Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korábbi]
http://junakmotor.hu/ Ismeritek? Most találtam.
|
Elment a kedvem a Jáwázástól, amilyen fasza volt szombaton, most olyan szar lett, beköpte az egyik hengert, a töltés is hol van-hol nincs állapotba állt, meg a kuplungja is elkezdett vinni.........a gyertyát kicseréltem jó lett, lehet csak itt a tegnapi sok alapjáratos állítgatás közbe szívta be magát, a kuplungon lehet csak állítani kell, meg egy olajcsere, kitudja hány ezer éves van benne, de hogy a tegnapi fasza töltés hova lett......hálátlan dög
|
Dehogy akar jönni Réka fagyoskodni, csajt csak nyáron motoroztatunk, akkoris xsak baráti távokra :)
Rakaca is szép hely, bár elég sokat járunk arra, de meglehet csavarintani egy kis Viszló, Jósvafő karikával, vagy át Szlovákiába. Önmagában Rakaca kevés ezeknek a nagy túragépeknek
Hagyjad Kakas azt a Vihorlátot......túraszezonnak vége, jön a motoros, aztán majd a tó
|
Szerintem meg guruljunk el a rakacai víztározóhoz. Odavissza az is 130 km. Arra jöttem vissza amikor leváltam tőletek októberben Buzicánál, nagyon szép hely. Nem kell vadidegen, 2-3-szor használt motorokkal egyből lemenni a térképről, főleg utassal, mert nyilván mindenkinek jönni akar majd a csaja is, figyelemmel a hosszú hétvégére. Fontolva haladás, ez az én elvem!
|
Én elméletileg a Vihorlátban túrázok sz-h.
|
Sákó, lehet rácsapni!
|
Szívem szerint én egy Galyatetőt mennék a Mátrába, megnézni a Péter Hegyese kilátót, jöhetne Zsóri kolléga is, két képbeszúrás közt csak van rá egy napja!
|
Jó idő esetén engem érdekel a vasárnapi motorozás. Indulhatnánk akár Sajópetri felé is...
|
Vasárnap egy nagyobb, egész napos motorozás?
|
Megnézném majd próbaképpen, ha összefutunk sál ügyben.
A FB-ot letiltották itt a munkahelyen...
|
Kakas, nekem csak egy db 200 as fofuvokam van. De azt odaadom ha kell
Puxi, az rd ben 10 amper maximalis kijovo aram, ha minden fogyaszto megy. N ilban a toltes ott is max masfwl amper lehet, de az elektronika terheles fuggvenyeben valroztatja a kimeno aramerosseget. Direktbe van kotve a szabalyzott ag az akkira es ojjan megy tovabb az osszes fohyaztohoz is.
Es 37 ezer lettt volna a gyari szabalyzo, ami helyett most kinai quade van benn atkototohetve |
|
|
Hagyjad a f@szba azt a Swalbit Burki, most néztem jobban a képeket, hát a főváza már valami alapozóval le van taknyolva, innenől kezdve bár bármi lehet vele.....ennyit a gyáriasságról. Azért ha egy 40-50-et bekínálsz, nem maradsz nagy szarban.
Sikeres volt a mai garázsozás, megbűvöltem a feszszabályzót a Jáwán, és az eddigi 6,2-6,3V-os üzemi feszültséget szépen feltornásztam 7-7,5V-ra, most már szépen látszik a fényszórón is, hogy gázra erősödik a fénye, ahogy kell. Szal nem kell itt más égőkkel szarakodni, lesz cufla bőven elvileg üzemi fordulaton
A Danuvián is életre keltettem az eddig eléggé berohadt egyik első telószárat, az se lesz már annyira fapados
Ha meg még sokáig várat magára a jóidő, lehet még a Swalbi blokkját is szétrobbantom, mert abba valami nem testzik nekem a váltójában, csak a körme alá kéne nézni, hol a bibi
|
[Későbbi] [16871-16852] [16851-16832] [16831-16812] [16811-16792] [16791-16772] [16771-16752] [16751-16732] [16731-16712] [16711-16692] [16691-16672] [16671-16652] [16651-16632] [16631-16612] [16611-16592] [16591-16572] [16571-16552] [16551-16532] [16531-16512] [16511-16492] [16491-16472] [16471-16452] [16451-16432] [16431-16412] [16411-16392] [16391-16372] [16371-16352] [16351-16332] [16331-16312] [16311-16292] [16291-16272] [16271-16252] [16251-16232] [16231-16212] [16211-16192] [16191-16172] [16171-16152] [16151-16132] [16131-16112] [16111-16092] [16091-16072] [16071-16052] [16051-16032] [16031-16012] [16011-15992] [15991-15972] [15971-15952] [15951-15932] [15931-15912] [Korábbi]
|