Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korábbi]
Megnézem majd a Jáwát, de normál esetben nem is megyek 90-100 fölé az órája szerint, mert már lekap a szél, csak most épp kedvem lett volna megnézni a 26-oson a végét, aztán ha akartam se ment volna többet :) De addig megy, mint a rakéta, szal az ereje meg van, csak van egy tiltás benne :)
Vágó Zoli szerint mondjuk nagyot csal az órája, vagy a többi motoré, asszondja amikor neki 110-et mutatott a Jawa, az ETZ-sek már 130-ról beszéltek, és a tükörben nézte az MZ-t.....
De tuti mennie kéne még, mert a 100-nál még egyáltalán nem bőg.
|
Jovo hetvegere a simsonos sutogetes mellett mit terveztek? Legyen kozos locsolkodas? Lenne nalam egy allomas, editnel meg rekanal megbirkosnal melindat is meg lehetne lovsolni....es a torkunkat is termeszetesen;+) |
Neztem is a sok patkonyomot az ostoroson....akkor azok a lovasrendorok lehettek.
Amugy legutobb meg nem rozsaszin volt az a melltarto? |
100-at a 125-ös MZ-m tudott akkor, amikor semmi kompresszió nem volt benne... Én biztos, hogy nem hagynám békén, amíg nem viszi a 140-et.
|
A Jáwám vége meg kerek 100 az órája szerint (Sákó RD-je elvileg 110-et mutatott már Jósvafőnél, ott még a Jáwám csak 95-öt).
Nem forog tovább, mintha megfulladna, vagy benzint nem kap már ott eleget, vagy a kipuff van elkokszolódva szerintem, és már nem bír öblíteni ott.
Nagyon nem fogom emiatt babrálni, max. a kipuff fojtásait kitisztogatom, bő elég nekem az a sebesség, meg erő, legalább nem tudom széthajtani. Vágó Zoli szerint pedig 100-tól még nagyot kell lépnie, érzem is hogy még messze nem a vége a fordulat ott, egy haladósabb utazónak felel meg.
|
Délelőtt Ostoros felé a majál-utakon meg lovas rendészek járőrözgettek, jött épp 2 crossos rsz nélkül, de le se bagózták őket
|
Kondó felett találkoztam egy gyárias Gazzal, 5 fiatal srác csapatta, olyan meredeken mentek le, azt hittem orrabuknak, biztos gyakorlott volt a sofőr!
|
Akkor a te nyomodat láttam a Bodón a lépcső mellett Sákesz
Szerintem Györkéket láttam Magoskő vidékén, jött ott 3 supermoto nyélen, ereszkedtem le hót sárosan, mondtam is magamba, hogy ilyen motorokat vétek ilyen "buzi" gumival elcsúfítani.....
Igazi tavasz illat volt a levegőben, égett a tarló sok felé, meg szállt a friss hamu illata.
|
Ez a sár már tényleg csak ilyen motorokkal járható, lehet egy uaz beásta volna ott magát...
|
Az én képeim kicsit gyengébbek, én végigverettem itt a gerincen a Lyukó-Bábony-Radostyán-Sajókápolna-Pipiske hegyhát vonalán, aztán onnan átugrottam a Pitypalaty völgy túloldalára, és felküldtem a pirosig, azon megint gerinceztem Tardona vonaláig, onnan lejöttem a Harica völgyébe, onnan el Taksalápára, aztán, hogy ne megint Varbónak jöjjek haza, felverettem Barátságkert felé, és úgy jöttem le Lillának.
Az "útjelző" még mindig a helyén:
Már látni Pétert:
Kár hogy szembesüt a nap a Pitypalaty völgybe:
Többet ilyen Polisport műanyag kézvédőt nem veszek....:
Ilyenekbe aztán lehet sakkozni, merre is a legjobb:
Idilli kis vadászházikó:
Oszra-tető:
Hazaérve meg ez fogadott a ház előtt: (Béci haladgat)
|
Nallam igy alkult a hetvege;
Pentek este motorozas a varosba gyorkkel aztan verseny ki lilaig. Az o dtje 125 te ment az en rdm meg 110 zel
Szombaton estig nyeken voltam fametszesek, levelgereblyezes tuzeskedes, este bili a rokiba, fel 6 kor aludtunk el..
