Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korábbi]
Még annakidején szemtanúja voltam annak is, amikor a Ládi sorompónál bevontatták a BoBo Kft-hez renoválásra, lehet, h a tulajdonukban van és a Vasgyár területén működő cégeknek bérfuvarozgatnak. Nade akkor is, egy Nohabbal? Lehet csak próbakör volt.
|
Boonon vagy facen olvastam, hogy valamit cuccolnak vele a vasgyári vágányon, a 001-essel. Mondjuk nem értem, hogy pont ilyen melóra miért ilyen ritka, veterán értékű mozdonyt fognak be, de biztos meg van az oka. Egy rossz Csörgőt nem kellene félteni.
|
Tudom, h nem vagytok nagy vasútfanok, de én meglepődtem most, h láttam elpöfögni egy Nohabot itt az Avas alatti iparvágányon! Fát vitt.
|
Hát Peták, ebbe a motor nem fér be az biztos, meglepődnél milyen kicsik belülről! De én is miután párszor ilyennel küldtek terepre, elgondolkodtam rajta, h ha vmi terepjáró kéne, inkább ilyet vennék mint nivát, jó kis gépek, 1.6 benyás nagyon harap és ugye ha nincs összkerékben, csak hátul hajt, lehet vele mókázni Meg eebbe még te kapcsolod a difizárat, összkereket, nem az elektronika, ami pl a Dustreben ha vizet kap csak 2 kereket hajt amíg ki nem szárad
|
Jók szerintetek ezek a Vitarák? Ilyen 500-800 közt már egész pofásak vannak, legtöbben klíma, minden japán szarság, bizgatná a fantáziámat egy a Golf, meg pár motorom helyett. Azért egy ilyennel kényelmesen eldöcögnék akár Rékával is pl. a Kálmánhegyi úton, vagy éppen a Füzéri vár feletti dózereken, még szép havas időben is, ráadásul valszeg nem vált ki olyan ellenszenvet a zöldekből, mint egy terepmotor. Meg mondjuk országúton se kérdez vissza még 100-120-nál. Meg azért hátra is egész jól be lehet dobni egy motort a nagy ajtón.
|
Szombaton börze ha minden igaz Praktikernél
|
Ez így ebben a formában sosem volt igaz, úgy vannak beállítva, ahogy a legerősebb, se nem kevesel, se nem sokal, és láss csodát, még a fogyasztása se (volt) rossz, a tuning után már biztos zabálni fog, de leszarom, hosszútávra úgyis az Izzsel járkálok majd, mert kényelmesebb.
|
Hát mert mindig ilyen 3 l-es fogyasztásúra lövöd a karbikat. Nekem a Czetka jó dús, felhúzva tökig a tű, el is kéri a 3,9-4 l-t, de az nem kevesel el, nem kell szivatgatni, viszi akár a 90-100-at, persze hosszútávon hamar gallyra menne, de nem a keveselés miatt, hanem a fordulat sok ott már, nincs szíve az embernek hallgatni az üveghangon üvöltő motort.
|
egy vasarnapi túraba szerintem benne vagyok az xs el :) az xt papirozasa a heten kezdetet veszi azon kivul kesz van tokeletesen :) |
Egy pillanatra eléri a 100-at mindkettő, csak utána őblögetni meg szivatózgatni kell, h ne szoruljon meg, azt tartósan nem bírná egyik se
|
Hát a tuning Pancsába megfúrod a fúvókát, meg Darvassal hangoltatsz rá egy V-rezót, rögtön fogja vinni a 100-at, kérdés meddig
|
Pénteken már mocival jövök melóba, 2-kor már nyomom is a start gombot, de egyedül szeretnék menni...
Gondolom a twinekkel akartok menni vasárnap, ez nekem az Izzsel túl erőltetett, a VFR-rel meg túl lassú, jól bevásároltátok ezt a köztes kategóriát, a végén le kell cserélnem vmelyik veteránt egy 250-es TS-re v vmire...
|
Szóval akkor vasárnap lesz a motorozás, kénytelen leszek átrakni a zacsiáztatást szombatra? Pénteken nem jön senki sehova a nagy melegben?
Ma szabin vagyok, átgumiztatom a Golfot meg a Twint. Szóval ma hamarabb is jöhetnek a italozó mesteremberek a garázsomhoz!
|
A VFR-t péntek délután kinyelezhetnéd Kakas oda Betlérre bemelegítésképp, van-e lezárásra utaló tábla. Csak hamarabb megjárod 140-kével, mint mi 80-kával. Kicsit sietsz, csak bírja a 160-at is
|
Ha meg belföldön maradnánk, akkor a Zemplén zsákfaluira lennék kiváncsi, Kovácsvágása, Vágáshuta, ilyenek.
|
Erre gondolnék, Csetnek felől támadva. Igazándiból hamar megjárható, ha a magyar szakaszon gyorsan túltesszük magunkat tempósan. Zöldkártyákat múlthéten úgyis kikértem minden gépre, még a Danuviára is :)
|
Eddigi előrejelzések alapján hétvégén én is mennék valami nagyobb szlovák kört, konkrétan egy dobsinai karika érdekelne, csak jó lenne tudni le van-e zárva még a Dedinky-Betlér közti 533-as út, mert úgy lehetne egy fasza kis szerpentines kört menni.
|
Mentunk par kort a Rattal ma. Kegyetlenul huzzzz. Leveri majd a Jawakat. A fekek maradtak a regig, dehat ki akar megallni, mikor var a szeles ut. 😀
Vasarnap nekem jo lehet. 400 kobcentim van ra. 😇
|
Péntek délután veressük a 25 fokban gyerekek! Vasárnap már hűvösebb lesz, meg amúgyis a Führer-fürdőbe készülök Mezőkövesdre.
|
Ez esetben, ha esetleg kerül hozzátok gyári krossz Pannónia, undorító, nemveterán 21-es kerékkel, akkor nagyon szívesen átveszem tőletek, akár vasár fölött
|
[Későbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korábbi]
|