra futottam, hogy kapjak egy gyorsító felest.
|
majd elfelejtettem, hogy péntek van, de a többiek is....
|
Zsóri már elkezdte az alapozást úgytűnik
|
[Későbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korábbi]
|