Ma meg 14.30 kor keltunk, 4 fele a dt vel felmemtunk a bodotetoi lepcso mellett onnan foldutakon elbarangoltunk az ostorosra ott napozas aztan hazafele osszetalalkoztam a bankutrol erkezo gyurk fele szupermotos bandaval es meg dumalgattunk veluk a garazsnal.
Hivtalak is petak 5 fele hogy merre motorozol, erdemes e meg atmenni valamerre |
Ott van még a hór-völgy elején a tiltótábla, úgyhogy húztam is egy kövéret, én nem láttam semmit se
|
Az a szakasz amit megpanaszoltam Csernely után, konkrétan olyan kráteres volt, mint amit szőnyegbombáztak, a sima, szaladós földutakkal semmi bajom
|
Na ez fasza kör lehetett, ha tudom, hogy vállalsz ilyen földutakat, el is pöfögtem volna a Danuviával, dehát múltkor ott Arló fele Izra tanyánál már nagyon köpködtél, hogy milyen útra megyünk, azt hittem kerülöd az ilyeneket. Amúgy az Oldalvölgybe a Hór-völgyből nincs tiltáótábla hálistennek, azzal lehet védekezni:) És a Hórvölgy lenti végén áll még az új közutas tiltó tábla, vagy onnan is eltűnt, mint Hollósról?
Amúgy a Hórvölgy az Tebe és Üveghuta közt gatya.
|
Nagyon jó volt a mai kör, méghogy nem lehet új helyeket találni a közelben! Najó, ismertem már mind, de így motorral még soha nem jártam be ezekez az utakat! Átpöfögtem a pingyomon, fel Borsodgesztre, és innen kalandozgattam át Cserépfaluig végig a hegy alatt, jórészt betonozott, de sok helyen földutakon, amiket még munka közben fedeztem fel tavaly. Ahol útbaesett valami kilátó, oda persze felszaladtam
Cserépen megebédeltem, majd a Hór-völgybe vettem az irányt, sokkal rosszabb, kövesebbútra emlékeztem én ott, egy jó 40-50-el lehetett haladni, nem rázza ki az ember lelkét! Legalábbis az oldalvölgyi elágig nem, innen ugyanis pazsag felé kanyarodtam, nagyon jó az a kis aszfaltút, tök jó Petáknak, hogy már van engedélye rá
Végülis nem a pancserral mentem, utolsó pillanatban inkább az Izs forgalmiját vettem ki a fiókból, nyugodt utat akartam... A másikat majd inkább közelebbi utakon tesztelgetem, azért mégiscsak 300km-rel ezelőtt lett még csak összerakva.
|
képek, beszámoló?
én mindjárt tolom, csak még épp töltöm.
|
Én is partiztam, na és? 1-re hazaértem, 7-re már a szederbokornál voltam, futottam 2 órát, aztán 11-től motoroztam egy jót, majd rendbetettem a kertet
|
Na en mdg partyztam tegnap szoval errol is lemaradok.... |
Inkább egy dél-Bükköt megyek szerintem, Szomolya és barátai, valahol megebédelek, aztán tárkánynak haza, rég motoroztam arra, remélem fogja bírni a pancsa
|
Na most keltem, bocs Kakas, dehát mi múlt héten is pont arra voltunk bandába, utána én Szilvásvárad fele is voltam, szal unom most itt az összes közelibb szóbajöhető helyet, szal ilyen egésznaposra én majd csak nagyobbakra leszek vevő, ami járatlanabb helyekre visz, inkább terepezek egyet új helyeken most. Vagyis majd délután, mert addig még megyek ki kutyát futtatni a Majálisba.
Jó utat mindenkinek! Képeket lőni majd!
|
[Későbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korábbi]
|