Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korábbi]
Úgyfest bejött a furulyatisztítás, mert megkentem megint a BÉMnek, és így tiszta furulyákkal is átugorja már lazán a bűvös 100-at
Elég érdekes látvány lehet, ahogy tolom le a belső sávban az autókat, aztán elsuhan nyélgázon egy kék füstöt okádó rossz Jawa, aztán a BÉMnél meg visszafordul
|
Jövő hétvégére már igencsak melegeket igérnek, meg 1 órával több időnk is lesz, szal kezdhetnénk gondolkozni felvidéki túrákon, fenem már a fogam egy jó Brindzové Haluskira!
|
Akkor legyen egy jó kis oldalkocsis Ariel a változatosság kedvéért:
|
Elég legyen már a jawasasszonyokból!
|
Szerintem egy ilyen echte nagyvasnak is tudnál te helyet szorítani Sákókám! Persze tartozékokkal!
|
Ennek a gepnek tartozekokkal egyutt meg szoritanek helyet azert!
Ma elkeszult a legetett hangszoro, es epitettem bele " vedelmet"
a magassal sorbakotottem oldalankent egy db 12 v 10w os sofita izzot, ami a hirtelen fellepo aramlokeseket korlatozza, hove es fennye alakitja, es igy talan tuleli a lengotekercs a dolgot. Ettol fuggetlenul nem szabad max terhelesen letepkedni a bemeno jelet eskezzel letestelni |
Jóóóó géppark Földiék előtt
|
Ez a leCezetezett Czetka túl jó volna Sákónak, főleg így a tartozékokkal
|
Majd szóljál előtte időben, engem érdekelne, egyszer már voltam.
|
Gyertek ti is jövőre, megéri azt a 4 rugót egy évben egyszer.
|
Puxi, ilyen túrázós Cezetet képzeltél el Sákónak?
Sákó, ezt azért érdemes lenne komolyan megfontolni!
|
Ez oszt igen Gabika! Jövőre is számítunk rád!
Sákesz, ez Pesten van.
|
Nem rossz Sákónak az a kis RD, nem kell azért leírni, csak szerintem az nem túrázásra, főleg nem kétszemélyes túrázásra való, amire elvileg szánta, az egy kis huligánkodós gyorsulgatós gép (lenne, ha vinné a 140-et, amit gyárilag tuti tud, ha a nagyobb DT a 125-öt). Egy mezei mezítlábas TS vagy ETZ 150 is kellemesebb lenne túrázni két embernek, szerintem, vagy valami rossz Cezet.
|
no ezek a képek már jól indították a napot!
|
Ott a gyari tundragrau swalbe gabikanak! Miskolcon volt vagy pesten ez a prima rendezven? Csak hogy helyiek -e csajok, mert igen joooook |
Így is van Sákókám, jó segget már mindannyian prezentáltunk, 350-es meg 400-as nagyvasakat is, csak te ragadtál meg a 125 köbcentinél! A klasszikust idézve: "Hol van az? Mi folyik itt Gyöngyösön?" A következő nagymotoros túrára már a 350-es RD-vel gyere!!
|
Hát no de vegyél jó állapotú, jó alkatrészellátású, műszakis RD350-est 100E-ért
Ha normális nagy japán kell, min. 300E, nincs mese, de inkább 400-at mondanék, ha már egyszer zsebbe nyúlsz
Addig meg marad az MZ kontra Jawa szockó párbaj nagymotor téren
|
hujujj durva a szitu, mármint ami a tojássütést illeti.....nalam itthon amugy hasonló a segghelyzet:-)
a jawak meg jó kis gépek amugy de egy 350 es rd abból az időből fényévekkel jár előttük, mind külalakra mind teléjesítménybe és megbízhatóságra ( meg a 10 feletti fogyaztással is sajna) ugyhogy senki ne világoljon itt hogy ez a technológia csúcsa....a mesterségesen lekorlátozott szockó világban tényleg durván jó gép volt, de kapitalista fronton nevetségesen ódivatúnak hatott már a kortársaihoz viszonyítva. és ez igaz a ladákra is!
|
Hogy komolyra fordítsuk a szót, úgyfest meg van a Jawa baja, kikaptam a kipuffokból a két nagy fojtást, nem vészesen kokszosak, viszont bent a dobban áll a trutyi a kamrák aljában vastagon, mentem egy próbakört, már a városban éreztem, hogy vadabb lett a gép, megkínáltam a BÉM-ig, most már belekarcolt a 115-be is, és nem dadogott le, csak nem mertem jobban tépni a sötétben, nehogy valami vaddisznó előttem teremjen, meg az elég élénk szél is rángatott, szal valszeg itt lesz a kutya elásva, ki kell takarítani valahogy a kipuffot, természetesen égetés nélkül, hogy megmaradjon a króm. A 100-ba így már 3.ikban is beleugrik, nemhogy 4-ikben. Fojtások meg kellenek, mert így túl ropogós nekem a hangja, jobb szeretem az eddigi csendes duruzsolást, így eléggé Twines, még szerintem pattogósabb, mint egy rallis Trabant
|
[Későbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korábbi]
|