Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korábbi]
Hát marad így, nem is babrálom, azon az évi 1-2000km-en nem oszt nem szoroz, hadd szürcsöljön!
Simán lehet reális az a 60-as érték, de ember legyen a talpán aki egy ilyennel 60-al tud (fog) menni hosszútávon, még a Jáwával se vállalnám, pedig az is még csak elvileg 3,5-öt kajol ott.
Szétkaptam a Dancsa kipufffját, hát nem csoda, hogy hangos, a gyári 4 lamellából 2 van meg, meg gyárilag van benne egy ilyen kúpos rezóelem rajz szerint, nahát nekem ahelyett is valami házifabrik téma van. Légszűrődobozt meg pont el lehetne rejteni a tank alatt a két tankfél közt, oda felkanyarodni egy csővel a karbiról.
|
-
Azt jók ezek a Delkevics kipuffok? majd judetubon meghallgatom, hogy szólnak.. Reális 60-nál az a 2,5 egy kis 400astól, sztem. Peták, az Izsem is megette a 6-ot a múltkor, ezek a 350-esek kérnek, de ez van, nem kell sajnálni, hobbijármű, nem dolgozni jársz vele.
|
Őszintén szólva nem tudom, mit vártok, a vashengeres 350-esek karbija sem valami jó konstrukció fogyasztás szempontjából (nyilván nem az Izséhez kell hasonlítani pl.), a kipuffokban csak furulya van, rezonátor nincs, nyilván zabál, ha húzatják. Lehet, néhány ,,fos szar halszagú digó nemveterán" alkatrész segítene pl. és még nem is lenne feltűnő kívülről
Az XJR fogyasztása nekem elég irreálisnak tűnik elsőre, de ahogy te is írtad, japán belpiacos, az ottani éghajlathoz állítják be gyárilag, szóval ha egy árnyékban 35 fokos, párás nyári napon mérik a fogyasztást, tökéletes állapotú gyertyákkal és vákuumos karbikkal, akkor tényleg keveset kér. Mondjuk ez a 2,5 erős túlzás, egy alap Simson eszik ennyit, meg egyszer levittem 3 liter / 100km alá még régen az F650GS fogyasztását, de az mondjuk nagyobb tszf magasságban volt, nem siettem, a motor meg injektoros és dupla gyertyás. Mondjuk ezt sem szokták elhinni általában
|
XJr 400 manualban, ha jól fordítottam japánról, mert persze angol szervízkönyv nincs, ezt írja a fogyasztásra:
41km/liter/60km/h, akkor ez azt jelenti, hogy 60-nál, olyan 2,5-et gurithat le százon? Nem sok, ha igaz ez az adat.
|
A Yamaha beállítása érzékeny a hőmérsékletre. A japók 25 fok, párás időre kalibrálták ezeket a belpiacos gépeket. Ez meg is látszik pl. a hidegindításon is. Hiába szivató ide vagy oda, 10 fok alatt kínkeservvel indul. Mikor állítottam a súberteken kint hideg volt március eleje, mondom feljebb kell emelni őket, mert 6-7 ezer felett nem igazán akart menni. Persze, ahogy melegedett az idő már sok lett neki. Úgyhogy visszateszem alaphelyzetbe, mert most meg kormosak a gyertyák. Majd a következő nagyobb motorzáskor kiderül jobb lesz-e a fogyasztás, de szerintem 1 liter minusz beugrik. Úgyhogy 20 fok felett kell ezeket az XJR-eket használni és akkor minden rendben.
|
Na mondjuk a gyári teszt szerint 80-nál kb 5,5, 100-nál meg már 7 liter a fogyasztás, ehhez még jönnek a hegyek, meg a 30-40 éves kora, mindjárt közeledünk az igazsághoz.....
|
Lesújtó eredményt kaptam a Jawa hétvégi fogyasztására, volt ma végre egy kis időm leengedni a tankot, hát megint 6 felettit produkált......inkább 6,5.......azért ez elég brutál a 80-90-es tempóhoz, hegyek ide vagy oda, mennyit fog ez kétszeméllyel enni? 7-et, 8-at? A Czetka igaz kicsit lassabban, de kétszeméllyel is megáll 4-be, meg a DT-ével is neház közúton 5 felé menni, még lightos terepen se nagyon kér többet.
Szörnyű azért, hogy kb. annyit eszik, mint a Golf, motorozás élménye ide vagy oda. Dehát, ahogy írta Apró, az ő sokkal modernebb 4T-je is elég szomjas.......de nekem szépek a gyertyák, minden oké, szal ez ennyit kér és kész.......vagy a Jáwás fórumon írják, hogy a súbertűvel lehet zsidózni, de akkor meg a kraft lesz oda.......meg majd jól megszorul.
|
Foleg ha tegnapelott astak el...mert azert nem ugy nez ki mint ami a haboru ota a foldben rohad! Meg honnan tudja hol kell asni meg nincs is melyen.
Garantalom hogy a te kistokaji skoda befotted is egy nagy rozsdaboglya szar lesz, mikor megtalalod majd az unokakal nagy orom kozepette;-) |
Milyen szép krómos maradt a tank és kipuff a földben, na persze, ezek szerint így kell konzerválni a vasakat, elásni
|
Akkor az még biztos rozsdás
|
40-ért egy 4T rozsdamentes sportkipuff még olcsó is.
|
Én meg épp agyaltam, h a vfr-re kéne vmi sportdob mert alig hallani 80 felett már, nameg had jöjjön ki a v4 szép hangja, de egyszerűen nem lehet kapni rá, csak horror áron csináltatni (40-50e) Uh. az is marad csendes.
|
Nekem a Danuvia hangos nagyon, a szívászaj is nagyon brutál, meg a kipuff sem csendes, kb. ez a kistokaji táv az, amit még kellemesen tudok vele menni, utána már bántja a fülem, hozzászoktam már a Jawa csendességéhez, hogy 100km-ek alatt is alig hallom. DT-re is múlt héten tettem vissza a gyári dobját, legyen az is csendesebb az erdőben.
|
Mi Melindával mindenképp megyünk, jó idő esetén motorral, kevésbé jó idő esetén a Golffal.
|
most látom fészen, hogy vasárnap dél körül lesz a Kitta féle veterános sütögetés a Csanyikban, készítse mindenki a vasát és a sütnivalóját
|
Ez már aztán minőségi púzó Gabika! Na de azért a mai Jawasasszonyé se gyenge...
|
Köszi Gergő, de már megvan a gyári Yamaha dob. Szerencsére találtam, igaz nagyobb cm3-re való, de sebaj. A Szánekit meg hirdesd képesmotoron is, azt talán jobban nézik,aki spec. kipufogót akar.
|
[Későbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korábbi]
|