Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korábbi]
Hidegfront jön. Szombatra 6 fokot, vasárnapra 11-et ír. Lehet ráérünk még motorozni. Szerelgessetek, menjetek sportolni, nézzétek az állami tv-t.
|
Yamaha hadra fogható, bár lenne rajta mit csinálni. De elmehetünk nagyokkal valamerre.
|
Én meg hétvégén áttérek a 2 liter tiszta benzinhez 4 cl (tehát két kupak) Darvas Csabi féle méregdrága fullszinti Elf olaj keverékre a Twinnél, aztán ha azzal is ugyanígy fog füstölni, felvarratom ezt a bőrkabátom hátára, stílusosan:
|
Nekem ma 3 után jöhet egy jó Simsonozás mert Melinda estig dolgozik, holnap vagy holnapután viszont csak a Twinnel vagyok hadrafogható, 60 kg plusz teherrel a hátsó ülésen. De egy Jávorkút vagy valami Bükk beadná úgy is. Ott talán a térded sem fázna meg Puxi, óvtosba kanyarogva hatvankával.
|
Ha jó idő lesz, én motorozgatnék, csak van Peták alternatív ruházatod? Bőrzeke helyett egy munkáskapát is megteszi, térvédő, azt meg amúgysem értettem sose...
|
Nekem meg végre már működik a Rat. Babetta gyújtás, úgy veszi a fordulatot, mint a huzat. Még rendesen bevezetékeljük, burkolatok, fékkar megoldás, mert a szélesebb blokk miatt másképp kell felfogatni és usgyi alázni a Simszonokat.
|
Remélem hétvégére nem terveztek nagyobbmérvű mocorgást, mert a térdvédőimet beadtam tépőzárcserére, a kabátomat meg a Danuviás és Jáwás logó felvarrására, jövő hétre igérték csak.
Viszont ha ilyen szép tűzőnapos idő marad, felmehetnénk valahova sütkérezni a közelbe motorral, vagy akár gyalogosan pl. az Ostorosra vagy Gulicskára legurítani pár sört, meg benyomni egy májkrémet rá.
|
Jó fazonra nyírt szovjet muf, csak kissé gírnyó
|
ezt az Izst is túlszárnyalná?
|
Hoppá, egy 883 köbcentis Harley blokkos csöpi! Na ez megenné a Twin Sportot reggelire...
|
Jó kis skinny bitch. Ez most a divat. De nekem a tegnapi jobban adja. Na ezt se hajtanám el, csak előtte megkínálnám 2 szelet zsíros kenyérrel meg tepertővel...
|
Na, ez a kiscsaj nekem is bejön. Végre nem retró.
|
A Szin utani kanyargos gyors szakasz, meg a josvafoi uldozes kifejezetten jo volt;-)
De ez teny hogy eroltetett tempoban alig tudtuk megcsodalni a tajat, es tornaszentjakab elott sem alltunk meg lefotozni a szadeloi szurdokot, pedig nagyon szepen latszott |
Az a "szar" ebben a száguldásban, hogy ezekkel a gyorsabb motorokkal nem lehet lassan menni, a franc akar 3.ikban poroszkálni, amikor lehet hasítani 4.ben Csak így meg a figyelmed csupán az útra és motorra terelődik, sokszor a szép táj helyett. Ilyen ez
|
Jók ezek a szoci gépek, de azért a tripla árú japán mociknak is van létjogosultsága, ez egyénfüggő Mondjuk csak egy motort tarthatnék meg, biztos az Izs lenne az hiába ott a szép Honda, én sem használom ki, ahogy ezt a fejemhez is szoktátk vágni
|
Mondjuk egy nagy hátrányt azért tudok mondani, mégpedig a túrára kiszámolt 6,1 l-es fogyasztásom.......a Czetka 3,8-4 l-ével szemben azért erős, bár nem is 60-70-es utazóra vonatkozik, hanem inkább 80-100-ra.
|
Hát így a hétvégi Jáwázás után én is azt mondom, hogy tök felesleges itt triplaárú nagyobb gépben gondolkodni még jópár évig (azt azért soha ne mondd, hogy soha), mert ezek a Jáwák bőven tartogatnak még tartalékot magukban.....a mi motorozási szokásainkhoz, meg évi km-einknek szerintem maximálisan elegendőek......ha a megbízhatóságuk is úgy akarja majd, de arra is ott a VAPE végszükségre
|
[Későbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korábbi]
|